Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Job til konen i nordjylland

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Bjarne B.
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 777
Tilmeldt: 27 nov 2011 12:09
Mit fyr: Atmos 32 og Scotte 16kw
Areal: 166 + 100
Brændsel: træ og piller
Geografisk sted: Nordjylland
Givet likes: 11 gange
Modtaget likes: 15 gange

Job til konen i nordjylland

Indlæg af Bjarne B. » 08 jan 2013 23:26

Ja som overskriften siger, så mangler min kone et job i det nordjyske. Hun er butiksuddannet og god til sit arbejde.
Hun har været igennem et længerevarende sygdomsforløb, men er nu klar til at give den gas igen. :great: Hun står til at ryge ud af dagpengesystemet om nogle uger og er derfor ved at være desperat. Vi er ganske enkelt i stor fare for at gå på røven, hvis ikke der ruller penge ind på kontoen. :(
For at understrege hendes villighed til at finde et arbejde kan jeg nævne, at hun ugen før jul søgte 75 job på en uge, men uden resultat.
Hun har erfaring indenfor: butik, lager, lagerstyring, salg, forsendelse, produktion, tøj, sko, mode, hobbyartikler m.m. Derudover er hun god til IT og anden elektronik. Hun er særdeles god til dansk og engelsk i både skift og tale.

Så kære venner, hvis i hører om et job, må i gerne melde tilbage. Det er nærmest lige meget, hvad jobbet går ud på, bare det er på fuld tid.


Flemming DJ
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 06 nov 2009 13:39
Mit fyr: Opop + Sonnenkraft
Areal: 129 m2
Brændsel: RW Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9740
Dagligt forbrug: Solskin en masse ;-)
Årligt forbrug: Ca. 4,1 ton
Geografisk sted: Jerslev J, Vendsyssel
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 3 gange

Job til konen i nordjylland

Indlæg af Flemming DJ » 09 jan 2013 23:24

Der er et firma i Brønderslev, jeg har været på et virksomhedsbesøg på, Storm Textil. De trykker diverse på tøj og andet stof, især til Tyskland. De ku' af og til mangle folk til både produktion og lager/forsendelse, i hvert fald der for små 3 år siden - måske var det en mulighed for en uopfordret kontakt/ansøgning.
Mvh Flemming

Bilpleje i Nordjylland: http://duensmobilebilpleje.dk

Besvar