Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
dannidines

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Indlæg af dannidines » 12 jan 2015 19:02

Jamen altså, gud bedre mig.. Det er vores kommende konge, ikke en uvæsentlig personage eller anden ligegyldig diplomat/politikker ell. lign og ikke noget med lov & regler her - broen var lukket af sikkerhedsmæssige vurdering ifm. fare for sammenstød og vindfølsomme køretøjer - Danmarks nok to tungeste personvogne, der alene på broen, uden fare for sammenstød med andre, der lister sig over broen, tror jeg lige går (det gjorde det jo så også, så uden at være ekspert tør jeg godt sige det..)

Jeg finder det helt fint, at Frederik som viser sin tilstedeværelse ved arrangementer omkring i landet, fragtes sikkert rundt, med flere priviligier end de fleste - så længe det ikke er med 300km/t mellem os andre, på baghjul på en motorcykel eller hvad han kunne finde på som 18-19 årig..

Han er dog bevågen nok til at sige undskyld ud til medierne - tror det er for at dæmpe en "shitstorm" i "abeburet"

MEN alle har ret til sine holdninger, men det her var så min :) (den får jeg jo så nok hug for)


danni-nielsen
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 642
Tilmeldt: 20 dec 2006 18:45
Mit fyr: TwinHeat CPI 12
Areal: 350
Brændsel: Træpillersmuld
Fremviser gerne i postnummer: 8970
Årligt forbrug: 9 tons
Geografisk sted: Mariagerfjord

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Indlæg af danni-nielsen » 12 jan 2015 19:09

Mon der er en der lidt misundelig på de kongelige ?
a-b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o-p-q-r-s-t-u-v-w-x-y-z-æ-ø-å
. ,
Så kan i selv sætte ind hvor der mangler :)

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Indlæg af Bigfoot » 12 jan 2015 19:16

jeg er nu ret ligeglad.... han er kongelig, dette er nu det mindste i hans historie. Jeg mindes hvor mange biler ham og brormand har krøllet i deres unge dage.

Men pyt.... jeg nød min tur på færgen Lolland fra Tårs til Spodsbjerg. Det er nu egentlig lidt charme over at tage sådan en tur.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

pendec

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Indlæg af pendec » 12 jan 2015 19:19

dannidines skrev:MEN alle har ret til sine holdninger, men det her var så min :) (den får jeg jo så nok hug for)
men,men,men... Hvis du vender dit synspunkt til noget produktivt, hvorfor er det så ikke løsningen at alle de andre bilister luller over broen. Hvorfor forskelsbehandle for sådan et forbud, når du allerede kender løsningen som lyder sikker og klart prinsen jo også syntes her?
danni-nielsen skrev:Mon der er en der lidt misundelig på de kongelige ?
Jeg er personligt ikke misundelig på nogen som begår lovbrud. Så næe... det kan jeg ikke tilslutte mig her.

levi

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Indlæg af levi » 12 jan 2015 19:27

pendec skrev: men,men,men... Hvis du vender dit synspunkt til noget produktivt, hvorfor er det så ikke løsningen at alle de andre bilister luller over broen. Hvorfor forskelsbehandle for sådan et forbud, når du allerede kender løsningen som lyder sikker og klart prinsen jo også syntes her?


Jeg er personligt ikke misundelig på nogen som begår lovbrud. Så næe... det kan jeg ikke tilslutte mig her.
Det er sjovt jeg altid bliver træt når jeg læser dine indlæg pendec..... Du er godt nok tungere end vådt bølgepap....


dannidines

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Indlæg af dannidines » 12 jan 2015 19:29

@pendec, jeg elsker dit livssyn. Jeg er også kommunist, hvis ikke det for det menneskelig apsekt der forpurer ideologien i praksis!

Som udgangspunkt mener jeg dog du har ret - hvorfor ikke give tilladelse til at "lulle" over broen... Men så igen, mit bud er nogen af de anarkister som kører på vejene ikke overholder påbud om rolig kørsel, med fare for sammenstød til følge. Desuden, hvor mange af os andre kører i et par tons tunge panserede Volvo'er (er det ikke sådanne nogen?) som klæber til vejen?

Og pendec, jeg kender ikke svaret mere end dig selv, men jeg tillader mig dog, at se lyst på andet end mine egne holdninger. Om du er misundelig, det tror jeg bestemt ikke du er, men gætter på noget som rimer på "blålig" :)

pendec skrev: men,men,men... Hvis du vender dit synspunkt til noget produktivt, hvorfor er det så ikke løsningen at alle de andre bilister luller over broen. Hvorfor forskelsbehandle for sådan et forbud, når du allerede kender løsningen som lyder sikker og klart prinsen jo også syntes her?


Jeg er personligt ikke misundelig på nogen som begår lovbrud. Så næe... det kan jeg ikke tilslutte mig her.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Indlæg af Tom_AT » 12 jan 2015 19:38

Jeg tror Pendec læser Billed Bladet og føler sig lidt forbigået :D :P

pendec

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Indlæg af pendec » 12 jan 2015 19:39

levi skrev:
Det er sjovt jeg altid bliver træt når jeg læser dine indlæg pendec..... Du er godt nok tungere end vådt bølgepap....
ditto ?
Tom_AT skrev:Jeg tror Pendec læser Billed Bladet og føler sig lidt forbigået :D :P
Findes det elektronisk? eller kender jeg det ikke så godt
dannidines skrev:Og pendec, jeg kender ikke svaret mere end dig selv, men jeg tillader mig dog, at se lyst på andet end mine egne holdninger. Om du er misundelig, det tror jeg bestemt ikke du er, men gætter på noget som rimer på "blålig" :)
Nu har jeg så mine holdninger, og forskellen er jeg står ved dem og pakker dem ikke ind i smør. Hvis man skal skrive og pakke det ind med smør så folk ikke føler sig fornærmet, så er det jo også surt at være tilstede, når aviserne og elektroniske medier mener det står grelt til og der måtte være nogen som havde valgt noget andet. Så blålig må være udgangspunkt der rimer på din indgangsvinkel til noget der burde være rødlig.
Senest rettet af pendec 12 jan 2015 19:42, rettet i alt 1 gang.

dannidines

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Indlæg af dannidines » 12 jan 2015 19:41

Tom_AT skrev:.. føler sig lidt forbigået :D :P
Hehe ;)

Bjarke J
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 189
Tilmeldt: 29 sep 2011 00:09
Mit fyr: Scotte 10kW
Areal: 172 m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 8544
Årligt forbrug: 4 ton (i teorien!)
Geografisk sted: Mørke

Er de kongelig dum i bolden eller har de storhedsvanvid?

Indlæg af Bjarke J » 12 jan 2015 19:50

levi skrev:Pendec - du er klar over det er vores kommende konge du snakker om, - og ikke din nabo ?

Hvis vores kommende konge vil køre over broen - så lad ham dog, - der må da være visse fordele ved at være kongelig, - trods alt!
Fordele? Altså ud over de 19 mio. han årligt modtager i løn for sine ca. 135 arbejdsdage?


Besvar