Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Forfremmelse.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Forfremmelse.

Indlæg af Lintz » 27 feb 2016 20:32

calle skrev:Det skider jeg på Lintzyboy ....... Når jeg har postet 3000 indlæg, så er jeg guro - uanset hvad Ulrik så end har bestemt sig for :boss:

Venlig hilsen 8)
Ja - Der er jo nogle der må nøjes med redaktør titlen icon_cheesygrin.gif

Hvad blev der til det med "Redaktør-lærling" for dit vedkommende :roll:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


calle

Re: Forfremmelse.

Indlæg af calle » 27 feb 2016 20:39

Har prøvet at bevise mit værd Lintzyboy: 1) Flittig skribent 2) Altid seriøse indlæg 3) Ydmyg grænsende til det selvudslettende

Venlig hilsen

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5099
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Forfremmelse.

Indlæg af Bigfoot » 27 feb 2016 20:51

calle skrev:Har prøvet at bevise mit værd Lintzyboy: 1) Flittig skribent 2) Altid seriøse indlæg 3) Ydmyg grænsende til det selvudslettende

Venlig hilsen

aaaaaaaaahhhhhhhh :roll: :roll: :roll: :roll:

icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

calle

Re: Forfremmelse.

Indlæg af calle » 27 feb 2016 20:57

Bigfoot skrev:aaaaaaaaahhhhhhhh :roll: :roll: :roll: :roll:

icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
Okay Okay ... så næsten altid :oops:

Venlig hilsen icon_cheesygrin.gif

calle

Re: Forfremmelse.

Indlæg af calle » 31 mar 2016 05:39

Det er godt gjort, at man skal rejse til Japan for at at få et forspring på månedens højeste rating icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen


calle

Re: Forfremmelse.

Indlæg af calle » 16 apr 2016 21:31

Så oprandt dagen endelig :D Far har skrevet 3000 indlæg på Stoker Pro. Det har naturligvis givet vabler og kostet et par tastaturer, men hvad gør man ikke for at hjælpe venner i nød icon_cheesygrin.gif Jeg kan jo stadig huske, da man blev forfremmet til GURO, når man havde skrevet 3000 indlæg, så dette er lidt af en milepæl i min bevidsthed. Nu går sæsonen lidt på hæld, så Stoker Pro kommer muligvis til at vige lidt for andre ligeså vigtige gøremål. Det har været en fin og hyggelig vinter her i institutionen med rød, gul og blå stue icon_cheesygrin.gif Håber i alle får en rigtig god sommer.

Mange venlige hilsner fra Calle :)

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Forfremmelse.

Indlæg af Lintz » 16 apr 2016 21:44

calle skrev:Så oprandt dagen endelig :D Far har skrevet 3000 indlæg på Stoker Pro. Det har naturligvis givet vabler og kostet et par tastaturer, men hvad gør man ikke for at hjælpe venner i nød icon_cheesygrin.gif Jeg kan jo stadig huske, da man blev forfremmet til GURO, når man havde skrevet 3000 indlæg, så dette er lidt af en milepæl i min bevidsthed. Nu går sæsonen lidt på hæld, så Stoker Pro kommer muligvis til at vige lidt for andre ligeså vigtige gøremål. Det har været en fin og hyggelig vinter her i institutionen med rød, gul og blå stue icon_cheesygrin.gif Håber i alle får en rigtig god sommer.

Mange venlige hilsner fra Calle :)
Tillykke med De 3000 indlæg. Og må du have en god sommer hvis du slukker Stokerpro sammen med fyret. :great:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

Re: Forfremmelse.

Indlæg af J-B » 17 apr 2016 03:36

calle skrev:Så oprandt dagen endelig :D Far har skrevet 3000 indlæg på Stoker Pro. Det har naturligvis givet vabler og kostet et par tastaturer, men hvad gør man ikke for at hjælpe venner i nød icon_cheesygrin.gif Jeg kan jo stadig huske, da man blev forfremmet til GURO, når man havde skrevet 3000 indlæg, så dette er lidt af en milepæl i min bevidsthed. Nu går sæsonen lidt på hæld, så Stoker Pro kommer muligvis til at vige lidt for andre ligeså vigtige gøremål. Det har været en fin og hyggelig vinter her i institutionen med rød, gul og blå stue icon_cheesygrin.gif Håber i alle får en rigtig god sommer.

Mange venlige hilsner fra Calle :)
Tillykke Calle med de 3000 seriøse indlæg, håber at du har fejret det med Rød vin, Gul vand og Blå energidrik.
Hilsen fra Grøn stue, det er os der kan nyde en øl eller to, SKÅL og tillykke :cheers:

Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Givet likes: 68 gange
Modtaget likes: 96 gange

Re: Forfremmelse.

Indlæg af Zarge » 17 apr 2016 07:09

Hæ Ja tillykke med det, men gad vide hvor mange du havde hvis det ikke var for denne tråd... :lol:

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5099
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Forfremmelse.

Indlæg af Bigfoot » 19 apr 2016 09:58

Zarge skrev:Hæ Ja tillykke med det, men gad vide hvor mange du havde hvis det ikke var for denne tråd... :lol:
halvdelen icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.


Besvar