Side 2 af 3

Hvad gør man?

: 01 maj 2012 13:37
af Ulrik
levi skrev:I min verden er det fuldstændig underordnet hvor skaden er sket henne, - du skal have hvad du har betalt for!

Hvis kedlen er stillet uden din accept, - så skal din leverandør sørge for at denne sag bliver udbedret, - og det hverken kan eller skal diskuteres, - det skal bare fikses!
Nu har du vel tjekket at det ikke er dig der er leverandøren :toofunny:

De fragtmænd kan være nogle banditter.
Din handel er med leverandøren. Er fragten købt der er det også ham der hæfter.

Bed om et underskrevet fragtbrev hvis han og fragtmand vedholder at de har et underskrevet fragtbrev.
Gør opmærksom på at du anmelder for dokumentfalsk hvis de fusker.

Det skal du ikke finde dig i.

Hvad gør man?

: 01 maj 2012 14:11
af CRHansen
Leverandøren har ikke påstået han har et underskrevet fragtbrev. Det er fragt firmaet der siger det.
Jeg ønsker ikke at nævne navnet på det firma jeg har handlet ved da det jo kan ende med en positiv oplevelse inu sagen er jo ikke afsluttet.

Hvad gør man?

: 01 maj 2012 14:13
af levi
Ulrik » 01 May 2012, 13:37 skrev: Nu har du vel tjekket at det ikke er dig der er leverandøren :toofunny:

De fragtmænd kan være nogle banditter.
Din handel er med leverandøren. Er fragten købt der er det også ham der hæfter.

Bed om et underskrevet fragtbrev hvis han og fragtmand vedholder at de har et underskrevet fragtbrev.
Gør opmærksom på at du anmelder for dokumentfalsk hvis de fusker.

Det skal du ikke finde dig i.
Hvis anlægget havde været købt hos mig - så var denne tråd aldrig blevet oprettet!

Hvis anlægget er stillet uden kvittering fra kunden, - så har kunden ikke accepteret leverancen, - ergo skal nøden klages hos leverandøren - som så må snakke med fragtfirmaet - den er ikke længere!

Den eneste der ikke må tages som gidsel er kunden, - og det er hvad der sker her!

Ja fragtmænd er banditter, - men her er der tale om en vare der er blevet stillet uden kvittering (Og medmindre kunden har sagt at anlægget må stilles uden kvittering, - så hænger fragtmanden/leverandøren på skaden).

Hvad gør man?

: 01 maj 2012 14:32
af Ulrik
levi skrev:Hvis anlægget er stillet uden kvittering fra kunden, - så har kunden ikke accepteret leverancen, - ergo skal nøden klages hos leverandøren - som så må snakke med fragtfirmaet - den er ikke længere!
Jeg er fuldstændig enig.

Hvad gør man?

: 01 maj 2012 15:18
af Flyball
Ulrik » 01 May 2012, 13:37 skrev: Nu har du vel tjekket at det ikke er dig der er leverandøren :toofunny:
Tænkte jeg også lige da jeg så indlægget. Så skulle der vist ellers mere end nogle fantastiske pølser på grillen til at rette op på den :)

Men, helt sikkert, det er ikke dig der hænger på nogen form for bevisbyrde, hvis anlægget bare er stillet der, uden din accept !


:great:

Hvad gør man?

: 01 maj 2012 15:27
af CRHansen
Jeg har ihf ikke skrevet under på fragtbrevet for jeg var det ikke. Har heller ikke skrevet en fuldmagt til nogen andre sådan at de kan skrive under for mig.

Hvad gør man?

: 01 maj 2012 15:52
af joejjoej
Hvordan er anlægget betalt ? Dankort eller bankoverførsel ?

Forresten er det altid leverandøren du skal henvende dig til med mindre det er dig der hanr bestilt transporten/transportfirmaet

Hvad gør man?

: 01 maj 2012 16:20
af Jarnved
Hej Hansen
Den er såre simpel den sag.Jeg sender truckbatterier hver dag med Danske Fr. og hvis der ikke står på fragtbrev at varen må stilles uden underskrift så må varen ikke stilles/leveres.
Fragtfirmaet må kontakte din leverandør om erstatning og betale ved kasse 1 (kedlens kostpris)og din leverandør må sende dig en ny kedei.

Hvis vores fragtmand vælter med et truckbatteri så kontakter de vores kontor og betaler kostprisen på batteriet og vi sender kunden et nyt batteri.
/Jarnved

Hvad gør man?

: 01 maj 2012 16:44
af levi
Jarnved » 01 May 2012, 16:20 skrev:Hej Hansen
Den er såre simpel den sag.Jeg sender truckbatterier hver dag med Danske Fr. og hvis der ikke står på fragtbrev at varen må stilles uden underskrift så må varen ikke stilles/leveres.
Fragtfirmaet må kontakte din leverandør om erstatning og betale ved kasse 1 (kedlens kostpris)og din leverandør må sende dig en ny kedei.

Hvis vores fragtmand vælter med et truckbatteri så kontakter de vores kontor og betaler kostprisen på batteriet og vi sender kunden et nyt batteri.
/Jarnved
Ja nemlig ja :great:

Hvad gør man?

: 01 maj 2012 17:06
af CRHansen
joejjoej » 01 May 2012, 15:52 skrev:Hvordan er anlægget betalt ? Dankort eller bankoverførsel ?

Forresten er det altid leverandøren du skal henvende dig til med mindre det er dig der hanr bestilt transporten/transportfirmaet

Pengene er betalt med Dankort