Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Deltag i Stoker Pro Forums konkurrencer
Præmierne er store
Låst
zagtells
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12 mar 2010 21:16

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af zagtells » 25 feb 2011 07:56

Hej

Kunne virkelig godt tænke mig at der var en kategori med jeres tilbudsvare.....

Så man ikke skal ind og tjekke det hele igennem for at finde dem, samt det samme med jeres prisgaranti :lol:

End videre kan jeg ikke finde noget omkring jeres prisgaranti? I må have nogle regler omkring dette?

Ellers rigtig fin Hjemmeside.....


Johnni


thosob
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 01 jun 2010 10:36

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af thosob » 25 feb 2011 07:59

Under produkter sanitet & udstyr vises 19 links. Desværre er der kun 5 links der er produkter i.
Hvorfor reklamerer med masse links der ikke er noget indhold i!! det er irriterende og ikke særligt prof.

Hilsen Thomas Søborg

FlemmingM
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30 mar 2010 09:04
Areal: 175
Brændsel: olie + brænde
Fremviser gerne i postnummer: 5492
Geografisk sted: Vissenbjerg / Fyn

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af FlemmingM » 25 feb 2011 08:01

Sitet er hurtigt og effektivt (min prio 2 lige efter overskuelighed)
Tror at overskueligheds fornemmelsen er ret individuel, for mig fungerer det fint.

Hvis man istedet for "Produkter" anvendte menu-teksten "Forside" eller "Hjem" ville det være mere standard og intuitivt.

Katalog download bør ske i nyt vindue (samme for Indkøbskurv).

Hvad med et menu-punkt, hvor en samling af retningslinier, beregningsmetoder mm er præsenteret. Kunne f.eks. være links til gældende byggereglement(er), overslagsberegning for varmeinstallation (kWh) i forhold til areal og vurderet isolationsgrad, tab i fjernvarmerør pr meter som funktion af fremløbstemperatur o.lign.

Ellers fint

mvh
FlemmingM
Last edited by 1 on FlemmingM; edited 25 times in total
Flemming V Mortensen
Andebøllevej 310
5492 Vissenbjerg
27191060

skeffen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 27
Tilmeldt: 24 jan 2011 12:23

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af skeffen » 25 feb 2011 08:06

Jeg kunne godt tænke mig at der var flere billeder til diverse fittings, og andre produkter. Det gør det nemmere når man skal finde det man skal bruge.

Tak for gode handler ;)

jmd
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 11
Tilmeldt: 26 jan 2010 10:09
Areal: 202
Brændsel: Gas og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 6971
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af jmd » 25 feb 2011 09:20

Jeg savner, at det tydeligt fremgår, at priserne er inklusiv moms.

Jeg savner at kunne finde 10 mm hård kobberrør.

Jeg kunne godt tænke mig, at priserne på kobberrør kunne konkurrere med Hedestoker.

Det gør nu ikke så meget, da sidstnævnte alligevel ligger meget tættere på.

Jeg savner også, at der er mulighed for selv at afhente varer.


Jesper Hansen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21 nov 2008 13:59
Mit fyr: Twin Heat
Areal: 250
Brændsel: Barlinek træpiller
Årligt forbrug: 8- 10
Geografisk sted: Jammerbugten

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af Jesper Hansen » 25 feb 2011 09:29

Umiddelbart synes jeg siden er fin! Men jeg bryder mig ikke om de neongrønne farver på forsiden! Samt undermenuerne der er i gult! Gult på grønt er ikke særligt læsevenligt!
Mvh

Jesper Hansen

01jb
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 39
Tilmeldt: 21 okt 2009 12:01
Mit fyr: Vølund PB 20
Areal: 287
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Dagligt forbrug: 50-70
Årligt forbrug: ca. 10-12 ton
Geografisk sted: Holbæk

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af 01jb » 25 feb 2011 09:31

Når man ønsker at henvende sig til en kunde så er det nogen gange svært at vide om denne kunde er semipro, eller (som mig) en lalleglad amatør, der har 1233 spørgsmål.

Tag nu f.eks. pillefyr. Jeg vil tror at at de fleste i dette forum har mere end en anelse om hvordan det funker, men hvad med den kunde der kommer ind på hjemmesiden via en annonce eller søgemaskine?

