Hej,
Jeg har d. 12/12 bestilt et OPTIMA besøg, via NBE webside.
Jeg undrede mig over om min bestilling blev modtaget hos NBE.
Derfor sendte jeg efterflg. en mail. - Heller ikke noget svar.
Idag har jeg så ringet til NBE for at høre om de har modtaget min bestilling.
Det har de. Tak for det.
Men hvor er det frustrerende at NBE undlader at kvittere for modtagelsen af en bestilling.
Jeg vil foreslå at NBE ændrer hjemmesiden til at sende en automatisk mail og skriv gerne noget i stil med "tak" og at "du hører snart fra os". Det er forresten en god service, som er standard mange andre steder.
Skriv også at folk skal kontakte jer på anden vis, såfremt man ikke modtager en mail indenfor en time... eller sådan noget lignende... Der kan jo være bestillinger der ikke er udfyldt korrekt.
Hvad synes i ?
mikael
Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum
NBE webside - svarer ikke
-
- Stoker VI
- Indlæg: 227
- Tilmeldt: 25 jul 2011 07:35
- Mit fyr: Scotte blackstar 16kw + 60rør
- Areal: 120+120 kælder
- Brændsel: Piller (German Pellets)
- Fremviser gerne i postnummer: 4684
- Dagligt forbrug: 17kg(23,6kgfør30/12)
- Geografisk sted: Toksværd, Sydsjælland
- Lund
- Stoker XV
- Indlæg: 1493
- Tilmeldt: 09 dec 2009 21:50
- Mit fyr: Biomax 16
- Areal: 150
- Brændsel: Biopillen 8 mm.
- Fremviser gerne i postnummer: 7620
- Årligt forbrug: 5,5 Ton
- Geografisk sted: Tørringhuse/Lemvig
- Givet likes: 2 gange
- Modtaget likes: 3 gange
- Kontakt:
NBE webside - svarer ikke
Firmaer og mail er mange gange en dårlig sammensætning, jeg har skrevet 2 gange til dem, aldrig er der kommet et svar, men jeg er ikke forbavset, det sker ofte når man sender mail, også til andre firmaer.
Jeg tror ikke de orker at gå listen af mail igennem, men blot sletter hele baduljen.
Jeg tror ikke de orker at gå listen af mail igennem, men blot sletter hele baduljen.
- hahomi
- Stoker XII
- Indlæg: 687
- Tilmeldt: 01 jul 2011 17:34
- Mit fyr: BIOMAX 16
- Areal: 120
- Brændsel: Træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 4840
- Dagligt forbrug: 15
- Geografisk sted: Nørre Alslev Falster
- Givet likes: 4 gange
- Modtaget likes: 1 gang
NBE webside - svarer ikke
Jeg har også været udsat for det er par gange og det er drøn irriterende, at en mail ikke tages alvorligt som en telefonsamtale.mikael1960 » 22 Dec 2011, 13:16 skrev:Hej,
Jeg har d. 12/12 bestilt et OPTIMA besøg, via NBE webside.
Jeg undrede mig over om min bestilling blev modtaget hos NBE.
Derfor sendte jeg efterflg. en mail. - Heller ikke noget svar.
Idag har jeg så ringet til NBE for at høre om de har modtaget min bestilling.
Det har de. Tak for det.
Men hvor er det frustrerende at NBE undlader at kvittere for modtagelsen af en bestilling.
Jeg vil foreslå at NBE ændrer hjemmesiden til at sende en automatisk mail og skriv gerne noget i stil med "tak" og at "du hører snart fra os". Det er forresten en god service, som er standard mange andre steder.
Skriv også at folk skal kontakte jer på anden vis, såfremt man ikke modtager en mail indenfor en time... eller sådan noget lignende... Der kan jo være bestillinger der ikke er udfyldt korrekt.
Hvad synes i ?
mikael
Sidst jeg var udsat for det, var en meget enkel forespørgsel til Gjensidige forsikring, som blev sendt via deres hjemmeside. Efter nogle dage uden svar, ringede jeg til dem og spurgte om de ikke havde fået min mail.........og sørme jo, de fandt den da kiggede efter, men det var jo nemmere at "sylte" mails end telefonopkald.
Dette var faktisk medvirkende til, at jeg skiftede forsikringsselskab, om det så er bedre der ved jeg ikke.
Min bank derimod, giver svar samme dag, med mindre der er ferie/sygdom.
Vælg dine kampe med omhu.