Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Gøre det nemmere for kommende fyr ejere?

Nyheder og informationer fra Teamet
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Gøre det nemmere for kommende fyr ejere?

Indlæg af Ulrik » 06 jun 2015 05:29

Jeg tror det er bedst at gøre det så simpelt som muligt. Vores afstemnings system er ikke ret avanceret.
Det bedste er nok en udførlig guide til hvordan man smider sin stemme. Altså at definere hvad der giver topkarakter osv.
MvH Ulrik©


pendec

Re: Gøre det nemmere for kommende fyr ejere?

Indlæg af pendec » 06 jun 2015 21:03

Ulrik skrev:Jeg tror det er bedst at gøre det så simpelt som muligt. Vores afstemnings system er ikke ret avanceret.
Det bedste er nok en udførlig guide til hvordan man smider sin stemme. Altså at definere hvad der giver topkarakter osv.
Bliver spændende at se den guide. ;) Og tilliden til at denne guide . Den kan jo ignoreres og nye bruger kan lægge deres karakter som man lyster. Et afstemnings system som ikke er særligt avanceret kan jo afspejle et valg i afrika ;)

Kan blive spændende om topkarakterer afspejler kvantitet og salg, eller om det vil være kvalitet som lægges i toppen.
Tror stadig de fleste topmodeller fra østrig vil præge toppen af listen lige meget hvordan man vender det , hvis ikke der vil være et økonomisk aspekt i opdeling og flere kategorier.
Tænk TopGear, i toppen lige måske de dyreste biler som bedste, selvom det er dem i bunden de fleste nok køber ;) Spørgsmålet bliver vel om der kommer nogle brugere på de modeller og giver en karakter, eller hvordan kommer de til tops? Anmeldelser fra andre sites?

Besvar