Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Danfoss Living connect

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Hellum
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 3
Tilmeldt: 07 okt 2013 19:39

Danfoss Living connect

Indlæg af Hellum » 07 okt 2013 19:58

Hejsa,

Er helt ny herinde, og må krybe til korset og sige jeg ikke kender meget til denne verden endnu, men vi planlægger at skulle skifte vores gasfyr ud med et pillefyr snarest.

Nå, spørgsmålet er, vi skal have skiftet termostater på vores radiatorer, i den forbindelse har vi fundet frem til Living connect fra Danfoss, men jeg tror ikke vi uden en adapter kan skifte dem ud?
Jeg har vedhæftet et billede af vores termostat og håber måske en kan hjælpe os med hvilken adapter vi skal bruge?

Mvh
Thomas
Vedhæftede filer
image.jpg


levi

Danfoss Living connect

Indlæg af levi » 08 okt 2013 01:00

Hellum skrev:Hejsa,

Er helt ny herinde, og må krybe til korset og sige jeg ikke kender meget til denne verden endnu, men vi planlægger at skulle skifte vores gasfyr ud med et pillefyr snarest.

Nå, spørgsmålet er, vi skal have skiftet termostater på vores radiatorer, i den forbindelse har vi fundet frem til Living connect fra Danfoss, men jeg tror ikke vi uden en adapter kan skifte dem ud?
Jeg har vedhæftet et billede af vores termostat og håber måske en kan hjælpe os med hvilken adapter vi skal bruge?

Mvh
Thomas
Hej Hellum - korrekt du skal bruge en adaptor.

Hvad måler kransen i indvendig diameter ? - 28mm eller 30mm ?

Hellum
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 3
Tilmeldt: 07 okt 2013 19:39

Danfoss Living connect

Indlæg af Hellum » 08 okt 2013 09:55

Hej Levi,

Jeg er ikke 100% sikker på hvad du mener med krans, men jeg gik ud fra det var den sølvfarvede med gevind?

Hvis det er den du mener, så er den 28mm :-)

levi

Danfoss Living connect

Indlæg af levi » 08 okt 2013 10:34

Hellum skrev:Hej Levi,

Jeg er ikke 100% sikker på hvad du mener med krans, men jeg gik ud fra det var den sølvfarvede med gevind?

Hvis det er den du mener, så er den 28mm :-)
Nemlig :great:

Jamen så skal du bare have en adapter til m28 :great:

Hellum
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 3
Tilmeldt: 07 okt 2013 19:39

Danfoss Living connect

Indlæg af Hellum » 08 okt 2013 21:49

Tusind tak for svaret - Jeg har fundet frem til den adapter jeg skal bruge, så jeg kan få bestilt det helt :)


kongsted
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 242
Tilmeldt: 28 aug 2009 10:49
Mit fyr: Baxi Bonus 30 + PSWF2000 (tryk eksp.)
Areal: 145
Brændsel: Fastbrændsel
Fremviser gerne i postnummer: 6650
Årligt forbrug: 10/11: 24m^3
Geografisk sted: 6650
Kontakt:

Danfoss Living connect

Indlæg af kongsted » 09 okt 2013 12:02

Alternativt system... En kollega har købt et billigere system, som han er meget glad for: Evt. kig på det: http://www.elv.de/output/controller.asp ... tail2=1872

//Kongsted


Besvar