Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Billige hvidevarer

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Albert
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 826
Tilmeldt: 05 apr 2010 05:50
Modtaget likes: 1 gang

Billige hvidevarer

Indlæg af Albert » 12 dec 2011 07:20

Lavpriskøkken.dk dem har jeg handlet med nogle gange,og er fuldt tilfreds,bestil i dag,så står varene uden for din dør imorgen.
Deres priser slår de fleste,men hvis man ved hvad man vil have,kan man jo lige prøve at taste mærke og typebetegnelse ind og lade prisrunner finde alle udbyderne,jeg købte sidste år en Siemens Induktionsplade,og her lå priserne på dem Prisrunner kom frem med fra 11000 og ned til 5500 hvor lavpriskøkken også var den billigste,man skal bemærke at prisforskellen er på samme vare.


Flemming DJ
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 06 nov 2009 13:39
Mit fyr: Opop + Sonnenkraft
Areal: 129 m2
Brændsel: RW Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9740
Dagligt forbrug: Solskin en masse ;-)
Årligt forbrug: Ca. 4,1 ton
Geografisk sted: Jerslev J, Vendsyssel
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 3 gange

Billige hvidevarer

Indlæg af Flemming DJ » 12 dec 2011 11:56

Jeg er helt enig med de andre, der siger "ned i butikken, klap på varen og hør, hvad de kan sælge til".

Du skal være TOTALT jysk og klar til at gå igen, hvis prisen ikke lander på dit ønskede niveau. (Og det kender du jo nok fra nettet :wink:).

Det kan godt være en fordel at vide, hvad du er ude efter.

Jeg har rigtigt gode erfaringer med Cylinda/Vølund og Siemens (opvaskemaskiner). Min vaskemaskine (Bauknecht ?) fejlede aldrig i de 11 år, jeg boede i huset, den stod i, da jeg købte det. Mine forældres Voss komfur og stenalderovn kører stadig på vel 40. år.
Mvh Flemming

Bilpleje i Nordjylland: http://duensmobilebilpleje.dk

Brugeravatar
Birch-Nielsen
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 161
Tilmeldt: 26 sep 2010 11:11
Mit fyr: 10kw Scotte på Blackstar20S
Areal: 220m² i to plan
Brændsel: GP og Scan/Andersen 10
Årligt forbrug: 3 tons.
Geografisk sted: Brande

Billige hvidevarer

Indlæg af Birch-Nielsen » 12 dec 2011 12:31

Helt sikker at du har rigtig gode kort på hånden når du står med så stort et indkøb. Og som de fleste andre rigtigt nok skriver, så er det faktisk rigtig nemt at opnå gode rabatter i butikkerne. Men hvad de færreste måske ikke tænker over, er at det også er muligt i de fleste netbutikker. Jeg har brugt en del at sende en mail til en udvalgt netbutik med et "tilbud" på en given vare, og de fleste gange giver det faktisk også kasse, selvom priserne jo som udgangspunkt er lavere end i butikkerne. Og hvis du har det lidt svært med at "prutte" så er det knapt så farligt at bare sende en mail :)

Mvh Folke

Flemming DJ
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 06 nov 2009 13:39
Mit fyr: Opop + Sonnenkraft
Areal: 129 m2
Brændsel: RW Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9740
Dagligt forbrug: Solskin en masse ;-)
Årligt forbrug: Ca. 4,1 ton
Geografisk sted: Jerslev J, Vendsyssel
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 3 gange

Billige hvidevarer

Indlæg af Flemming DJ » 12 dec 2011 13:13

Birch-Nielsen> Det kan jo kaldes at indhente tilbud. Og det kan man jo gøre flere steder. :)

Så er det bare vigtigt, at det er sammenlignelige produkter, man indhenter tilbud på.
Mvh Flemming

Bilpleje i Nordjylland: http://duensmobilebilpleje.dk

Brugeravatar
Birch-Nielsen
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 161
Tilmeldt: 26 sep 2010 11:11
Mit fyr: 10kw Scotte på Blackstar20S
Areal: 220m² i to plan
Brændsel: GP og Scan/Andersen 10
Årligt forbrug: 3 tons.
Geografisk sted: Brande

Billige hvidevarer

Indlæg af Birch-Nielsen » 12 dec 2011 15:07

Flemming DJ » 12 Dec 2011, 13:13 skrev:Birch-Nielsen> Det kan jo kaldes at indhente tilbud. Og det kan man jo gøre flere steder. :)

Så er det bare vigtigt, at det er sammenlignelige produkter, man indhenter tilbud på.
Hej Flemming

Så tror jeg du misforstår mig. Hvis jeg eks. har set en - i forvejen billig - vaskemaskine i en netbutik til - skal vi sige - 6500,-, så sender jeg dem en mail hvori jeg kort og godt tilbyder dem eks. 5700,- istedet. Så kan de jo sige enten ja eller nej, men de fleste gange har jeg faktisk haft held med at "prutte" på denne måde.

