Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
calle

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Indlæg af calle » 26 sep 2013 18:31

Hej Nemo.

Godt at se, at du kan din Friedrich Nietzsche, men som du jo ved, så er han dobbelttydig. Har du iøvrigt læst Emil Bønnelycke - en af mine absolutte yndlingsforfattere :great:

Venlig hilsen :)


nemocharley

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Indlæg af nemocharley » 26 sep 2013 19:05

Jo jeg holder meget af Bønnelycke hans sans for hverdagstingene er en kilde til glæde for mig. I øvrigt ikke helt skævt set med Nietzsche, det er dog mest Oswald Spengler (en tysk historiefilosof), som var påvirket af Nietzsche, som satte mig igang for snart 20 år siden. Af andre kan nævnes Marx, den amerikanske libetarismes dannelse, Thoreau, Evan Calder Williams, Zizék, Jacques Fresco m.fl - men lad det nu ligge. Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg ikke har læst ret meget af Nietzsche selv.

calle

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Indlæg af calle » 26 sep 2013 19:26

Fint nok med genveje. Dem har jeg selv benyttet mig af i rigtig mange tilfælde.

Kan se du kommer fra Himmerland. Nu vil du for helvede ikke fortælle mig, at du kommer fra Farsø - en af vore egne kendte existentialisters hjemstavn - wroom wroom !

Venlig hilsen

nemocharley

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Indlæg af nemocharley » 26 sep 2013 19:41

Nej dog ikke :)

calle

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Indlæg af calle » 01 okt 2013 18:57

Levi skrev:

"Olie og El kommer også til at stige henover de næste par år, - bare endnu mere procentmæssigt, - så vær du bare glad for du har et pillefyr".


NEJ Levi. Den slutter ikke bare der. Vi er faktisk nogen, der ikke tager det her slæb af økonomiske grunde. Heller ikke miljømæssige, men derimod af andre ideologiske grunde. Det handler om systemets ret og mulighed for at inddrive mine penge i form af afgifter og ikke mindst moms af afgifter.

Venlig hilsen
Last edited by 1 on calle; edited 1 times in total


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Indlæg af Lintz » 01 okt 2013 19:04

nemocharley skrev:Jo jeg holder meget af Bønnelycke hans sans for hverdagstingene er en kilde til glæde for mig. I øvrigt ikke helt skævt set med Nietzsche, det er dog mest Oswald Spengler (en tysk historiefilosof), som var påvirket af Nietzsche, som satte mig igang for snart 20 år siden. Af andre kan nævnes Marx, den amerikanske libetarismes dannelse, Thoreau, Evan Calder Williams, Zizék, Jacques Fresco m.fl - men lad det nu ligge. Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg ikke har læst ret meget af Nietzsche selv.
[tag]nemocharley[/tag] Det skal du såmænd ikke være ked af - Jeg har heller ikke læst så meget af Nietzche - Men nogle Jumbo-bøger er det da blevet til.......... icon_cheesygrin.gif

Ha...endnu et seriøst indlæg fra mæ...
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

nemocharley

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Indlæg af nemocharley » 01 okt 2013 19:14

icon_cheesygrin.gif :P

calle

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Indlæg af calle » 01 okt 2013 19:17

Lintz skrev:
[tag]nemocharley[/tag] Det skal du såmænd ikke være ked af - Jeg har heller ikke læst så meget af Nietzche - Men nogle Jumbo-bøger er det da blevet til.......... icon_cheesygrin.gif

Ha...endnu et seriøst indlæg fra mæ...
Ja ja Lintzyboy. Nu var det jo ikke mig, der bragte ham der tyskeren på bane. Det var faktisk Nemo 8) Jeg fortalte ham blot, at jeg også vidste hvem han var icon_cheesygrin.gif

Og så til det alvorlige - hvor mange jumbobøger har du icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Indlæg af Lintz » 01 okt 2013 19:21

calle skrev:
Ja ja Lintzyboy. Nu var det jo ikke mig, der bragte ham der tyskeren på bane. Det var faktisk Nemo 8) Jeg fortalte ham blot, at jeg også vidste hvem han var icon_cheesygrin.gif

Og så til det alvorlige - hvor mange jumbobøger har du icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen

Omkring 100 vil jeg tro..........Under påskud af mine børn vil have godt af at læse dem... icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Forsyningssikkerhedsafgift høring

Indlæg af Landlyst » 01 okt 2013 19:55

Vær nu ærlige... Tror da nærmere vores unger har tæt på 200 at læse i og en del årgange af de gode gamle anders and blade indbundet.... icon_cheesygrin.gif


Besvar