Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Debat: Bandekrig i Danmark

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
jopa

Debat: Bandekrig i Danmark

Indlæg af jopa » 28 mar 2013 17:58

Tom_AT skrev:
Vi er nok ikke helt så langt fra hinanden, som først antaget :)

Jeg kan sagtens se hvad du mener. Mit problem overordnet set er egentligt at jeg synes medmenneskeligheden er røget, fuldstændigt. Vi er havnet i en ond cirkel hvor erhvervslivet ikke vil have (2./3. gen) indvandrere ind. Samtidigt laver (2./3. gen) indvandrere ballade fordi de stort set er uønskede på de danske arbejdsplader. Men hvor ligger ansvaret?
Ansvaret ligger selvfølgelig ved primært de røde og Radikale Politikere der fuldstændig har misforstået ordet "Assimilation" og af berøringsangst ikke har stillet krav til indvandrere, med det resultat at de er parkeret (ikke alle) på passiv forsørgelse.

Forældrene møder ikke op til forældresamtale i skolerne og er dybest set ligeglade med deres børn og hvordan de opfører sig.

ps jeg generaliserer kraftigt lige nu og ved at indvandenes piger især har fået øjnene op for vigtigheden af uddannelse.

Personligt gider jeg ikke beskæftige mig med Muslimer privat og er stoppet med at rejse til Muslimske lande men det er så mit eget personlige valg.
Har rejst i flere Arabiske lande og kørt Tyrkiet tyndt men er stoppet da jeg simpelt hen er træt af dem, og ja jeg generaliserer stadig :cheers:


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Debat: Bandekrig i Danmark

Indlæg af Lintz » 28 mar 2013 19:46

Denne tråd var oprindeligt talt tiltænkt bandekrig i Dk og ikke indvandrepolitik og rasisme - Vel vidende at det nok hører sammen på en eller anden måde.

Ang. bander - det være sig danske eller anden-etniske så irreterer det mig grænseløst at se store stærke mænd komme kørende uden styrthjelm på Harley Davidson til ikke under 250,000 kr når man samtidig næsten er sikker på at de er kontanthjælpsmodtagere eller førtidspensionister og med en lægeerklæring i baglommen som viser at de desværre ikke kan bære hjelm.

Det irreterer mig grænseløst at være på arbejde i det Københavnske og skal ind og handle i eller i nærheden af et socialt belastet kvarter hvor man kan se en (dansk) mor med to børn stå og bakse med en barnevogn i en ældre Ford Ka og samtidig svinger der en matsort AMG Mercedes ind på handicappladsen ved siden af og ud træder en 20 årig "andenetnisk" hvalp ud med Iphone og mærketøj - Det skriger til verden at hér er noget galt.

Det irreterer mig grænseløst at arbejde væk fra familien 45+ timer om ugen og så se "perker" og "rocker" (begge udtryk er vel lige nedsættende og det er vel den jargon som bliver brugt) gå og ha´ det godt på statens regning via kontanthjælp eller førtidspension og suppler sin indkomst med bandekrimininalitet og salg af hårde stoffer.

Skal vi rette alt vores kritik mod indvandrerne og håbløse unge danske mænd eller skal vi rette blikket indad og feje foran egen dør først.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

jopa

Debat: Bandekrig i Danmark

Indlæg af jopa » 28 mar 2013 20:58

Tror du skal acceptere hvad du har skrevet i din egen signatur

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Debat: Bandekrig i Danmark

Indlæg af Lintz » 28 mar 2013 21:03

jopa skrev:Tror du skal acceptere hvad du har skrevet i din egen signatur
Måske - Jopa - Måske :(
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Debat: Bandekrig i Danmark

Indlæg af Tom_AT » 30 mar 2013 21:28

Hvis denne artikel er sand, så skal jeg da love for kommunerne bærer deres del af ansvaret.
http://politiken.dk/indland/ECE1933259/ ... okalavisen

Og hvor er det som altid ganske belejligt at ingen kan udtale sig om enkeltsager og at alt i øvrigt er i skønneste orden. Men spørger man dem det går ud over er det helt omvendt. Jeg vælger at tro på de unge knægte. Igen og igen for meget bureaukrati i de danske kommuner. for meget snak, for lidt handling.


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Debat: Bandekrig i Danmark

Indlæg af Lintz » 30 mar 2013 21:38

Tom_AT skrev:Hvis denne artikel er sand, så skal jeg da love for kommunerne bærer deres del af ansvaret.
http://politiken.dk/indland/ECE1933259/ ... okalavisen

Og hvor er det som altid ganske belejligt at ingen kan udtale sig om enkeltsager og at alt i øvrigt er i skønneste orden. Men spørger man dem det går ud over er det helt omvendt. Jeg vælger at tro på de unge knægte. Igen og igen for meget bureaukrati i de danske kommuner. for meget snak, for lidt handling.
Der er da ingen tvivl om at vi skal hele vejen rundt for at få det løst, og som jeg også skrev tidligere:

"Skal vi rette alt vores kritik mod indvandrerne og håbløse unge danske mænd eller skal vi rette blikket indad og feje foran egen dør først."
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar