Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum
Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
-
- Stoker I
- Indlæg: 3
- Tilmeldt: 12 mar 2010 21:16
Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
Hej
Kunne virkelig godt tænke mig at der var en kategori med jeres tilbudsvare.....
Så man ikke skal ind og tjekke det hele igennem for at finde dem, samt det samme med jeres prisgaranti
End videre kan jeg ikke finde noget omkring jeres prisgaranti? I må have nogle regler omkring dette?
Ellers rigtig fin Hjemmeside.....
Johnni
Kunne virkelig godt tænke mig at der var en kategori med jeres tilbudsvare.....
Så man ikke skal ind og tjekke det hele igennem for at finde dem, samt det samme med jeres prisgaranti
End videre kan jeg ikke finde noget omkring jeres prisgaranti? I må have nogle regler omkring dette?
Ellers rigtig fin Hjemmeside.....
Johnni
-
- Stoker I
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 01 jun 2010 10:36
Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
Under produkter sanitet & udstyr vises 19 links. Desværre er der kun 5 links der er produkter i.
Hvorfor reklamerer med masse links der ikke er noget indhold i!! det er irriterende og ikke særligt prof.
Hilsen Thomas Søborg
Hvorfor reklamerer med masse links der ikke er noget indhold i!! det er irriterende og ikke særligt prof.
Hilsen Thomas Søborg
-
- Stoker I
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: 30 mar 2010 09:04
- Areal: 175
- Brændsel: olie + brænde
- Fremviser gerne i postnummer: 5492
- Geografisk sted: Vissenbjerg / Fyn
Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
Sitet er hurtigt og effektivt (min prio 2 lige efter overskuelighed)
Tror at overskueligheds fornemmelsen er ret individuel, for mig fungerer det fint.
Hvis man istedet for "Produkter" anvendte menu-teksten "Forside" eller "Hjem" ville det være mere standard og intuitivt.
Katalog download bør ske i nyt vindue (samme for Indkøbskurv).
Hvad med et menu-punkt, hvor en samling af retningslinier, beregningsmetoder mm er præsenteret. Kunne f.eks. være links til gældende byggereglement(er), overslagsberegning for varmeinstallation (kWh) i forhold til areal og vurderet isolationsgrad, tab i fjernvarmerør pr meter som funktion af fremløbstemperatur o.lign.
Ellers fint
mvh
FlemmingM
Tror at overskueligheds fornemmelsen er ret individuel, for mig fungerer det fint.
Hvis man istedet for "Produkter" anvendte menu-teksten "Forside" eller "Hjem" ville det være mere standard og intuitivt.
Katalog download bør ske i nyt vindue (samme for Indkøbskurv).
Hvad med et menu-punkt, hvor en samling af retningslinier, beregningsmetoder mm er præsenteret. Kunne f.eks. være links til gældende byggereglement(er), overslagsberegning for varmeinstallation (kWh) i forhold til areal og vurderet isolationsgrad, tab i fjernvarmerør pr meter som funktion af fremløbstemperatur o.lign.
Ellers fint
mvh
FlemmingM
Last edited by 1 on FlemmingM; edited 25 times in total
Flemming V Mortensen
Andebøllevej 310
5492 Vissenbjerg
27191060
Andebøllevej 310
5492 Vissenbjerg
27191060
-
- Stoker I
- Indlæg: 27
- Tilmeldt: 24 jan 2011 12:23
Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
Jeg kunne godt tænke mig at der var flere billeder til diverse fittings, og andre produkter. Det gør det nemmere når man skal finde det man skal bruge.
Tak for gode handler
Tak for gode handler
-
- Stoker I
- Indlæg: 11
- Tilmeldt: 26 jan 2010 10:09
- Areal: 202
- Brændsel: Gas og brænde
- Fremviser gerne i postnummer: 6971
- Geografisk sted: Vestjylland
Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
Jeg savner, at det tydeligt fremgår, at priserne er inklusiv moms.
Jeg savner at kunne finde 10 mm hård kobberrør.
Jeg kunne godt tænke mig, at priserne på kobberrør kunne konkurrere med Hedestoker.
Det gør nu ikke så meget, da sidstnævnte alligevel ligger meget tættere på.
Jeg savner også, at der er mulighed for selv at afhente varer.
Jeg savner at kunne finde 10 mm hård kobberrør.
Jeg kunne godt tænke mig, at priserne på kobberrør kunne konkurrere med Hedestoker.
Det gør nu ikke så meget, da sidstnævnte alligevel ligger meget tættere på.
