ikke de store mirakler her......!!!

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
13
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 200 gange

ikke de store mirakler her......!!!

Indlæg af Bigfoot »

ej hvor ser hun fin ud. Det har da også været noget af en køretur helt fra stevns til Tønder, for at hente hende. Men jeg tror turen er det værd.
Det skulle vel aldrig have været hos Anne-Marie og Henrik, i Visby, i har hentet hende???
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

Brugeravatar
leo-pol
Stoker XII
Stoker XII
15
Indlæg: 780
Tilmeldt: 25 nov 2008 22:56
Mit fyr: KSM 275-18
Areal: 140m2 + div 200m2
Brændsel: stokerføde.... men 80%fastbrændsel
Dagligt forbrug: 1½ hjulbør
Årligt forbrug: ???
Geografisk sted: 4673 rødvig stevns sjælland
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 8 gange

ikke de store mirakler her......!!!

Indlæg af leo-pol »

Bigfoot » 17 Jun 2012, 09:52 skrev:ej hvor ser hun fin ud. Det har da også været noget af en køretur helt fra stevns til Tønder, for at hente hende. Men jeg tror turen er det værd.
Det skulle vel aldrig have været hos Anne-Marie og Henrik, i Visby, i har hentet hende???

øhe.... mener at deres adresse gik under højer.... datteren hed vist tina og de hade 2 sorte labodore...
og lige at se på krak var det mellem tønder og visby de boede... men det skal jeg da lige se i papirne i aften engang....
og ja det var noget af en tur men hvis det man søger ikke er lige om hjørnet må man køre en lille tur.... og så smuttede vi jo lige over grænsen når vi lige var på de kanter.....
Besvar