Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Forfremmelse.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Forfremmelse.

Indlæg af Lintz » 05 mar 2020 17:36

lamborg skrev:
05 mar 2020 17:29
aj Lintz hvis du nu tænker på klaphatten over på den anden side af dammen så vil du nu nok hellere være gruppeleder end præsident :-)
Meen vi kan jo også kalde dig for obersturmbannführer Lintz
Tillykke herfra ,men jeg kan dog læse at i keder jer en smule fordi vi er blevet for gamle og fredelige så vi må hellere starte en lille ordkrig for at få jer lidt op på mærkerne :-)
Jeg kan lige så godt sige det med det samme - Starter du noget "Tastatur-krig" skyder jeg dig med min mellemrums-tast.

03909af39efc54ea4862f9203af9bcbf.jpg
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


calle

Re: Forfremmelse.

Indlæg af calle » 27 dec 2020 10:53

Idag er stor dag, som vi burde fejre i Baren, hvis vi havde haft en: Belønningen for at have reddet hundredevis af danske familier fra at fryse ihjel i den danske isvinter er kommet idag : Far er blevet 10-stjernet grønspættegeneral - rat ta ta taaaaaa :stjerner:

Glædelig baghjul icon_cheesygrin.gif

Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
Indlæg: 10378
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Givet likes: 101 gange
Modtaget likes: 269 gange
Kontakt:

Re: Forfremmelse.

Indlæg af thy » 27 dec 2020 11:21

calle skrev:
27 dec 2020 10:53
Idag er stor dag, som vi burde fejre i Baren, hvis vi havde haft en: Belønningen for at have reddet hundredevis af danske familier fra at fryse ihjel i den danske isvinter er kommet idag : Far er blevet 10-stjernet grønspættegeneral - rat ta ta taaaaaa :stjerner:

Glædelig baghjul icon_cheesygrin.gif
tillykke med de 10 HBWishes0289.gif

og Go baghjul
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

pendec

Re: Forfremmelse.

Indlæg af pendec » 27 dec 2020 11:39

calle skrev:
27 dec 2020 10:53
Far er blevet 10-stjernet grønspættegeneral - rat ta ta taaaaaa :stjerner:
Super og tillykke, jeg husker selv de 10 for en del år tilbage, det var en fin dag. smiley140.gif

Synd at forum ikke smider en stor stjerne på profil, som man ser med lagkage på ens fødselsdag, det er da en stor dag :great:
2442.png
Senest rettet af pendec 27 dec 2020 11:42, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Forfremmelse.

Indlæg af Bigfoot » 27 dec 2020 11:42

Jeg havde faktisk slet ikke opdaget at jeg også var gået over på de 10 stjerner, og nu kan kalde mig grønspættegeneral af 10. rang også
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Forfremmelse.

Indlæg af Lintz » 27 dec 2020 11:46

pendec skrev:
27 dec 2020 11:39
Super og tillykke, jeg husker selv de 10 for en del år tilbage, det var en fin dag. smiley140.gif

Synd at forum ikke smider en stor stjerne på profil, som man ser med lagkage på ens fødselsdag, det er da en stor dag :great:
Nu lige netop Lagkage-symbolet ved jeg godt hvem der kan tage æren for det :D Ikke Calle.

Men tillykke da med de 10 års medlemsskab - Og en medalje skal du da ha´
medaljer.jpg
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

calle

Re: Forfremmelse.

Indlæg af calle » 27 dec 2020 13:30

Lintz skrev:
27 dec 2020 11:46
Nu lige netop Lagkage-symbolet ved jeg godt hvem der kan tage æren for det :D Ikke Calle.

Men tillykke da med de 10 års medlemsskab - Og en medalje skal du da ha´

medaljer.jpg
Kære Lintzyboy. Håber alt er vel oppe i fædrelandet. Kan læse, at du har investeret i ny bil, så du må have været flittig ude i tørvene Drogar-Dolar(LBG).gif Dejligt at se det går dig godt. Tak for medaljen, og fordi du værdsætter "den genetiske arv" her på StokerPro :shock: icon_cheesygrin.gif Også dejligt at have dig ved roret :boss: Stor ros for det, og det mener jeg (for en enkelt gangs skyld) :wink:

Bedste hilsner fra Djævleøen.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Forfremmelse.

Indlæg af Lintz » 27 dec 2020 13:38

calle skrev:
27 dec 2020 13:30
Kære Lintzyboy. Håber alt er vel oppe i fædrelandet. Kan læse, at du har investeret i ny bil, så du må have været flittig ude i tørvene Drogar-Dolar(LBG).gif Dejligt at se det går dig godt. Tak for medaljen, og fordi du værdsætter "den genetiske arv" her på StokerPro :shock: icon_cheesygrin.gif Også dejligt at have dig ved roret :boss: Stor ros for det, og det mener jeg (for en enkelt gangs skyld) :wink:

Bedste hilsner fra Djævleøen.
Jamen - Tak for de pæne ord, Calle.
Ja. Der er kommet ny bil på matriklen - Det skæpper godt i kassen at grave tørv icon_cheesygrin.gif
For min egen del kan jeg se at det også nærmer sig 10 året for medlemsskabet herinde - Tiden flyver.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

calle

Re: Forfremmelse.

Indlæg af calle » 27 dec 2020 14:53

pendec skrev:
27 dec 2020 11:39
Super og tillykke, jeg husker selv de 10 for en del år tilbage, det var en fin dag. smiley140.gif

Synd at forum ikke smider en stor stjerne på profil, som man ser med lagkage på ens fødselsdag, det er da en stor dag :great:
2442.png
Så fedt at nogen har noteret sig lagkagen :great: Tænk, at den lagkage en skønne dag vil gå hen og blive et mindesmærke :shock: icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen

calle

Re: Forfremmelse.

Indlæg af calle » 27 dec 2021 14:51

Følte mig noget halt, da jeg var kommet i tøjet her til morgen. Da jeg så stod foran spejlet, forstod jeg hvorfor. På den ene skulder sad der en ny stjerne. Spændende, om chefredaktøren har noteret sig min forfremmelse, eller om han har travlt i tørvene. Glædelig baghjul.


Besvar