Jeg savner også, at der er mulighed for selv at afhente varer.
-
- Stoker I
- Indlæg: 3
- Tilmeldt: 21 nov 2008 13:59
- Mit fyr: Twin Heat
- Areal: 250
- Brændsel: Barlinek træpiller
- Årligt forbrug: 8- 10
- Geografisk sted: Jammerbugten
Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
Umiddelbart synes jeg siden er fin! Men jeg bryder mig ikke om de neongrønne farver på forsiden! Samt undermenuerne der er i gult! Gult på grønt er ikke særligt læsevenligt!
Mvh
Jesper Hansen
Jesper Hansen
-
- Stoker II
- Indlæg: 39
- Tilmeldt: 21 okt 2009 12:01
- Mit fyr: Vølund PB 20
- Areal: 287
- Brændsel: træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 4300
- Dagligt forbrug: 50-70
- Årligt forbrug: ca. 10-12 ton
- Geografisk sted: Holbæk
Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
Når man ønsker at henvende sig til en kunde så er det nogen gange svært at vide om denne kunde er semipro, eller (som mig) en lalleglad amatør, der har 1233 spørgsmål.
Tag nu f.eks. pillefyr. Jeg vil tror at at de fleste i dette forum har mere end en anelse om hvordan det funker, men hvad med den kunde der kommer ind på hjemmesiden via en annonce eller søgemaskine?
Første gang jeg søgte noget om pillefyr, så tog det en krig og en eftermiddag, før der var nogle der beskrev såvel princip, som det helt lavpraktiske omkring pillefyr.
Det kunne jo være at "man" skulle frem i skoen for at fortælle totalt uvidende forbrugere om alle de fornuftige ting der vedrører pillefyr. Herunder også det helt daglige omkring brug af fyr - rengøring - m.m.
Som det fremgår i en anden tråd, så er jeg et af de mennesker der ikke har tid (læs gider) til at indstille frem og tilbage, men ønsker et produkt der - på lige fod med olie/gas anlæg - (næsten) passer sig selv, og i øvrigt gerne vil have service.
Det jeg kunne mangle på jeres hjemmeside er en mere "bruger venlig" forklaring på pilleanlæg, og gerne mere med "pakke tilbud" på anlæg leveret + monteret + sat i drift. Dette til de "glade amatører" som i øvrigt også googler.
Jeg tror på at den som på en hjemmeside giver den kommende køber alle de oplysninger der kan tænkes, også er den som får køberen ind i butikken.
For de mere "hardcore" brugere/købere, så må de melde ud hvad de mangler - og det gør de da også, så vidt jeg kan læse.
Jønne
Tag nu f.eks. pillefyr. Jeg vil tror at at de fleste i dette forum har mere end en anelse om hvordan det funker, men hvad med den kunde der kommer ind på hjemmesiden via en annonce eller søgemaskine?
Første gang jeg søgte noget om pillefyr, så tog det en krig og en eftermiddag, før der var nogle der beskrev såvel princip, som det helt lavpraktiske omkring pillefyr.
Det kunne jo være at "man" skulle frem i skoen for at fortælle totalt uvidende forbrugere om alle de fornuftige ting der vedrører pillefyr. Herunder også det helt daglige omkring brug af fyr - rengøring - m.m.
Som det fremgår i en anden tråd, så er jeg et af de mennesker der ikke har tid (læs gider) til at indstille frem og tilbage, men ønsker et produkt der - på lige fod med olie/gas anlæg - (næsten) passer sig selv, og i øvrigt gerne vil have service.
Det jeg kunne mangle på jeres hjemmeside er en mere "bruger venlig" forklaring på pilleanlæg, og gerne mere med "pakke tilbud" på anlæg leveret + monteret + sat i drift. Dette til de "glade amatører" som i øvrigt også googler.
Jeg tror på at den som på en hjemmeside giver den kommende køber alle de oplysninger der kan tænkes, også er den som får køberen ind i butikken.
For de mere "hardcore" brugere/købere, så må de melde ud hvad de mangler - og det gør de da også, så vidt jeg kan læse.
Jønne
-
- Stoker XV
- Indlæg: 1078
- Tilmeldt: 15 jan 2007 23:26
- Mit fyr: MGM 15 Comfort + Passat Atmos m. akku.
- Areal: 275
- Brændsel: Træpiller + brænde i Atmos'en
- Dagligt forbrug: ?
