Ny kategori ?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til

Skal vi have en "mad-kategori" ?

Afstemning sluttede 26 dec 2015 16:43

Ja
11
38%
Nej
14
48%
Måske
4
14%
 
Afgivne stemmer: 29

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: Ny kategori ?

Indlæg af Lintz »

JFinderup skrev:Begynder diverse fora at brede sig for meget ud over det primære formål ender det med at udvande indholdet.
Deri er jeg lodret uenig - Der er en hel del faste brugere herinde som kan snakke om vidt og bredt - lave skæg og ballade og diskuterer om alt muligt.
Men kommer der en ny bruger der spørger specifikt ind til et fyr vælter det da ind med god og seriøs vejledning.

Havde dette været et forum hvor det KUN var tilladt at snakke om div. fyr tror jeg ikke at jeg gad kigge forbi så tit.
Kun hvis jeg havde et problem og nok ikke for at hjælpe andre.

Men når der sker så meget interessant herinde kan man ikke lade være med lige at "smutte forbi"
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
JFinderup
Stoker XIV
Stoker XIV
11
Indlæg: 994
Tilmeldt: 24 mar 2013 17:09
Mit fyr: Atmos D14P & A25
Areal: 146 + 94 kælder Opv.
Brændsel: Solvarme og Derome træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3100
Dagligt forbrug: 12
Årligt forbrug: 7,5 ton
Geografisk sted: Hornbæk
Har takket: 58 gange
Blevet takket: 39 gange

Re: Ny kategori ?

Indlæg af JFinderup »

:lol: Det er da godt vi kan være uenige uden at skændes over det
Jeg vælger nu alligevel at se på grillguru hvis jeg skal have inspiration til f.eks. pulled pork :great:
God søndag
Hilsen Finderup

Solvarme: VVFS; 80 H-rør & 500l akkutank, 2 stk. TA-UVR63 Styringer, TA DL-BC, TA CMI Data Logger.
Pillefyr: Atmos D14P, A25 brænder, 1000 l pilletank
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: Ny kategori ?

Indlæg af Lintz »

JFinderup skrev::lol: Det er da godt vi kan være uenige uden at skændes over det
:great: :)
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Blevet takket: 17 gange

Re: Ny kategori ?

Indlæg af kovas »

JFinderup skrev::lol: Det er da godt vi kan være uenige uden at skændes over det
Jeg vælger nu alligevel at se på grillguru hvis jeg skal have inspiration til f.eks. pulled pork :great:
God søndag
jeg er ligeså enig med Lintz som man kan være, i at være uenig med Jfinderup. For det første så handlede min tråd ikke om grill så hvad skulle jeg på grillguro? Dernæst, Jeg kommer ofte på gastromand og kvalimad for at få inspiration, men her kan man jo ikke regne med at få svar på et spørgsmål inden for kort tid. Man kan heller ikke regne med at nå så mange brugere på så kort tid. At mit spørgsmål så aldrig blev besvaret er en anden sag. Men se så bare hvad der kom ud af det i stedet for.
Der er mange som jeg husker fra da jeg startede her på forum som stort set ikke poster noget mere. Og havde det kun været pillefyr mm så havde jeg også været borte for længst.
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh
Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Ny kategori ?

Indlæg af Landlyst »

Altså hvis ikke jeg måtte mobbe lintz her så var jeg her nok heller ikke så meget... Og om jeg skal mobbe ham med han vimser rundt i forklæde og leger firkadellesneker eller det er fordi han har boret huller i hans snegl er da lige meget... Men jo mere jo bedre :D

pendec

Re: Ny kategori ?

Indlæg af pendec »

kovas skrev:@ Pendec Hvilke specifikke pillefyr synes du som at der mangler?
Det var nok mere generelt (som madlavning også er), så når noget rammer "andre fyr", så kan man overveje om det ikke skal have sin egen sektion, selvom den måske starter stille op, så kan der jo blive trafik når nye ser det har sin egen sektion eller stik modsat selvf.
Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Blevet takket: 17 gange

Re: Ny kategori ?

Indlæg af kovas »

Hej.
I øvrigt, så husker jeg ikke at os menige medlemmer blev spurgt an gående kæledyr mm. Så Lintz hvorfor opretter I ikke bare det nye forum, og nedlægger kæledyr?
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: Ny kategori ?

Indlæg af Lintz »

kovas skrev:Hej.
I øvrigt, så husker jeg ikke at os menige medlemmer blev spurgt an gående kæledyr mm. Så Lintz hvorfor opretter I ikke bare det nye forum, og nedlægger kæledyr?
Hvad angår kæledyrsforummet mener jeg at kunne huske en tråd hvor det kom på tale og at der var en bred enighed om at vi manglede sådan en kategori. Mener også at jeg kan huske at det var Calle ( hvor er Calle for øvrigt henne ? ) som brugte alle sine overtalelse-evner overfor Ulrik og -vupti - så havde vi en kæledyrs-kategori.

Og ja - Kovas, hvorfor opretter jeg eller en af de andre Redaktører ikke bare en ny kategori - Simpelthen fordi vi ikke kan, jeg har hvert fald ikke fundet knappen endnu og mener heller ikke at jeg skal have muligheden for det.

Jeg syntes ikke at kæledyrskategorien skal nedlægges.
Hvad med hele "gør-det-selv kategorien" - hus, bil og mc, pc, mobiltelefon. Dem kunne vi jo også nedlægge og bare navngive "Alt det andet" som Bigfoot var inde på. Sagt nok lidt i spøg fra Bigfoots side.

For øvrigt er jeg lidt forbavset over at et forslag om en ny kategori kan vække sådan en debat - men det må jo være fordi vi har nogle engagerede brugere som har lyst til at debatterer og sige deres menig om løst og fast. Også selv om det ikke altid handler om pille/stokerfyr.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
xkfc

Re: Ny kategori ?

Indlæg af xkfc »

Oprettelse af katagorier kræver normalt administrator rettigheder, og det er ikke noget der automatisk følger med i redaktør rettigheder. De sider jeg har drevet har været bygget på PHPFUSION, og der kunne jeg tildele de rettigheder til folk som de havde brug for, og i dette tilfælde gætter jeg på at Ulrik er admistrator.
Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Blevet takket: 17 gange

Re: Ny kategori ?

Indlæg af kovas »

xkfc skrev:Oprettelse af katagorier kræver normalt administrator rettigheder, og det er ikke noget der automatisk følger med i redaktør rettigheder. De sider jeg har drevet har været bygget på PHPFUSION, og der kunne jeg tildele de rettigheder til folk som de havde brug for, og i dette tilfælde gætter jeg på at Ulrik er admistrator.
Det var nu også mest ment i spøg icon_cheesygrin.gif Jeg husker bare ikke nogen afstemning om kæledyr. Og intet interessere mig mindre end andres kæledyr. Derfor et spøgefuldt forslag om at nedlægge forummet.
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh

Besvar