Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Fortsæt historien

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

Fortsæt historien

Indlæg af Skiveren » 15 okt 2013 00:49

JB nu igen gik glip af dagens ret fra slagteriets cafeteria, som netop denne dag bestod af bortløbne islandske heste med skysovs og ad libitum af husets fineste gåsevin, men så var det jo også at...
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø


Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

Fortsæt historien

Indlæg af J-B » 15 okt 2013 00:59

Skiveren sendte en fadøl, skænket af Levi og han...

jopa

Fortsæt historien

Indlæg af jopa » 15 okt 2013 11:35

cyklede videre uden sadel og pedaler, kun iført g-streng og røde stilletter til 2000,-.
Da han nåede til Viborg var han hudløs og trængte til en ordentlig.....

Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 9 gange

Fortsæt historien

Indlæg af mejeristen » 15 okt 2013 13:14

Nedenstående er hvad der er skrevet indtil nu!!

Fyringssæsonen stod for døren og mejeristen skulle i byen efter Brændeafgifter de skulle smides i skraldespanden, men den var fyldt med udskrifter af fartbøder der ikke var betalt, helt korrekte var de jo ikke, da Jens (godsejeren) aldrig har kørt over 27 km/ timen på traktoren..... Så nu ville han læse højt fra Levi`s novellesamling, om en hest der skider i en scotte. Og man må ej forglemme den store samling af Justin Bieber noveller, så bliver læst hver år til solhverv når vi fyrer med gamle aviser fyldt med brugte krudtugler fra brugsen i øster schlivovitzs flasker uden indhold, men Levi råbte "hej tøser" Samtidig med at han sparkede døren ind til Vvs grosperten. Har i patter alle sammen råbte han eller sider i bare og rykker i banditten ... til jeg ser en hest. Nej svarede Jan, jeg sidder lige begravet i reklamationer om det nye ekoheat pillefyr, mens der køre vild med dans på storskærm. AAARRRHHH ser i det lort råbte Bigfoot og hev den nærmeste scotte på trillebøren og smed den i havet men den Flød ovenpå, da kedeljernpladerne ved en fejl var blevet konstrueret af en plattenslager der ikke havde en ski forstand på kvinder. Men scotten flød altså ovenpå vandet, og det var hans skyld fordi han havde lavet en kæmpebrøler men så ringede han til Ernst Drastrup's automatiske telefonsvare og Tine Bryld på P4 Der henviser til direktøren for diskotek adventure hvis motto er: Vil du frem i flokken skal der stå en baxi bonus i hvert et Lokum med plads til mere end magelighed, bliver det for mageligt kan vi alle jo tage over til Sjælland og smide tøjet i en container nede på genbrugsstationen og derefter gå nøgne ind til Christiansborg hvor vi gennembankede energiministeren med en skovl og vi vælger naturligvis ikke den flade side men med skæftet, hvorefter vi alle løber hujende rundt om hjørnet i bar røv og knickers indtil polisen henter det gamle afbrændt bøgetræ samt et par af Lars Løkkes højhælede til 2000,- kr og en gratis flybillet med totalt overskud af lækre stewardesser, der giver gratis whisky og blowjobs samt nogen kæmpe store bornholmske unghaner fyldt med konfekt og ny bagte boller der er fyldt med plukket Gris..... (pulled pork), Hvem sagde gris ........................ wheeeeeeeeeh vi vil have den på gaflen. Selvom det er et mærkeligt motto, så var det sån der blev sagt også selv om det var bussemænd der var i pakken med creme fraice der smagte af spildolie og rådden fisk fra Dansk VVS center som egentlig hedder DANSK HESTE CENTER fordi at den forrige ejer var en ko der havde nogle gode ideer om det at drive en svinestald fuld af jordegern på piller og en kæmpe kæp i øret, og afgiften for denne kæp er jo som et spark i røven med Lykkes sko som jo er købt på en rejse til Korea med all inclusive - dvs. Med et par H2O sandaler i størrelse 34 - næsten udført som de originale heste fra Island og Kaja iført pikant Dressing fra