- Årligt forbrug: 6 t + brænde
- Geografisk sted: Sydvestjylland
- Givet likes: 75 gange
- Modtaget likes: 60 gange
Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
Kunne ønske en indkøbskurv, der løbende bliver opdateret OG som flytter med på siden, når man scroller op/ned - eks i fittings er siden meget lang (stort udvalg ) og der er det rart at kunne se hvor langt man er med at fylde i kurven.
Plus at fragten løbende vises, således man kan se hvis man overskrider en fragtgrænse.
Ideen med fair fragt er rigtig god, men det var en tand bedre hvis kurven kunne vise det korrekte hele tiden, eks en fotosensor angives med en fragt pris 75,- selvom I sender den for mindre, - kan gøre at kunder vælger en anden shop at handle i, fordi de synes fragten er for høj.
Plus at fragten løbende vises, således man kan se hvis man overskrider en fragtgrænse.
Ideen med fair fragt er rigtig god, men det var en tand bedre hvis kurven kunne vise det korrekte hele tiden, eks en fotosensor angives med en fragt pris 75,- selvom I sender den for mindre, - kan gøre at kunder vælger en anden shop at handle i, fordi de synes fragten er for høj.
Mvh Jens
Hvis du ikke ændre kurs, - så risikere du at ende der, hvor du er på vej hen !
Hvis du ikke ændre kurs, - så risikere du at ende der, hvor du er på vej hen !
-
- Stoker II
- Indlæg: 47
- Tilmeldt: 28 sep 2009 18:38
- Givet likes: 6 gange
- Modtaget likes: 2 gange
Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
Nu har jeg læst de andres indlæg og har faktisk ikke noget yderligere at tilføje.
Jeg tror at de fleste har dækket deres behov, men skulle jeg komme med et lille indput, så var det måske at man skulle tilføje et FAQ (ofte stillede spørgsmål oppe i menulinien. Ud fra de spørgsmål der bliver stillet, kan man så måske finde ud af om der skal laves nogle tilføjelser på siden.
Ellers godt gået.
Med venlig hilsen og god weekend til alle - Allan
Jeg tror at de fleste har dækket deres behov, men skulle jeg komme med et lille indput, så var det måske at man skulle tilføje et FAQ (ofte stillede spørgsmål oppe i menulinien. Ud fra de spørgsmål der bliver stillet, kan man så måske finde ud af om der skal laves nogle tilføjelser på siden.
Ellers godt gået.
Med venlig hilsen og god weekend til alle - Allan
-
- Stoker I
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 06 okt 2010 13:34
Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!
Jeres hjemmeside arbejder godt. Bruger man søgefeltet, så kommer de ønskede oplysninger meget hurtigt frem, og der er så god mulighed for adgang videre til fine specifikationer om det forespurgte produkt.
Bruger man ikke søgefeltet, så er det lidt mere uoverskueligt, man kan sagtens komme frem til de ønskede oplysninger. Men det ville være meget bedre, hvis man på forsiden, kunne gå direkte i produktgruppe oversigten.
Oplysninger om åbningstider kunne fylde meget mindre, hvis de overhovedet behøver at være på forsiden. Det samme gælder de to billeder i venstre side. Dem finder man jo nemt ved "Udstilling" på menubjælken.
Produktgruppebillederne på forsiden er meget dominerende, og ikke lige repræsentative for gruppen. Brug mere enkle billeder, måske simple tegninger (Clip Art) i stedet, og så bør produktgruppens navn stå tydeligt i en ikke feset farve. I kunne også erstatte den kraftige ramme omkring gruppebilledet med en stille mellemgrå farve. Der bør i det hele taget være mere ro på siden.
Kort sagt: Rigtig god funktion, men man påvirkes desværre først af sidens udseende.
Bruger man ikke søgefeltet, så er det lidt mere uoverskueligt, man kan sagtens komme frem til de ønskede oplysninger. Men det ville være meget bedre, hvis man på forsiden, kunne gå direkte i produktgruppe oversigten.
Oplysninger om åbningstider kunne fylde meget mindre, hvis de overhovedet behøver at være på forsiden. Det samme gælder de to billeder i venstre side. Dem finder man jo nemt ved "Udstilling" på menubjælken.
Produktgruppebillederne på forsiden er meget dominerende, og ikke lige repræsentative for gruppen. Brug mere enkle billeder, måske simple tegninger (Clip Art) i stedet, og så bør produktgruppens navn stå tydeligt i en ikke feset farve. I kunne også erstatte den kraftige ramme omkring gruppebilledet med en stille mellemgrå farve. Der bør i det hele taget være mere ro på siden.
Kort sagt: Rigtig god funktion, men man påvirkes desværre først af sidens udseende.