Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Konkursrytter??

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Guje
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 13 aug 2013 07:55

Konkursrytter??

Indlæg af Guje » 16 apr 2014 23:12

Dansk VVS Center er genopstået. Et nyt CVR nummer og en ren skjorte, så er vi klar igen.

Hurra for det - man må jo håbe at dem der kom i klemme da de gik neden om og hjem første gang, får deres penge eller varer nu.

Men man må have sin tvivl. Deres CVR nummer, som står på deres hjemmeside, dækker over et vejgodstransportfirma i Kolding, med en egenkapital på svimlende 160.000 kr. :evil: http://www.proff.dk/firma/lmh-invest-ap ... 3630982-1/

Så good luck - og pas på med at betale forud.
Uforståeligt at nogen kan græde over at de gik ned i første omgang.
Hilsen
Gunnar.


Brugeravatar
klinten
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 998
Tilmeldt: 19 apr 2011 23:52
Mit fyr: Scotte 10 kW
Areal: 160
Brændsel: 8 mm
Fremviser gerne i postnummer: 3320
Årligt forbrug: ca. 5-6 ton
Geografisk sted: 3320, Skævinge, nordsjælland
Modtaget likes: 1 gang

Konkursrytter??

Indlæg af klinten » 16 apr 2014 23:26

Dårlig stil at komme med sådanne udtalelser når du ikke kender noget til sagen. Jeg har snakket med Søren, og jeg har da også allerede handlet ved ham. Endda helt uden at ryste i mine bukser pga. Egenkapitalen i firmaet. Men jeg er også en modig type...
Mvh. Simon Klint

Tag ikke livet for seriøst, du kommer ikke levende ud af det alligevel.
Min Fyr:
http://stokercloud.dk/dev/klinten.html

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Konkursrytter??

Indlæg af Oldgaard » 17 apr 2014 00:55

Helt ærlig Guje

hvor langt ude i hampen er du lige ? :roll: :roll: :roll:

Tror du virkeligt at det er med Søren`s gode vilje at banken lukkede for kassen ? hvem tror du som enkelperson har flest penge i klemme ?
Personlig så syntes jeg at du er en stor klaphat at komme med en udtagelse som du på ingen måde kan bevise.
Jeg vil sku nødig stå med den gæld som det har givet Søren, men den vil du måske godt overtage ?

Ps. [tag]Ulrik[/tag]: hvis det er for hårdt så slet bare som du lyster ;) men bliver sku harm over sådan en beskyldning til en person som absolut ikke kunne finde på sådanne ting :evil:
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Givet likes: 15 gange
Modtaget likes: 53 gange

Konkursrytter??

Indlæg af Flammen » 17 apr 2014 01:09

@Oldgaard.
du skulle nok lige læse dit eget indlæg igennem igen.................

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Konkursrytter??

Indlæg af Oldgaard » 17 apr 2014 01:14

Flammen skrev:@Oldgaard.
du skulle nok lige læse dit eget indlæg igennem igen.................
næ hvorfor det ? når andre må have deres mening så må jeg vel også, ja jeg tager gerne de tæv det giver at sige sin mening ;)
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Konkursrytter??

Indlæg af Tom_AT » 17 apr 2014 01:20

Nu er du da for dum Olde, undskyld mig. Troede godt nok du vidste bedre. Guje har på intet tidspunkt ytret sig personligt, men det har du. Deri ligger foskellen.

Men atter igen slår Stokerpro's smagsdommere/ DVC's disciple til, og uddeler verbale tæsk til alle og enhver der måtte have det mindste negativt at sige om DVC.

Jeg kan kun sige en ting.. Tag jer da sammen. Dette er et offentligt forum hvor alle holdninger og meninger bør kunne diskuteres på en fornuftig måde.

Hvorfor er det i orden at skyde med spredehagl mod VVS-Eksperten, Karsten/Benekov, Dan/ Ekoheat osv,,, Men så snart nogen nævner DVC skal de bare mejes ned uanset hvad? Det er fandme langt ude.

Og for god ordens skyld skal jeg da lige sige at jeg intet overhovedet har imod DVC eller Søren, som jo i øvrigt virker til at være en super fin fyr som altid yder en super service. Har selv handlet hos ham flere gange. Så der er ikke der problemet ligger. Der er hos en håndfuld brugere med en misforstået loyalitet.

gulvmand
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 335
Tilmeldt: 07 feb 2012 12:15
Mit fyr: Atmos Dc 25
Areal: 146 m2
Brændsel: Pind, blandet
Fremviser gerne i postnummer: 4160
Dagligt forbrug: 1 til 2 bør fuld
Geografisk sted: Herlufmagle
Kontakt:

Konkursrytter??