Skousen hun var rummelig hende Kaja Pikant(o). Så rummelig, at hun kunne rumme Levi - på trods af den kæmpe familie, som han efterhånden skulle skaffe brød på bordet til. Derfor var det imponerende at hun også kunne rumme lovforeslaget til brændeafgiften som jo intet har med størrelsen af gøre men som trods alt leder ens tanker hen i retning af krænkelse af heste på Island som ellers smager godt, og kan skjules i en lasagne eller i en god hakkebøf krydret med skidt og kanel fra mejeristens akku. tank som lugter af tis! Næh nej sagde mejeristen den dugter af gammelt kedelvand andet godt af tis kommer fra missen der render rundt og vimser med sin kat Søren som også kan kigge UNDER en kat Søren som også kan kigge UNDER en kittel - men det er ikke det værste. For han tog fejl af kittel og kilt fordi fadøllen var steget ham til hovedet - men det var ikke det værste "trommehvirvel" det værste var: At det var længe siden der havde været en hest forbi rideskolen, så han måtte lægge ryg til sadlen som var monteret på mejeristen - hvilket blot gav lidt ekstra kryderi på pølsemixen fra havnegrillen som smager af sure tærer, fra en soldat efter 5 døgns kamp i mosen hvor der boede en sulten kvinde, med spidse tænder og sort lakkorset som gerne ville rumme noget stort og varmt og da det en stormfuld aften bankede på hendes dør. Så stod levi der ude med en hest og en fadøl som han fortvivlet forsøgte at svælge ned, idet han tænkte, at det nok blev den sidste, hvorefter han fandt ud af det ikke var den sidste - og derfor satte han sig ned uden underbukser og spekulerede over hvorfor han havde glemt sine plastikhåndjern fra fætter BR, som han ellers altid gik rundt med, hvis hesten skulle være fræk.... Fordi den ikke måtte smage Levi`s fadøl - som smagte af hestepis der lige var tappet på kanten af Levi's køkken på hans nye fadbamse anlæg som var påfyldt af Jopa - som ellers kun drak Fanta, - men lige i dette filfælde gjorde han en undtagelse - fordi han havde lånt Løkkes sko til 2000,- og havde lyst til en svingom med Allan Simonsen - som havde set Mejeristens akku. tank. - hvorefter han udbrød jeg vil føde dine børn mens jeg laver hakkebøffer med hele svineriet - og kun for din skyld - fordi det er halalslagtet, hvorimod Jopa ikke er halalslagtet - fordi han ikke er muslim, - men tilgengæld er han snart træt og derfor vrøvler han ligesom en muslim der har drukket for meget fadøl - men det er ikke det værste når man tænker på at hele verden drejer når man tænker på at hele verden drejer fordi det er jopas stjerne der skænker fadøllen til levi, i mens han ser vild med dans og savler over speakerens frække dybe røst mens han beundrer Ulriks nøgne overkrop. I er fandeme syge i bøtten alle sammen udbrød Den stakkels nye pille/stoker/fastbrændselse bruger som efter et problem med hans fyr fandt denne tråd via Google, og troede han var kommet ind på en gay side der drejede sig om heste fra Island med store ører der siden i går havde gået rundt på en mark. Men så ville skæbnen at lille Lars fra Græsted kom cyklende forbi på sin racer iført dyre stilletter og en gucci taske hængende om halsen.
Hestene løb med for at spørge Lars om hvorfor Levi stadig er på Stokerpro selvom han ikke har tid Levi sagde at han havde efterårsferie og derfor kunne han søge arbejde som borebisse, når han skulle finde sig i tåbelige forslag fra regeringen som den nye brændeafgift. Hvorefter han sagde: må energiminister Marin tossegård blive pryglet med en afgiftsbelagt hegnspæl og til sidst blive smidt for grisene. Men de æder ikke hvad som helst derfor måtte han køre hjem på en cykel uden sadel og pedaler, og da han kom hjem sagde hans dumme kone: Jamen Martin, har du nu leget med svinet igen, uden at tage underbukserne af. Martin havde så ondt i røven at han måtte bede sin grimme kone om at smøre hans ømme anus medens han sang: Amanda sad på en sten i gården .

