Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Gribskov
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 42
Tilmeldt: 09 apr 2012 18:14
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 190
Brændsel: DKBrænde Prima 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 3200
Geografisk sted: Gribskov Kommune, Nordsjælland

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Indlæg af Gribskov » 24 apr 2013 14:55

Hej,

Den 9. april om formiddagen bestiller jeg:

Eltænder til Ekoheat
Virvelvind Askecyklon
Rense værktøj til herden
60 mm slange til Ekoheat

I aftes rykkede jeg pr. e-mail, men der er ingen svar og de svarer ikke på telefonen. Er det normalt at man skal vente så længe på levering?

Hvor kan man ellers med fordel købe en Virvelvind? Fordelen var at de havde eltænder og flexslange også, men hvis de ikke gider levere så er det jo ikke noget værd.

På forhånd tak
Nicolai


Brugeravatar
vilhapiller
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 305
Tilmeldt: 13 feb 2012 18:18
Mit fyr: Woody Black Star mini
Areal: 160
Brændsel: Piller
Årligt forbrug: 4.5
Geografisk sted: Sønderjylland
Givet likes: 21 gange
Modtaget likes: 14 gange

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Indlæg af vilhapiller » 24 apr 2013 15:01

Hej.

Jeg har overvejet den her http://www.energi-bornholm.dk/virvelvind.html

Gribskov
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 42
Tilmeldt: 09 apr 2012 18:14
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 190
Brændsel: DKBrænde Prima 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 3200
Geografisk sted: Gribskov Kommune, Nordsjælland

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Indlæg af Gribskov » 24 apr 2013 15:07

vilhapiller skrev:Jeg har overvejet den her http://www.energi-bornholm.dk/virvelvind.html
Ja, det virker bare for åndssvagt at bestille den fra Bornholm ;)

Jeg har checket producentens hjemmeside, den eneste de henviser til i Danmark er Pillestoker.dk, men der er massere af forhandlere i Sverige, bl.a. en jeg har handlet reservedel ved før:

http://www.ved-pellets.se/butik/commerc ... og_pid=yes

mvh
Nicolai

Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 9 gange

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Indlæg af mejeristen » 24 apr 2013 19:11

Er ikke overrasket over din oplevelse med Fyrteknik.dk.

Min ægtefælle bestilte en herd til en Bio18 for en bekendt der ikke har Dankort, bestillinger blev foretaget 5 feb. 2013 forventet leveringstid iflg. fyrteknik.dk 3-5 hverdage!!
Efter 14 dage rykkede hun for at få herden tilsendt, svaret var (da hun endelig efter MANGE forsøg kom igennem) at leverandøren ikke havde leveret og en sang fra de varme lande, som hun siger det var sgu nok fordi han selv skulle lave den og ikke havde haft tid!

Ovennævnte rykker hjalp IKKE en bønne, og da hun er hamrende stædig blev hun ved med at kime ham ned, til sidst får hun den 27/2-13 at vide at herden ville være fyrteknik.dk i hænde den 1/3-13.

Da vi skulle på familiebesøg den 1/3 på sydfyn aftaler vi med Fyrteknik.dk at vi afhenter herden på hans adresse og at vi ikke skal betale fragt!! MEN MEN MEN det kom vi til da fyrteknik.dk hævede pengene på dankortet den 11/3 icon_frown.gif

Igen havde min bedre halvdel fat i fyrteknik, da hun selvfølgelig ikke mener at hun skal betale fragt når vi nu har hentet herden på hans adresse! Fyrteknik.dk betaler først pengene tilbage efter 4-5 opkald hvor af 2 forgæves, en sms og en email indeholdende en trussel om at banken blev involveret hvis ikke han tilbagebetalte det beløb han havde trukket for meget, pengene blev betalt tilbage den 11/4.

Personligt vil jeg ALDRIG nogensinde anbefale NOGEN at handle med fyrteknik.dk med mindre de har en engels tålmodighed og en tyrkertro på at der ikke blive behov for "kundeservice"!

Simpelthen ikke godt nok angry_109.gif man kan undre sig over at en forretning kan overleve med den form for kundeservice
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)

Gribskov
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 42
Tilmeldt: 09 apr 2012 18:14
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 190
Brændsel: DKBrænde Prima 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 3200
Geografisk sted: Gribskov Kommune, Nordsjælland

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Indlæg af Gribskov » 24 apr 2013 19:30

mejeristen skrev:Er ikke overrasket over din oplevelse med Fyrteknik.dk.
...
Simpelthen ikke godt nok angry_109.gif man kan undre sig over at en forretning kan overleve med den form for kundeservice
Tak, jeg vil med det samme sende dem en mail om at de kan annullere ordren, lave en anmeldelse på Trustpilot og så finde et andet sted at købe ind.

Lidt synd for ud fra hjemmesiden virkede det som et ganske godt sted.

mvh
Nicolai


bent
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 319
Tilmeldt: 30 jan 2011 19:26
Mit fyr: Biomax 15 og en tasso 20ms oliekedel
Areal: 190
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5771
Årligt forbrug: ca 7.5 ton
Geografisk sted: Stenstrup Fyn

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Indlæg af bent » 25 apr 2013 06:19

Mejeristen giver dig fuldstændig ret har oplevet det samme.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Indlæg af Tom_AT » 25 apr 2013 09:58

mejeristen skrev:Er ikke overrasket over din oplevelse med Fyrteknik.dk.

