Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
nemocharley

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Indlæg af nemocharley » 25 feb 2015 20:21

husk nu den tunnel de gravede - de kære BZére kunne sagtens arbejde når motivationen var der.


nemocharley

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Indlæg af nemocharley » 27 feb 2015 20:31

Ak så bliver The Next Generation reunion jo aldrig til noget :( - http://www.nytimes.com/2015/02/27/arts/ ... at-83.html

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Indlæg af Lintz » 27 feb 2015 20:45

Dette er gået hen og blevet en ganske lang tråd - også længere end jeg havde troet. Og så har den enda fået "børn". I form af en "Der var engang - Hvor det var godt !!! Musik og senere "Spil"
Hovedformålet var faktisk at få jer til at komme med nogle eksempler på film, serier o.l. som hittede da man var ung men sidenhen når man var blevet ældre tænkte "hold kæft noget bras"
Det virkede så ikke helt da det slog over i mere hvad I syntes var godt - men pyt være med det, der er kommet mange gode forslag på forskellige film og serier - og tak for det.

En film som vist ikke er blevet nævnt endnu er en som jeg blev meget bidt af - Den havde premiere i 1977 hvor jeg var 11 år gammel.
Det var faktisk "Episode IV" der kom der i ´77, så da jeg blev helt vild med den var det bare dejligt at man viste at der ville komme episode I - II - III på et tidspunkt - De kom så ikke..........
Men istedet kom episode V i ´80 og VI i ´83, Så måtte vi vente i mange lange år, hvor efter episode I - II - III kom i henholdvis ´99 - ´02 - ´05.

I år skulle episode VII så komme :great:

I har jo nok regnet ud at det drejer sig om den her:

https://www.youtube.com/watch?v=_D0ZQPqeJkk
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Indlæg af Lintz » 27 feb 2015 20:46

nemocharley skrev:Ak så bliver The Next Generation reunion jo aldrig til noget :( - http://www.nytimes.com/2015/02/27/arts/ ... at-83.html
Næ - nok ikke - Spock blev 83...R.I.P.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

nemocharley

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Indlæg af nemocharley » 27 feb 2015 21:03

Jeg glæder mig så meget til Star Wars!!


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Indlæg af Lintz » 27 feb 2015 21:07

nemocharley skrev:Jeg glæder mig så meget til Star Wars!!
Skægt nok at du skriver det, da du åbenbart også er vild med Star trek - Har føelsen af at det er to forskellige lejre, Enten kan man li´den ene serie og hader den anden eller omvendt.

Personlig synes jeg ikke så meget om Star trek - virker lidt for kedelig for mig.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

nemocharley

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Indlæg af nemocharley » 27 feb 2015 21:13

De er meget forskellige - og de gamle Star Trek er sgu ret lamme - men de nye film er fede, og serien Enterprise var faktisk ret god - bedre end mange af star wars serie-spin-offs vi ser nu.

Men det nye Star Wars - boy oh boy oh boy :)

nemocharley

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Indlæg af nemocharley » 27 feb 2015 21:17

Forresten Lintz - House of Cards er lige kommet på netflix 3 sæson - det er ret godt :)

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Indlæg af Lintz » 27 feb 2015 21:19

nemocharley skrev:Men det nye Star Wars - boy oh boy oh boy :)
Nu må vi jo ikke håbe at den nye kommer til at virke for "klodset" icon_cheesygrin.gif
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

pendec

Der var engang - Hvor det var godt !!!

Indlæg af pendec » 27 feb 2015 21:21

Lintz skrev:Personlig synes jeg ikke så meget om Star trek - virker lidt for kedelig for mig.
Hvilket Star Trek mener du? Når man syntes StarTrek er kedelig, præcis hvad er så kedeligt? TOS? TNG? Voyager? Enterprise? DS9? eller nogen af filmene? der er rigtig meget Star Trek verden som man kan se og finde kedelig, der er kun 1 Star Wars føljeton som er det samme og kedelig :)

Der var engang hvor det var godt at se Star Wars, der var jeg så teenager, nu er jeg vokset fra det. De nyeste SW er vist også rimelig ringe og kedelige. Jeg har aldrig set dem helt igennem, primært fordi fans mente det var dårlige kopier.


Besvar