priserne er da faldet noget på træpiller

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
mivm
Stoker III
Stoker III
13
Indlæg: 99
Tilmeldt: 21 mar 2011 22:26
Blevet takket: 2 gange

Re: priserne er da faldet noget på træpiller

Indlæg af mivm »

Pillemadsen er i Tyskland, det er nærmest ikke til at betale fragt til Sjælland uden at ødelægge økonomien. Ville ønske, at jeg kunne drible over grænsen med traileren og hente der.

Holdberg19 skrev tidligere, at han havde købt til "noget under" 2kr/kg på Sjælland, men hvor??

nemocharley

Re: priserne er da faldet noget på træpiller

Indlæg af nemocharley »

Alex fs skrev:Tpi supreme det er dem fra danish agro ikke?
Så handel noget med dem, jeg får en palle til 1670
hej http://danishagroshoppen.dk/produkter/t ... -kg-saekke

er priserne steget ved dem, eller er får du også mængderabat?
pendec

Re: priserne er da faldet noget på træpiller

Indlæg af pendec »

mivm skrev:Holdberg19 skrev tidligere, at han havde købt til "noget under" 2kr/kg på Sjælland, men hvor??
Køber du 12 ton som Holdberg19, så kan du også få dem under 2kr/kg , det var da muligt for mig sidst jeg så på tysk import, v. 6 ton.

Tror også du læste forkert, TIL sjælland og ikke PÅ sjælland. ;)
holberg19 skrev:Jep - prisfald. Har hentet hjem til sjælland til noget under 2 kr./kilo alt inklusive.
mivm
Stoker III
Stoker III
13
Indlæg: 99
Tilmeldt: 21 mar 2011 22:26
Blevet takket: 2 gange

Re: priserne er da faldet noget på træpiller

Indlæg af mivm »

Men det skal være billigt i tyskland, for fragt på 1 palle til sjælland koster ikke under 450/palle så det skal under 1300,- i tyskland for at kunne hænge sammen tænker jeg.

1749,- inkl. fragt v. 5 paller er det billigste jeg har set på sjælland

Måske der er en som kender bedre priser på fragt fra Tyskland - jeg fik at vide, at fragtshoppen.dk er billigst og det syntes jeg er dyrt
pendec

Re: priserne er da faldet noget på træpiller

Indlæg af pendec »

mivm skrev:Men det skal være billigt i tyskland, for fragt på 1 palle til sjælland koster ikke under 450/palle så det skal under 1300,- i tyskland for at kunne hænge sammen tænker jeg.
Nu er det vel kg prisen du vil have ned og ikke palle prisen, for der er jo flere som sælger 1000kg/palle og andre helt ned på 832kg/palle, og det giver jo meget forskellige kg priser.

Men korrekt, det kan blive svært at komme ned under 1,9kr/kg hvis de skal til sjælland uden at også gå på kompromis med kvaliteten.

mivm
Stoker III
Stoker III
13
Indlæg: 99
Tilmeldt: 21 mar 2011 22:26
Blevet takket: 2 gange

Re: priserne er da faldet noget på træpiller

Indlæg af mivm »

Det er korrekt, pallerne jeg taler om er med 896kg/palle

Besvar