Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Mobil til en der arbejder....

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Mobil til en der arbejder....

Indlæg af Landlyst » 11 mar 2013 19:53

kent a skrev:Jeg har en ven der har sådan en. pisse træls mobil. han skal vende på en bestemt måde ellers kan man aldrig høre en dyt hvad han siger..
Forhåbntligt med fødderne ned af? :shock: icon_cheesygrin.gif


kent a
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 603
Tilmeldt: 19 feb 2009 07:50
Mit fyr: Bio 18
Areal: 133m2.
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Dagligt forbrug: 25kg
Årligt forbrug: 6tons
Geografisk sted: Erslev på Mors
Modtaget likes: 1 gang

Mobil til en der arbejder....

Indlæg af kent a » 11 mar 2013 19:58

Landlyst skrev:
Forhåbntligt med fødderne ned af? :shock: icon_cheesygrin.gif
Nej ikke altid.
Bio 18 med hjemme bygget snegl

Gratis oprativsystem www.ubuntudanmark.dk
Mit system PT.
viewtopic.php?f=19&t=6292

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Mobil til en der arbejder....

Indlæg af Tom_AT » 11 mar 2013 19:59

Landlyst, du skal ikke lade dig afskrække af den grund. Windows Phone 8 er virkeligt lækkert. Det er selvfølgelig ikke lige så åbent som Android, men det er eller ikke meningen. Det er også svært helt at sammenligne med Android og iOS da det er en helt anden måde at navigere rundt i mobilen på. Men for dælen hvor det virker.

Jeg har selv haft det, det var ikke noget for mig. Men min kæreste, der nu har overtaget mobilen er svært glad for den. Det er dog en HTC Titan med WP 7.5.
Min mor har en Lumia 900, og det virker bare. Det er dog også "kun" 7.5

Men ned i butikken og prøv og rør. Og læs nogle test.
Nokia er ikke de eneste der laver Windows mobiler :)

pendec

Mobil til en der arbejder....

Indlæg af pendec » 11 mar 2013 20:01

Landlyst skrev:Er nok kommet frem til jeg vil have en Lumia 820... Der skulle vel ikke være nogle som har erfaringer med dem?
dem finder du ikke mange som har erfaring med, det er en WindowsPhone 8 og ikke særligt udbredt.

jeg vil nok også sige at Motorola Defy er robust , og har da selv en selvom jeg ikke er håndværksmand :)

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Mobil til en der arbejder....

Indlæg af Tom_AT » 11 mar 2013 20:04

pendec skrev: dem finder du ikke mange som har erfaring med, det er en WindowsPhone 8 og ikke særligt udbredt.

jeg vil nok også sige at Motorola Defy er robust , og har da selv en selvom jeg ikke er håndværksmand :)
Det gør det jo ikke til et dårligt produkt.
Men du har da ret. Windows Phone er desværre ikke så udbredt.


pendec

Mobil til en der arbejder....

Indlæg af pendec » 11 mar 2013 20:11

Tom_AT skrev:
Det gør det jo ikke til et dårligt produkt.
Men du har da ret. Windows Phone er desværre ikke så udbredt.
dårligt? hvis et produkt ikke får success og anmeldelser på computerworld viser hvorledes salget har gået ned af bakke og operativ systemet ikke har været særligt godt modtaget.

hmm, jeg tror vistnok at Nokia flopper med deres alternativ, spørgsmålet er bare om det er 1, 2 eller 3 år før det sker endeligt.

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Mobil til en der arbejder....

Indlæg af Landlyst » 11 mar 2013 20:15

Der skal mere til end det for at skræmme mig... For den jeg har nu skal jeg tit have håndfri til for sommetider ka de andre ikke høre en fis af hvad man siger...
Og så er jeg altså nokia fan.... Det der fik mig til at skifte til sony ericsson var at de lavede som de eneste da den gamle døde en hårdfør mobil... Men fork jeg er træt af den... Det der pisser mig mest af er manglende evne til at holde BT forbindelsen, lyden når man snakker håndholdt og så den total senile stavemongol af en ordbog.... Det er først med denne fon jeg er gået over til ordbog.... Ellers har det været meget hurtigere at skrive uden.... Men den ka ikke huske ord og kommer med de underligeste forslag...
Og styresystemet er mig lidt lige meget, bare skidtet virker... Og Windows kender man jo...

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Mobil til en der arbejder....

Indlæg af Tom_AT » 11 mar 2013 20:17

pendec skrev: dårligt? hvis et produkt ikke får success og anmeldelser på computerworld viser hvorledes salget har gået ned af bakke og operativ systemet ikke har været særligt godt modtaget.

hmm, jeg tror vistnok at Nokia flopper med deres alternativ, spørgsmålet er bare om det er 1, 2 eller 3 år før det sker endeligt.
Huh? Du bruger vel ikke computerworld til noget fornuftigt? Deres anmeldelser er så amatøragtige det er til at grine af.
Prøv i stedet at læse nogle tests af folk der ved hvad de snakker om, som fx mobilsiden.dk og lignende. Det samme hvis man vil vide noget om PC-hardware. Computerworld kan slet ikke være med. De tror stadig vi lever i 90'erne.

Windows Phone 7.5 og 8 har fået rigtigt meget god kritik. Det ER et godt produkt. Er du i tvivl, så prøv at læs lidt anmeldelser fra diverse danske og udlandske mobilsider.

Sagen er den at vi forbrugere er vane-mennesker. Det er skide svært for sådan et nye stykke software at bryde med hvad folk er vant til, nemlig Android og Iphone. Sådan er det bare. Jeg har som tidligere nævnt, selv haft Windows Phone 7.5 - Og det virker bare. Men på samme måde som iPhone ikke er noget for mig er Windows Phone det heller ikke. Jeg er langt mere til den frie og åbne platform Android tilbyder.

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Mobil til en der arbejder....

Indlæg af Tom_AT » 11 mar 2013 20:19

Landlyst skrev:Der skal mere til end det for at skræmme mig... For den jeg har nu skal jeg tit have håndfri til for sommetider ka de andre ikke høre en fis af hvad man siger...
Og så er jeg altså nokia fan.... Det der fik mig til at skifte til sony ericsson var at de lavede som de eneste da den gamle døde en hårdfør mobil... Men fork jeg er træt af den... Det der pisser mig mest af er manglende evne til at holde BT forbindelsen, lyden når man snakker håndholdt og så den total senile stavemongol af en ordbog.... Det er først med denne fon jeg er gået over til ordbog.... Ellers har det været meget hurtigere at skrive uden.... Men den ka ikke huske ord og kommer med de underligeste forslag...
Og styresystemet er mig lidt lige meget, bare skidtet virker... Og Windows kender man jo...
Har du prøvet sådan en windows mobil?
Hvis du ikke har er du velkommen til at kigge forbi og røre lidt ved fruens :D

Android er jo altid en mulighed. Men hvis man kun skal bruge en mobil til Internet, mails, sms og ringe kunne Windows Phone sagtens være noget. Mobilbank fungerer også supergodt på sådan en. I hvert fald hvis man har danske bank. Deres App er super :)

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Mobil til en der arbejder....

Indlæg af Landlyst » 11 mar 2013 20:27

Tom_AT skrev:
Har du prøvet sådan en windows mobil?
Hvis du ikke har er du velkommen til at kigge forbi og røre lidt ved fruens :D

Nej har ikke lige haft fingrne i en der var tændt.... :roll:

Hmm icon_cheesygrin.gif sikket et tilbud.... :great:

Ka da godt være jeg takker ja til det... :great:


Besvar