Min ægtefælle bestilte en herd til en Bio18 for en bekendt der ikke har Dankort, bestillinger blev foretaget 5 feb. 2013 forventet leveringstid iflg. fyrteknik.dk 3-5 hverdage!!
Efter 14 dage rykkede hun for at få herden tilsendt, svaret var (da hun endelig efter MANGE forsøg kom igennem) at leverandøren ikke havde leveret og en sang fra de varme lande, som hun siger det var sgu nok fordi han selv skulle lave den og ikke havde haft tid!

Ovennævnte rykker hjalp IKKE en bønne, og da hun er hamrende stædig blev hun ved med at kime ham ned, til sidst får hun den 27/2-13 at vide at herden ville være fyrteknik.dk i hænde den 1/3-13.

Da vi skulle på familiebesøg den 1/3 på sydfyn aftaler vi med Fyrteknik.dk at vi afhenter herden på hans adresse og at vi ikke skal betale fragt!! MEN MEN MEN det kom vi til da fyrteknik.dk hævede pengene på dankortet den 11/3 icon_frown.gif

Igen havde min bedre halvdel fat i fyrteknik, da hun selvfølgelig ikke mener at hun skal betale fragt når vi nu har hentet herden på hans adresse! Fyrteknik.dk betaler først pengene tilbage efter 4-5 opkald hvor af 2 forgæves, en sms og en email indeholdende en trussel om at banken blev involveret hvis ikke han tilbagebetalte det beløb han havde trukket for meget, pengene blev betalt tilbage den 11/4.

Personligt vil jeg ALDRIG nogensinde anbefale NOGEN at handle med fyrteknik.dk med mindre de har en engels tålmodighed og en tyrkertro på at der ikke blive behov for "kundeservice"!

Simpelthen ikke godt nok angry_109.gif man kan undre sig over at en forretning kan overleve med den form for kundeservice
Få det endelig smidt op på www.trustpilot.dk Alt det du har skrevet der.

Gribskov
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 42
Tilmeldt: 09 apr 2012 18:14
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 190
Brændsel: DKBrænde Prima 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 3200
Geografisk sted: Gribskov Kommune, Nordsjælland

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Indlæg af Gribskov » 25 apr 2013 10:22

Opfølgning: Fik en mail i aftes fra Jan, som skrev at de angivelig havde skrevet til mig 11. april for at fortælle at cyklonen er i restordre. Men jeg har checket og jeg har ikke fået den mail, hverken i min mailboks eller i den catch-all jeg har for hele domænet. Så det må jo være påstand mod påstand.

Jeg forstår bare ikke ordren står til "klar til pakning" og uden bemærkninger hvis deres system skulle have sendt mig en mail. Jeg har ihvertfald bedt dem annulere min bestilling og vil købe cyklonen udenfor Danmark.

Er der nogen der har gode erfaringer med webshoppen hos Fyrteknik.dk?

mvh
Nicolai

levi

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Indlæg af levi » 25 apr 2013 10:29

Gribskov skrev:Opfølgning: Fik en mail i aftes fra Jan, som skrev at de angivelig havde skrevet til mig 11. april for at fortælle at cyklonen er i restordre. Men jeg har checket og jeg har ikke fået den mail, hverken i min mailboks eller i den catch-all jeg har for hele domænet. Så det må jo være påstand mod påstand.

Jeg forstår bare ikke ordren står til "klar til pakning" og uden bemærkninger hvis deres system skulle have sendt mig en mail. Jeg har ihvertfald bedt dem annulere min bestilling og vil købe cyklonen udenfor Danmark.

Er der nogen der har gode erfaringer med webshoppen hos Fyrteknik.dk?

mvh
Nicolai
hehe - sjovt du får en mail samme dag som du laver denne tråd - der er vist nogen der sidder og læser med fra sidelinien icon_cheesygrin.gif

Gribskov
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 42
Tilmeldt: 09 apr 2012 18:14
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 190
Brændsel: DKBrænde Prima 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 3200
Geografisk sted: Gribskov Kommune, Nordsjælland

Fyrteknik.dk tavs? Hvor får man en Virvelvind Askecyklon?

Indlæg af Gribskov » 25 apr 2013 11:33

levi skrev:hehe - sjovt du får en mail samme dag som du laver denne tråd - der er vist nogen der sidder og læser med fra sidelinien icon_cheesygrin.gif
Ja eller også er det fordi jeg skrev på Trustpilot - og lod dem sende info@furteknik en kopi.

Selvfølgelig er internet e-mail ikke 100% pålidelig, men det er godtnok sjældent der går en mail tabt (hvor den ikke ender i spam mappen). Hvis man skal vælge at tro på det gode i alle så er det formodentlig deres server der har svigtet udsendelsen. Men hvorfor er status så ikke forandret ? :)


Besvar