Mvh Folke


triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Billige hvidevarer

Indlæg af triumph » 12 dec 2011 19:03

ikea sælger whirpool, min holdning til hvidvare er at man ikke får bedre kvalitet ved at betale mere, kun lidt bedre funktionalitet, og design. Der er lavet flere test hvor det har vist sig at det relative billige mærke zansuzi holder længst. men de har jo ikke pyrolyse, eller andre fanzy ting.
jeg ville vælge kogeplade med induktion, og ovn med pyrolyse

Bubbii
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 98
Tilmeldt: 22 feb 2011 22:30
Mit fyr: Baxi 1,5 350L m. Iltstyring
Areal: 238
Brændsel: Træpiller og for tiden m. olivenolie
Dagligt forbrug: 20-25
Årligt forbrug: Første år 8150 kg
Geografisk sted: Sønderjylland

Billige hvidevarer

Indlæg af Bubbii » 12 dec 2011 19:39

Ja jeg har lige købt ny vaskemaskine over nettet hos El-giganten - AEG, 7 kg tromle ,1600 omdr. 2999 kr incl. moms og levering dyreste pris for denne model var 5999 kr, så at bruge 5 min på nettet gav lige 50% rabat og så er det jo så dejlig nemt når bare man har et model nummer at søge på
- Før købte jeg altid hos den lokale serviceringen men synes altså ikke der er den samme service mere som der var engang, ja nu vil han også have penge for at levere varen, kunne bedre acceptere at man tidligere betalte lidt ekstra for varen fordi de så leverede - men den service eksisterer åbenbart ikke mere
Mvh. Ronni

-Hvis du altid går i andres fodspor, kommer du aldrig foran

Damsgaard
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 60
Tilmeldt: 23 feb 2011 16:53
Mit fyr: Woody 16kw v6.6
Areal: 185 + garagen på 35
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 8721
Dagligt forbrug: ca 18kg
Årligt forbrug: håber på 6T
Geografisk sted: Daugård

Billige hvidevarer

Indlæg af Damsgaard » 12 dec 2011 19:49

ellers kan jensen og co anbefales.. de er til at trygge i prisen og har gamle top top modeler til foræringspriser.. ellers giver de gode rabatter.. fik en asko vølund opvaskemaskine til varmt vand for 5000.- udsalg 12000,- (denne var ikke udgået med sprit ny model.)
gorenje ovn vejl uds. 10000.- min pris 3300.-

http://www.jensen-company.dk/Hvidevareland-5.aspx

Brugeravatar
leo-pol
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 780
Tilmeldt: 25 nov 2008 22:56
Mit fyr: KSM 275-18
Areal: 140m2 + div 200m2
Brændsel: stokerføde.... men 80%fastbrændsel
Dagligt forbrug: 1½ hjulbør
Årligt forbrug: ???
Geografisk sted: 4673 rødvig stevns sjælland
Givet likes: 11 gange
Modtaget likes: 8 gange

Billige hvidevarer

Indlæg af leo-pol » 12 dec 2011 23:41

da vi købte til hele huset fra 3år siden endte vi fleeggaard... Vi kunne finde alle tingene til samme priser forskellige steder men da vi jo så også skulle hente dem var det nemmeste at få dem du sted fra.. Da vi så hade lynned slag og americaner køleskabet brændte af skrev jeg rundt og det endte med at det var fleeggard der stak med den igen....mvh leo-pol

Brugeravatar
leo-pol
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 780
Tilmeldt: 25 nov 2008 22:56
Mit fyr: KSM 275-18
Areal: 140m2 + div 200m2
Brændsel: stokerføde.... men 80%fastbrændsel
Dagligt forbrug: 1½ hjulbør
Årligt forbrug: ???
Geografisk sted: 4673 rødvig stevns sjælland
Givet likes: 11 gange
Modtaget likes: 8 gange

Billige hvidevarer

Indlæg af leo-pol » 12 dec 2011 23:49

og forresten hvis man nu vil have simens men ikke kan hitte rundt i de mange modeller der ligner hinanden kan man kontakte simens og booke du møde med en ekspert i deres udstilling... Så er man sikker på at man ikke bare har en sælger der skal tjene penge da man ikke kan handle direkte med eksperten... Min farbror gjorde det og han var meget glad for den hjælp de gav... Og jeg hvis jeg hade vist det dengang hade jeg gjort den også... Jeg ved ikke om andre gør den service... Men boss og siemens er jo det samme.....


Besvar