Første gang jeg søgte noget om pillefyr, så tog det en krig og en eftermiddag, før der var nogle der beskrev såvel princip, som det helt lavpraktiske omkring pillefyr.

Det kunne jo være at "man" skulle frem i skoen for at fortælle totalt uvidende forbrugere om alle de fornuftige ting der vedrører pillefyr. Herunder også det helt daglige omkring brug af fyr - rengøring - m.m.

Som det fremgår i en anden tråd, så er jeg et af de mennesker der ikke har tid (læs gider) til at indstille frem og tilbage, men ønsker et produkt der - på lige fod med olie/gas anlæg - (næsten) passer sig selv, og i øvrigt gerne vil have service. :wink:

Det jeg kunne mangle på jeres hjemmeside er en mere "bruger venlig" forklaring på pilleanlæg, og gerne mere med "pakke tilbud" på anlæg leveret + monteret + sat i drift. Dette til de "glade amatører" som i øvrigt også googler. :great:
Jeg tror på at den som på en hjemmeside giver den kommende køber alle de oplysninger der kan tænkes, også er den som får køberen ind i butikken.

For de mere "hardcore" brugere/købere, så må de melde ud hvad de mangler - og det gør de da også, så vidt jeg kan læse. 8)

Jønne

Jens
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1078
Tilmeldt: 15 jan 2007 23:26
Mit fyr: MGM 15 Comfort + Passat Atmos m. akku.
Areal: 275
Brændsel: Træpiller + brænde i Atmos'en
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: 6 t + brænde
Geografisk sted: Sydvestjylland
Givet likes: 75 gange
Modtaget likes: 60 gange

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af Jens » 25 feb 2011 09:47

Kunne ønske en indkøbskurv, der løbende bliver opdateret OG som flytter med på siden, når man scroller op/ned - eks i fittings er siden meget lang (stort udvalg :great:) og der er det rart at kunne se hvor langt man er med at fylde i kurven.
Plus at fragten løbende vises, således man kan se hvis man overskrider en fragtgrænse.

Ideen med fair fragt er rigtig god, men det var en tand bedre hvis kurven kunne vise det korrekte hele tiden, eks en fotosensor angives med en fragt pris 75,- selvom I sender den for mindre, - kan gøre at kunder vælger en anden shop at handle i, fordi de synes fragten er for høj.
Mvh Jens

Hvis du ikke ændre kurs, - så risikere du at ende der, hvor du er på vej hen !

Allan1310
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 47
Tilmeldt: 28 sep 2009 18:38
Givet likes: 6 gange
Modtaget likes: 2 gange

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af Allan1310 » 25 feb 2011 09:56

Nu har jeg læst de andres indlæg og har faktisk ikke noget yderligere at tilføje.
Jeg tror at de fleste har dækket deres behov, men skulle jeg komme med et lille indput, så var det måske at man skulle tilføje et FAQ (ofte stillede spørgsmål oppe i menulinien. Ud fra de spørgsmål der bliver stillet, kan man så måske finde ud af om der skal laves nogle tilføjelser på siden.

Ellers godt gået.


Med venlig hilsen og god weekend til alle - Allan

istrup
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 06 okt 2010 13:34

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af istrup » 25 feb 2011 10:16

Jeres hjemmeside arbejder godt. Bruger man søgefeltet, så kommer de ønskede oplysninger meget hurtigt frem, og der er så god mulighed for adgang videre til fine specifikationer om det forespurgte produkt.
Bruger man ikke søgefeltet, så er det lidt mere uoverskueligt, man kan sagtens komme frem til de ønskede oplysninger. Men det ville være meget bedre, hvis man på forsiden, kunne gå direkte i produktgruppe oversigten.
Oplysninger om åbningstider kunne fylde meget mindre, hvis de overhovedet behøver at være på forsiden. Det samme gælder de to billeder i venstre side. Dem finder man jo nemt ved "Udstilling" på menubjælken.
Produktgruppebillederne på forsiden er meget dominerende, og ikke lige repræsentative for gruppen. Brug mere enkle billeder, måske simple tegninger (Clip Art) i stedet, og så bør produktgruppens navn stå tydeligt i en ikke feset farve. I kunne også erstatte den kraftige ramme omkring gruppebilledet med en stille mellemgrå farve. Der bør i det hele taget være mere ro på siden.
Kort sagt: Rigtig god funktion, men man påvirkes desværre først af sidens udseende.


Låst