elektronisk cigaret

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
12
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

elektronisk cigaret

Indlæg af Skiveren »

Er også på damp startede med 18 mg nicotine og er nu nede på 9 mg- blot efter 6 uger.. icon_cheesygrin.gif Har ikke røget en alm smøg siden.... icon_cheesygrin.gif
Men min erfaring siger at man ikke bør købe de helt billige... Jeg oplevet at ego-t med og uden Mini vivi novo clearomizer kommer til at smage af brændt metal.. :roll: så jeg købte denne her:

http://www.joyetech.com/product/eVic.php

Den virker :great: prisen var 550,- med det hele til- og det smager som det skal :great:
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø

Brugeravatar
Smut 25
Stoker XII
Stoker XII
16
Indlæg: 637
Tilmeldt: 02 jul 2007 18:24
Mit fyr: Scotte 10 kw blackstar 1016bs v7 styring
Areal: 178 dårlig isolering
Brændsel: 6 mm Barlinek..
Fremviser gerne i postnummer: 5450
Årligt forbrug: 7500kg
Geografisk sted: Roerslev Fyn
Blevet takket: 1 gang

elektronisk cigaret

Indlæg af Smut 25 »

Hej
jeg vil give mange af de andre ret i køb noget ordentligt grej ellers ryger du på smøgerne
er nu igang med mit tredje forsøg og ja nu er det 4 dage siden jeg holdt med og købe 40 røde cecil (84kr)
om dagen og damper kun nu og ja også meget men det er nok sundere end end cecil..

nu er vi så heldige at der er åbnet en lokal pusher her ude på landet det er nemt og en super service
tror dog ikke han sælger via post så det er fremmøde men for dem der var i nærheden ku det jo være
en mulighed https://www.facebook.com/pages/Fuld-Dam ... 8512977873

Han har også en hjemmeside brug google hvis i ikke har face

min bedste succes ligger i dette forsøg med hjælp fra ham af vivi nova beholder og
en væske med 18 mg niko og smag af champagne brus så fuld skrue på og vi går stadig i fyrrummet
og damper pøj pøj til alle der forsøger og kvitte tobakken :great:
jopa

elektronisk cigaret

Indlæg af jopa »

Smut 25 skrev:Hej
jeg vil give mange af de andre ret i køb noget ordentligt grej ellers ryger du på smøgerne
er nu igang med mit tredje forsøg og ja nu er det 4 dage siden jeg holdt med og købe 40 røde cecil (84kr)
40 cecil så er det på tide at stoppe.
Ønsker dig god vind med projektet .
Brugeravatar
Smut 25
Stoker XII
Stoker XII
16
Indlæg: 637
Tilmeldt: 02 jul 2007 18:24
Mit fyr: Scotte 10 kw blackstar 1016bs v7 styring
Areal: 178 dårlig isolering
Brændsel: 6 mm Barlinek..
Fremviser gerne i postnummer: 5450
Årligt forbrug: 7500kg
Geografisk sted: Roerslev Fyn
Blevet takket: 1 gang

elektronisk cigaret

Indlæg af Smut 25 »

jopa skrev:
40 cecil så er det på tide at stoppe.
Ønsker dig god vind med projektet .
jo tak og ja det er mange må indrømme at når jeg kører lastbil en 12-15 timer om dagen
så kan man risikere og må ind og hente den 3 pakke den ene tager bare den anden...
så nu er det slut om det så er usundt og dampe ja det ved man ikke men det er ihvertfald billigere...
jopa

elektronisk cigaret

Indlæg af jopa »

Smut 25 skrev:
jo tak og ja det er mange må indrømme at når jeg kører lastbil en 12-15 timer om dagen
så kan man risikere og må ind og hente den 3 pakke den ene tager bare den anden...
så nu er det slut om det så er usundt og dampe ja det ved man ikke men det er ihvertfald billigere...
Nu skal man jo ikke sammenligne Cecil og æbler, så ja det er garanteret "sundere" at Dampe.
Du skal tjene ca 6000,- før du kan købe 40 cecil om dagen, så alene prisforskellen er sundere 8)

Har selv Dampet i et år efterhånden, og det koster mig ca 100,- kr om måneden.
Køber stort ind af væske og aroma her:
http://pink-mule.com/
Bestiller man søndag kommer varene onsdag-torsdag med GLS og porto en 50,-'er

Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 53 gange

elektronisk cigaret

Indlæg af Flammen »

jeg har idag købt min første damper. har fuldt lidt med i tråden, og ladet mig inspirer. var på ulfborg marked idag, og der var mange stande der sælger det "skidt"
mit sæt består af en kangertech protank + et 1750ma batteri (m. justerbar spænding) 1pakke med 5stk protank coil units + de 2 stk der medfulgte. 3 flasker "21mg" væske + 1 lader. 470kr, så må vi se om jeg får glæde af det. nu er jeg i hvert fald i gang
jopa

elektronisk cigaret

Indlæg af jopa »

Flammen skrev:jeg har idag købt min første damper. har fuldt lidt med i tråden, og ladet mig inspirer. var på ulfborg marked idag, og der var mange stande der sælger det "skidt"
mit sæt består af en kangertech protank + et 1750ma batteri (m. justerbar spænding) 1pakke med 5stk protank coil units + de 2 stk der medfulgte. 3 flasker "21mg" væske + 1 lader. 470kr, så må vi se om jeg får glæde af det. nu er jeg i hvert fald i gang
God vind.
Efter et par uger smager alm cigarretter ikke godt mere. Hvis de ellers har gjort det :great:
Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 53 gange

elektronisk cigaret

Indlæg af Flammen »

jeg fik hvis overdrevet lidt. batteriet er hvad jeg kan Google mig til på¨1300mah (vision spinner)
Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
16
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Har takket: 334 gange
Blevet takket: 333 gange

elektronisk cigaret

Indlæg af MichaelK »

At i gider at købe jer fattige i det skidt? Gør som jeg, tag en kold tyrker, det er billigere :P
Jeg gjorde det, at jeg tog et ganske alm. stykke tyggegummi, hver gang jeg fik trang til
en smøg. Efter et par dage havde jeg så ondt i tyggetøjet, at trangen forsvandt helt af
sig selv. Det gjorde jo ondt at trænge til en smøg! Det virkede for mig.

Det er nu over 3 år siden. Og jeg kan, med god samvittighed sige, at rygetrangen har været
helt væk de sidste 2 år. Ikke engang når der ryger lidt (læs: MEGET) alkohol indenbords,
dukker trangen til en smøg op igen.

Har jeg pudset glorien grundigt nok nu? Skære den i øjnene, så....8)

Spøg til side. Rigtig meget held og lykke med rygestoppet. Jeg bruger med vilje ikke ordet
"forsøge", for man forsøger ikke at holde med at ryge. Man gør det! :great:



Mvh.

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain
Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 53 gange

elektronisk cigaret

Indlæg af Flammen »

jeg havde for et par år siden fået den ide, at jeg bare skulle spise et par poletter (lakrids fra pingvin) tro mig, først på eftermiddagen, kunne jeg skide gennem et halmstrå. smøgerne blev fundet frem igen, og opgav belønningsmetoden til at kvitte smøgerne.

Besvar