Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

træpillefyr-udstilling

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
silwer

træpillefyr-udstilling

Indlæg af silwer » 14 feb 2008 14:59

jeg står og skal have nyt træpillefyr til mit hus men kunne godt tænke mig at se et i life inden køb. er der nogen der ved hvor man kan det?f.eks en udstilling, det jeg står og skal bruge er et combipillefyr/brænde. regner med at det er det billigste brændsel at fyre med, men hvis nogen har andre forslag vil jeg da gerne høre det!


Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
Indlæg: 10378
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Givet likes: 101 gange
Modtaget likes: 269 gange
Kontakt:

Re: træpillefyr-udstilling

Indlæg af thy » 14 feb 2008 15:55

Hej det nemest er at spørge om et bestemt slaks fyr i en radius af hvor du bor så er der sikkert nogle her inde fra der gerne viser anlæget frem:)
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

Gæst

Re: træpillefyr-udstilling

Indlæg af Gæst » 14 feb 2008 16:42

hej tak for dit hurtige svar, jeg er fra sjælland af nærmere sydsjælland. jeg syntes simpelthen at det er utroligt svært hvad man skal købe, der er utroligt meget at vælge imellem og priserne svinger lige fra 15.000 til 35.000 + moms, så det var derfor jeg spurgte om man kunne se nogle forskellige typer. der må være et stort firma med udstilling med forskellige fyrtyper.
jeg har pt nu normark brænde/oliefyr fra 1980 og bruger ca 30 rummeter fra november til marts, det syntes jeg er et stort forbrug når huset er på 150 m2 og godt isoleret, så det må også være ved at være tid til at det cryger en tur.
det jeg går selv og tænker på kunne være det billigste er et fyr til piller/brændsel og måske træflis.

Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
Indlæg: 10378
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Givet likes: 101 gange
Modtaget likes: 269 gange
Kontakt:

Re: træpillefyr-udstilling

Indlæg af thy » 14 feb 2008 17:34

det mest optimale anlæg kører med piller/andet

brænde er også bedst i kedler mest beregnet til det..

og der er så mange kompremier...

hvis du opretter dig på forumet(det er gratis) så kan man skrive op i profilen hvad man har osv så er det meget letere at lede hen mod det rigtige bla.. størelse ønskede mueligheder..

så kan man med privat beskeder aftale fremvisning osv...

du kan pasende bruge det navn du brugte først...

ps velkommen til....
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

levi

Re: træpillefyr-udstilling

Indlæg af levi » 14 feb 2008 17:57

Gæst skrev:hej tak for dit hurtige svar, jeg er fra sjælland af nærmere sydsjælland. jeg syntes simpelthen at det er utroligt svært hvad man skal købe, der er utroligt meget at vælge imellem og priserne svinger lige fra 15.000 til 35.000 + moms, så det var derfor jeg spurgte om man kunne se nogle forskellige typer. der må være et stort firma med udstilling med forskellige fyrtyper.
jeg har pt nu normark brænde/oliefyr fra 1980 og bruger ca 30 rummeter fra november til marts, det syntes jeg er et stort forbrug når huset er på 150 m2 og godt isoleret, så det må også være ved at være tid til at det cryger en tur.
det jeg går selv og tænker på kunne være det billigste er et fyr til piller/brændsel og måske træflis.
Du skal være velkommen hos os.

Jeg har 2 kombifyr i udstillingen som sælges til "speciel pris".

Træpillebrænderen kan naturligvis ses i drift.

Mvh Søren

Vvs-eksperten Roskilde
Håndværkervej 60
4000 Roskilde
Man - Fre 9.00 - 17.00


Besvar