Og pillede fladlus i mellem lårenene;

Jo mer hun pillede jo flere der kom;
Amandas ¤BIP¤ blev aldrig tom mere end 5 år var gået med den nuværende brændeafgift, en pakke tændstikker kostede efterhånden 99 kroner med de nuværende afgifter, folket var tæt på at gøre oprør, men energiministeren sagde at der intet var at gøre, PET havde nemlig hvisket i hans øre, at folk muligvis ville prøve at holde varmen med dem, så der var ingen kære mormor eller morfar for de var alle gået i Føtex efter mere cola men De fik kun en lille for de havde ikke råd til mere pga sukkerafgifterne Og det var rigtig skidt for det eneste levis hest kunne li var cola og gerne med en sjat rom som de var vant til fra Island.
Lige nu står de og gnubber røv op af en afgiftsbelagt hegnspæl som Levi købte fordi bonden tog fejl af hans nye piercing i næsen og en hegnsklokke. Stakkels Levi stod med munden fuld af hestehår men det var ikke det væreste stakkels Levi stod med munden fuld af hestehår men det var ikke det værste var der Levi ville ønske at det var Lintz' hunde som slikkede Levi imellem tæerne - for det er noget af det sjoveste man kan opleve på et køkkenbord der er lavet af træpiller dyppet i spæk og landlyst`s kones hjemmerøgede laks som alle jo ved, blot skal stå natten over og dagen derpå skal ha en omgang med et stykke sandpapir i korn 100, men hvad gør det når Landlyst`s kone kun vil klippe mandens tånegle der for øvrigt lugter som en pizza med alt godt fra havet og måtte derfor iklædes lille Lars fra Græsteds stilletter som var Landlyst`s kones favorit i vild med dans - men pludselig skulle han til bridge og så skreg J.B pludselig: Hvor hel.... har jeg gjort af mine hofteholdere? de plejer altid at være i øverste skuffe. men han havde glemt at Aaen havde lånt dem, så Skiveren kiggede skummelt på Aaen - skal vi lege min pige?, - hvorpå Aaen kiggede på fru Aaen - skal vi ? - fru Aaen sagde Hr. Aaen har stuearrest i en uge så medmindre Skiveren vil lege med vores heste - så må han lege med sig selv - hvorpå hr. Aaen udbrød øv nu har jeg ellers lige smurt sadlen og fundet pisken. Skriveren kiggede forundret på hr. Aaen med pisken - jeg troede da det var os 2 der skulle ride en tur sammen?, - hvorpå hr. Aaen med et smil på læben hviskede: senere.... senere, men så skal du også se vild med dans med mig - og også gerne Greys hvide verden, - for de udsendelser er simpelthen bare det der får mig op på dupperne. Jeg har også De Unge Mødre på betamax, hvis det har interesse sagde hr. Aaen til Skiveren som forundret kiggede på hr. aaen - har du ???, - er vi mon soulmates eller er vi bare begge gay og bestemt for hinandens glødende lidenskab for gamle Ordsprog... Men så melde Skiveren (desværre) Man er jo ikke rigtige en mand, før at man har prøvet en mand, og jeg bliver desværre aldrig en rigtig mand, Aaen svarede roligt tilbage, Skrivern, man er først rigtig mand når man har prøvet en kvinde, en mand og en trans... Jeg mangler blot kvinden hvorpå skiveren svarede - det sagde hun også i går.... men det ændrer ikke ved det faktum at Levi stadig var jaloux, men det havde Aaen og Skiveren opdaget, så derfor vi de nu sætte alt ind for at finde den skjulte by... men en Ladyboy sendte dem på afveje, Og Havmand sagde godnat, så nu sad alle de andre bare og var kede af at de var blevet forladt, - men hr. Aaen trøstede heldigvis alle med de gyldne ord: der er citronmåne til alle der kan lide Richard Ragnvald, der Ved hvor det falske sted er, for der ved alle jo at man købe sig til en scotte til, som svarer til små 5000 kg piller i en nogenlunde kvalitet, som man kan købe i Jomfru Ane gade hvis sidegader byder på hr. og fru. Aaen i liveshows - med mange heste og pølser i stride strømme, men også JB som pause underholdning med det vildeste strip udført af Islandske heste som findus vil have som sæbe til hestehovedhalalslagterierne. Men det værste var dog, at JB nu igen gik glip af dagens ret fra slagteriets cafeteria, som netop denne dag bestod af bortløbne islandske heste med skysovs og ad libitum af husets fineste gåsevin, men så var det jo også at Skiveren sendte en fadøl, skænket af Levi og han cyklede videre uden sadel og pedaler, kun iført g-streng og røde stilletter til 2000,-.
Da han nåede til Viborg var han hudløs og trængte til en ordentlig


Af ovenstående må jeg udlede at i hvertfald dele af SP's brugere er ret sexfixerede, samt at de godt kan lide heste specielt Islandske heste. Især en bruger nemlig Levi er særdeles glad for islandske Heste, det er også Levi der har en yndlings sætning nemlig: "Men det var ikke det værste "


I er sgu binde gale det er sikkert når man læser ovenstående tekst!!

Mvh Mejeristen
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)

Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 9 gange

Fortsæt historien

Indlæg af mejeristen » 15 okt 2013 13:14

Omgang balle massage..
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)


jopa

Fortsæt historien

Indlæg af jopa » 15 okt 2013 13:38

udført af Allan Simonsen fra vild med den store kagedyst i Xfactor som snart alle kan....

Landlysts kone
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 43
Tilmeldt: 14 okt 2013 20:00

Fortsæt historien

Indlæg af Landlysts kone » 15 okt 2013 13:41

Brække sig over en gang til. Men så er der jo også lige

Brugeravatar
Aaen
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1392
Tilmeldt: 16 mar 2012 17:12
Mit fyr: Fjernvarme/brændeovn
Areal: 200
Fremviser gerne i postnummer: 9330
Geografisk sted: 9330 Dronninglund
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 3 gange
Kontakt:

Fortsæt historien

Indlæg af Aaen » 15 okt 2013 13:49

BS Christiansen som gerne ville.....

Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

Fortsæt historien

Indlæg af J-B » 15 okt 2013 13:53

have hjælp af alle stokerpro brugere til at komme over den traume det var, at være sammen med bubber, som..

Landlysts kone
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 43
Tilmeldt: 14 okt 2013 20:00

Fortsæt historien

Indlæg af Landlysts kone » 15 okt 2013 13:55

Igen igen havde tudet over at han skulle slå et dyr ihjel. Men


Besvar