Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Kender i det...

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Niclas
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 39
Tilmeldt: 22 jun 2014 22:26
Mit fyr: REKA HKRST20-FKS750
Areal: 250
Brændsel: Alt der kan fyldes i.
Fremviser gerne i postnummer: 4913

Kender i det...

Indlæg af Niclas » 22 okt 2014 13:15

At man sidder på sit arbejde, har en aftale så det ikke er muligt at tage hjem og tage imod fragtmanden der netop har ringet at han er på vej med det nye stokerfyr :(
Ydermere bliver det så endnu værre når personen man har aftalen med ikke kommer, og man istedet kunne have været kørt hjem og tage imod og sin nye guldklumb...!

Kan næsten ikke vente til at komme hjem, men kan først holde fri kl 16 pga anden aftale :( !!!!
REKA HKRST20-FKS750 på vestlolland opvarmer 250 m2, i fremtiden også havestue og garage.
Fyrer med kornafrens og affald fra morgenmadsproduktion...


dannidines

Kender i det...

Indlæg af dannidines » 22 okt 2014 15:07

Arh, du må ha en kvindelig chef, for enhver mandlig chef sender da netop sin mandlige medarbejder hjem til sit nye fyr...
Niclas skrev:At man sidder på sit arbejde, har en aftale så det ikke er muligt at tage hjem og tage imod fragtmanden der netop har ringet at han er på vej med det nye stokerfyr :(
Ydermere bliver det så endnu værre når personen man har aftalen med ikke kommer, og man istedet kunne have været kørt hjem og tage imod og sin nye guldklumb...!

Kan næsten ikke vente til at komme hjem, men kan først holde fri kl 16 pga anden aftale :( !!!!

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Kender i det...

Indlæg af MichaelK » 22 okt 2014 18:28

Ja ja, så lang tid det er sit nye fyr, og ikke sin nye fyr, så går det nok alt sammen :P

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Niclas
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 39
Tilmeldt: 22 jun 2014 22:26
Mit fyr: REKA HKRST20-FKS750
Areal: 250
Brændsel: Alt der kan fyldes i.
Fremviser gerne i postnummer: 4913

Kender i det...

Indlæg af Niclas » 23 okt 2014 09:32

@dines: Selvom jeg er i det offentlige og normalt kan stikke af hvis jeg skal noget, så er der nogle aftaler jeg ikke kan rende fra nu. Det var ikk som da vi var i forsvaret sammen og man styrede det hele selv;-)

Winther
REKA HKRST20-FKS750 på vestlolland opvarmer 250 m2, i fremtiden også havestue og garage.
Fyrer med kornafrens og affald fra morgenmadsproduktion...


Besvar