Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Dansk VVS Center konkurs?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
levi

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af levi » 13 feb 2014 15:58

Bri_Jac skrev:Mon det er muligt at vi stifter et andelsselskab og køber Dansk VVS Center? så er der jo mulighed for det kan køre videre med samme besætning? gad vide om vi alle kunne skyde et par tusinde i selskabet, så kan det måske købes af kurator?
Tag da fat i kurator, - det er en sjov tanke, - kurator er jo nok i bund og grund kun int. i at få så mange penge i kassen som muligt - meeen vi snakker nok en del penge, - så du skal nok finde et par stykker der vil smide et "par tusinde" i selskabet.


pendec

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af pendec » 13 feb 2014 17:06

levi skrev:
Tag da fat i kurator, - det er en sjov tanke, - kurator er jo nok i bund og grund kun int. i at få så mange penge i kassen som muligt - meeen vi snakker nok en del penge, - så du skal nok finde et par stykker der vil smide et "par tusinde" i selskabet.
jeg har da været til auktioner efter konkursbo fra firma'r som skulle have lagre solgt til bedste pris, så det alene kan jo være et "par tusinde" som kunne være hele stokerpro's forum af aktive medlemmer som skulle smide lidt i puljen såå.... det blir nok kun ved den sjove tanke ;)

Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af J-B » 13 feb 2014 18:43

levi skrev:
Tag da fat i kurator, - det er en sjov tanke, - kurator er jo nok i bund og grund kun int. i at få så mange penge i kassen som muligt - meeen vi snakker nok en del penge, - så du skal nok finde et par stykker der vil smide et "par tusinde" i selskabet.
Jeg køber en lottokupon til på lørdag, så kan vi tage den derfra :great:

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af Landlyst » 13 feb 2014 19:38

J-B skrev: Jeg køber en lottokupon til på lørdag, så kan vi tage den derfra :great:
Fredag er bedre.... :great:

Bri_Jac
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 813
Tilmeldt: 02 jun 2010 10:36
Mit fyr: pt i lejet rækkehus med gasfyr :-(
Areal: 110
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Geografisk sted: Pedersborg, Sjælland
Givet likes: 322 gange
Modtaget likes: 42 gange

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af Bri_Jac » 13 feb 2014 20:49

levi skrev:
Tag da fat i kurator, - det er en sjov tanke, - kurator er jo nok i bund og grund kun int. i at få så mange penge i kassen som muligt - meeen vi snakker nok en del penge, - så du skal nok finde et par stykker der vil smide et "par tusinde" i selskabet.
Hej det var på ingen måde for at gøre nar eller lave sjov. Det er jo crowd-sourcing som kan give penge til opstart når banken ikke vil hjælpe til. og det er jo en ny opstart der skal til. Der er "13809 brugere" per 13 feb 2014, og hvis hver smider et par tusinde, så er vi vel godt på vej :-)
Det var bare en tanke der slog mig, så har vi stadig mulighed for at vi kan købe vores materialer hos dig ;-)


pendec

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af pendec » 13 feb 2014 21:06

tror sgu ikke crowd funding vil redde et konkurs ramt firma ;-) det lyder næsten skræmmende som noget goldman sachs agtigt.

Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Modtaget likes: 440 gange

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af John Skov Jensen » 13 feb 2014 21:19

Bri_Jac skrev:
Hej det var på ingen måde for at gøre nar eller lave sjov. Det er jo crowd-sourcing som kan give penge til opstart når banken ikke vil hjælpe til. og det er jo en ny opstart der skal til. Der er "13809 brugere" per 13 feb 2014, og hvis hver smider et par tusinde, så er vi vel godt på vej :-)
Det var bare en tanke der slog mig, så har vi stadig mulighed for at vi kan købe vores materialer hos dig ;-)
Så vil jeg godt være den første, der melder mig til at købe en "andel" til 2000kr hvis der bliver noget ud af snakken

Brugeravatar
KristianVilhelm
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 480
Tilmeldt: 07 jun 2011 21:44
Mit fyr: Benekov S25
Areal: 120
Brændsel: Flis
Årligt forbrug: Ca. 50m3
Geografisk sted: Nordvestsj (Odsherred)
Modtaget likes: 4 gange

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af KristianVilhelm » 14 feb 2014 06:25

Bare skriv mig på for 2 også, så skal jeg også have rabat! :)

Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af Skiveren » 14 feb 2014 07:18

Jamen så napper jeg da også en... Men kun hvis vi kan handle orange der... icon_cheesygrin.gif
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø

dannidines

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af dannidines » 14 feb 2014 07:27

Wow, 1st indlæg på stokerpro i laaaang tid - landede tilbage i Danmark for en uge siden, efter knapt 7 måneder med jobbet i en mindre besnærende del af verden end vores egen!

Noget chokerende, har Jeg stillesigende fulgt tråden... Hvad pokker sker der, DVCenter lukket/konkurs?? Søren/ @Levi det er jeg skisme ked af at læse, trist over på dine vegne. MEN jeg er ret sikker på, at du indenfor dit fag, med speciale i bioenergi, nok skal være en konsulent /udvikler/vejleder/rådgiver stilling til dig - du skal ikke spilde dine evner. Med statens planer frem mod 2050, så vil der netop (set med mine simple lægmands øjne) være behov for folk som netop dig!

Verden kan se nok så sort ud lige nu, men husk "det er kun penge" - jeg krydser fingre for dette betyder en ny verden, med nye muligheder for dig! Tak for dit, indtil videre, bidrag til den almene dansker/husholdning har fået den rette vejledning, til den reele pris!

@Ulrik - kan vi lave af afstemning på forsiden af portalen for at måle en evt interesse i "fælles køb" af. DVCenter, så ser alle det og giver en reel pejling af interessen..


Besvar