Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Nyheder og informationer fra Teamet
gulvmand
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 335
Tilmeldt: 07 feb 2012 12:15
Mit fyr: Atmos Dc 25
Areal: 146 m2
Brændsel: Pind, blandet
Fremviser gerne i postnummer: 4160
Dagligt forbrug: 1 til 2 bør fuld
Geografisk sted: Herlufmagle
Kontakt:

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Indlæg af gulvmand » 04 feb 2015 07:00

Ulrik skrev: Har ikke så meget andet at tilføje. Aner ikke om det kan bruges til noget, men jeg er til gengæld sikker på det ikke kan skade.
Om ikke andet, så er det jo en ret lille ting at bede om :wink:
Tænker det kan gøres på mindre end 2 minutter.

Udfra dit synspunkt om af det kan skade.. der tager du så helt fejl..
Forestil dig af du render ind i en shitstorm, på Trustpilot,,!


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Indlæg af Tom_AT » 04 feb 2015 12:09

Der var den igen. Shitstorm. Det nye sort :D

Ud over det.. så undlader jeg også at bruge trustpilot. Synes forummet er super. Men stadig "kun" et forum.

pendec

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Indlæg af pendec » 04 feb 2015 12:45

Tom_AT skrev:Der var den igen. Shitstorm. Det nye sort :D

Ud over det.. så undlader jeg også at bruge trustpilot. Synes forummet er super. Men stadig "kun" et forum.
Det er vel også en portal for salg af træpiller, når der nu fremgår indlæg fra forhandlere af disse? og ovenud vurdering af disse forhandlere præcis som trustpilot. Trustpilot sælger deres firma anmeldelser, stokerpro sælger jo sådan set det samme, selvom salget ikke er åbenlyst fremhævet udover pillemadsen's indbyggede reklame banner ;) eller?

dannidines

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Indlæg af dannidines » 04 feb 2015 13:37

stokerpro.dk og brugerne herpå kunne måske godt nyde godt af forums anmeldelse på trustpilot.dk

Hvis forum viser en markedsværdi for forhandlere som hedestoker/dvcenter o.l., så kunne der måske komme andre til, og måske endda komme en ny storkøbsaftale i hus (kommer der sådan en fra dvcenter igen egentlig?)

Ligeledes, så kunne man måske tænke sig det samme vedr. træpilleforhandlere, eller er jeg helt skudt ved siden af?!

Det er rigtigt, at trustpilot bruges til forhandlere/erhvervsanmeldelse, men indirekte kunne stokerpro.dk jo godt gå hen og nyde godt af en synliggørelse på sådan platform.

@Ulrik, jeg skriver en anmeldelse på trustpilot.dk når du opretter et underforum hvor man kan skrive/anmelde/advare mod/anbefale montører/leverandører o.l. jeg har tidligere forespurgt et sådan underforum på stokerpro.dk, men med fare for at hænge leverandører ud ville det ikke være konstruktivt var cirka sådan svaret var - hvis vi skal have stokerpro.dk på trustpilot.dk (god ide såfremt forum og medlemmer nyder godt af det) så skal muligheden for at informere om forhandlere o.l. vel også være til stede - det kan jo afføde henvendelser såfremt stokerpro.dk kommer synligt på trustpilot.dk

god dag folkens :-)

gulvmand
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 335
Tilmeldt: 07 feb 2012 12:15
Mit fyr: Atmos Dc 25
Areal: 146 m2
Brændsel: Pind, blandet
Fremviser gerne i postnummer: 4160
Dagligt forbrug: 1 til 2 bør fuld
Geografisk sted: Herlufmagle
Kontakt:

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Indlæg af gulvmand » 04 feb 2015 16:13

Er dette forum en virksomhed???


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Indlæg af Ulrik » 04 feb 2015 16:38

gulvmand skrev:Er dette forum en virksomhed???
Nej, ikke som udgangspunkt. Men der er indtægter via annoncer...
dannidines skrev:(kommer der sådan en fra dvcenter igen egentlig?)
Hvis det er muligt
dannidines skrev:@Ulrik, jeg skriver en anmeldelse på trustpilot.dk når du opretter et underforum hvor man kan skrive/anmelde/advare mod/anbefale montører/leverandører o.l.
Hvis jeg nu opretter et forum til dette, og laver det således at man skal sende mig en PB med link til denne virksomhed, hvorefter jeg opretter et emne med en afstemning med 5 muligheder?
Der vil kun blive oprettet nye emner efter behov. Det vil simpelthen være uoverskueligt at oprette emner over alle montører og forhandlere...
MvH Ulrik©

dannidines

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Indlæg af dannidines » 04 feb 2015 16:57

Hvad du mener er måden at gøre det på, det syntes jeg skal være løsningen. Men jeg kunne godt Tænk mig at kunne anbefale en montør/VVSer/butik så andre på forum kan få samme gode oplevelse/behandling pris osv - samme hvis det er en dårlig oplevelse - dele ud af ens erfaringer.

Men ja, a la pillemærkerne er en god ide, afstemning samt mulighed for kommentar.

Som ny herinde, så skal man ind og lede i tråde før man finder ud af hvor man skal handle og hvor man ikke skal handle - på denne måde kan det synliggøres for alle centralt :)

Måske jeg er ene og alene om at have den mulighed, for så skal energien ikke ligges i det, men såfremt folk vil bruge det så må det være et go - lav en afstemning om det :D

jopa

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Indlæg af jopa » 04 feb 2015 18:10

Jeg administrerer en side/forum der i DK der gør dette forum til en lilleput, og må indrømme at jeg fik latterkrampe over at så lille et forum vil gøre noget så tåbeligt for at tjene en klatskilling på skide bannerreklamer.
Alene reklamer hører i min verden ikke hjemme på et seriøst forum..

Blot mine 10 cents.

dannidines

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Indlæg af dannidines » 04 feb 2015 19:06

Jeg er faktisk også imod banner/reklamer og ville ønske dette forum kom på tapatalk, men så ryger reklame fidusen.. Anyways, forum er godt, så må man ta hvad man kan få, selvom reklamerne så er med :)

Størrelse har ikke så meget at sige som gørelsen :D ;) men tror nu mere, at det er markedsværdien for forhandlere a la hedestoker/q-pro/dvcenter som skal lokkes til ift. Medlemsfordele, det er min tolkning/forhåbning :)

Super med dit store forum, nu er jeg nysgerrig??

jopa

Anmeld Stoker Pro på Trustpilot

Indlæg af jopa » 04 feb 2015 19:20

dannidines skrev:
Super med dit store forum, nu er jeg nysgerrig??
Wordpress Danmark som er en del af verdens største og mest populære blogging værktøj :great:

I dette øjeblik er der 5480 medlemmer af det danske forum, samt 65 millioner brugere world wide :P


Besvar