Indlæg af gulvmand » 17 apr 2014 07:46

Guje skrev:Dansk VVS Center er genopstået. Et nyt CVR nummer og en ren skjorte, så er vi klar igen.

Hurra for det - man må jo håbe at dem der kom i klemme da de gik neden om og hjem første gang, får deres penge eller varer nu.

Men man må have sin tvivl. Deres CVR nummer, som står på deres hjemmeside, dækker over et vejgodstransportfirma i Kolding, med en egenkapital på svimlende 160.000 kr. :evil: http://www.proff.dk/firma/lmh-invest-ap ... 3630982-1/

Så good luck - og pas på med at betale forud.
Uforståeligt at nogen kan græde over at de gik ned i første omgang.

Ja så fik du det bedre, det var godt af internettet kunne hjælpe dig med det, så du ik får ødelagt din påske.

PeterMA
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 794
Tilmeldt: 03 mar 2011 14:08
Mit fyr: Woody 10KW - Black Start 1016 semirens
Areal: 192kvm
Brændsel: blandet
Fremviser gerne i postnummer: 3660
Dagligt forbrug: 20kg
Årligt forbrug: 4 Tons
Geografisk sted: Slagslunde
Givet likes: 23 gange
Modtaget likes: 1 gang

Konkursrytter??

Indlæg af PeterMA » 17 apr 2014 07:48

Konkursrytter er nok så meget sagt!! Når det er sagt så fremgår det ikke helt hvordan det nye firma er sammensat, hvem ejer hvad, og er levi "blot" daglig leder?

Det ville klæde dvcenter at komme med en udmelding på hvad der er sket, især når han sekv gik op i hvem der kørte ekoheat og hvem bagmændene var og deres forbinselse til vvs experten..

Men dejligt med flere spillere på vvs markedet:)
Last edited by 1 on PeterMA; edited 17 times in total
---
Med Venlig Hilsen

Peter M. Andersen.

Solceller - > http://clxportal.danfoss.com/index.php? ... 9&end=TRUE

pendec

Konkursrytter??

Indlæg af pendec » 17 apr 2014 07:59

Nu fik jeg personligt den opfattelse af varelager fra konkurs bo skulle opkøbes og sælges videre til billige penge, men så kom der nok lidt konkursrytter over det, for nu sælges varerne på siden som var de dyre, og med rabatter som du ikke finder på andre sider. en alpha2 pumpe med 58% rabat? hos vvs-eksperten sælges den så 100kr dyrere, det er vist lidt at omgås sandheder. Så det der var den oprindelige salgskampagne er da blevet salgsgas ved åbningen og de priser som siden afspejler. Eller skal vi alle ringe for at spare en masse som nogen har skrevet?

Et invest firma går ikke ud og opkøber, uden at de tjener penge, så de er nok ikke med i dette for at få lager solgt men også får at tjene penge, så ligefrem at påstå det startes for at få det ned med nakken igen, er nok en overdrivelse men de oprindelige super tilbud findes da ikke mere.
(edit: jeg har kun erfaringen fra eget arbejdsgiver, hvor vi har været opkøbt af investeringsselskaber 4 gange, og det var nedskæringer og optimering og så salg igen) Kender ikke til typerne som trækker værdierne ud som lagervare og kan få det til at crashe igen.

men OP har nok overdrevet en smule :twisted:

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Konkursrytter??

Indlæg af Landlyst » 17 apr 2014 08:54

Arh nu må i sgu lige løsne slipset lidt... I får for lidt ilt ALLE sammen....

Man bliver ikke konkursrytter af at gå ned en gang og så kæmpe vidre og det kan jo kræve hjælp fra en fremmede som har kapitalen!! Jeg kender til konkursryttere som rent faktisk IKKE kan få flere CVR nummer, men der er dælme rigtigt mange som er blevet lukket engang (kan være fordi en storkunde er gået ned og de har lidt et tab eller en emsig bank) og efterfølgende er startet op igen... Og så har de lært noget og så køre de vidre uden problemer ....

Så jeg synes sådan set slet ikke det er noget nogen skal udtale sig om for ingen ved hvordan det er skruet sammen undtagen de involverede!

Og jeg vil ikke kommentere på denne tråd, for jeg kender ikke til den nye selskabskonstruktion... Og hvis jeg vil vide det så vil jeg høre det fra Sørens egen mund eller ham som står bag det CVR nr.... Alt andet er konsprationsteorier....

Forsat go påske


Besvar