Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Supersælger

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
kæmpefyr
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 295
Tilmeldt: 01 maj 2011 20:20
Mit fyr: Mgm Hydro
Areal: 160m2
Brændsel: Piller og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Hjørring
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 3 gange

Supersælger

Indlæg af kæmpefyr » 14 jun 2013 19:34

En ung mand fra Gjøl kom ind i Københavns største varehus, og søgte en stilling som sælger.
- Er det noget, du har prøvet før?, spurgte personalechefen.
- Ork ja! på Gjøl var jeg supersælger.
- Du starter i morgen tidlig, og jeg kommer ned til dig til fyraften for at høre, hvordan din dag er gået.

Næste dag ved lukketid kom personalechefen ned og spurgte:

- Nå, hvor mange ekspeditioner har du så haft i dag?
- Jeg har haft én ekspedition...
- Det var ikke mange! Vore ekspedienter har gerne 20 til 30 ekspeditioner om dagen. Hvor meget har du så solgt for?
- 3.467.000 kr.
- Jamen, hvad har du dog solgt, siden det kan blive så stort et beløb?
- Joh, først så solgte jeg ham en lille fiskekrog, og bagefter solgte jeg ham en stor fiskekrog. Så solgte jeg ham en to-hånds kulfiber­stang med hjul og line. Så spurgte jeg ham, hvor han ville fiske, og da han sagde, at han ville ud på havet, så solgte jeg ham en speedbåd med to 180-hestes motorer, men han mente ikke, at hans Honda Civic kunne trække denne båd, så vi gik over i automobil-afdelingen, hvor jeg solgte ham en Mercedes 4-hjulstrækker.

Personalechefen råbte begejstret:
- Vil det sige, at en mand kom ind for at købe fiskekroge, og så solgte du ham både bil og båd?

- Nej sådan er det ikke... Han kom ind for at købe hygiejnebind til sin kone, og så sagde jeg til ham, at når weekenden alligevel var ødelagt, så kunne han lige så godt tage ud at fiske!.....


dannidines

Supersælger

Indlæg af dannidines » 14 jun 2013 19:44

Hahahahahahahaha:-)

Besvar