Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Deltag i Stoker Pro Forums konkurrencer
Præmierne er store
Låst
Mikkel45
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 71
Tilmeldt: 09 jun 2007 22:08
Mit fyr: Biomax 30
Areal: 360
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5690
Dagligt forbrug: ca 30
Geografisk sted: Tommerup
Modtaget likes: 1 gang

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af Mikkel45 » 15 feb 2011 11:55

Jeg har ledt efter en stålskorsten, har i ikke det i jeres sortiment ?
Måske skulle i også have det


Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af Bigfoot » 20 feb 2011 10:15

jeg kan se i allerede har fulgt nogle af anvisningerne til forbedringer.... f.eks den jeg foreslog med at samle alt i rør under en kategori.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

levi

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af levi » 20 feb 2011 16:39

Bigfoot » 20 Feb 2011, 10:15 skrev:jeg kan se i allerede har fulgt nogle af anvisningerne til forbedringer.... f.eks den jeg foreslog med at samle alt i rør under en kategori.
Ja jeg lytter såmænd :)

Grunden til jeg ikke svarer i denne tråd, - er for ikke at lave en debat ud af jeres forslag, - hvis forslagene er gode, - så bliver de brugt prombte :)

Brugeravatar
flemming paulsen
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 55
Tilmeldt: 30 jul 2010 13:30
Mit fyr: Baxi Multi Heat 1.5 m/iltstyring
Areal: 164 m2
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9670
Dagligt forbrug: ca 10 kg
Årligt forbrug: 8
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af flemming paulsen » 20 feb 2011 21:36

Jeg kunne godt tænke mig at se billeder af de ting man nu køber F.eks fittings og under det "hvad andre har købt" i tilfælde af man skulle have glemt et eller andet eller giver gode idéer til hvad man også bør købe til det produkt man nu agter at købe, F.eks køber man en radiatorer er det nok smart at huske at købe udluftninger, ophæng osv. osv.
Med venlig hilsen
Flemming Paulsen
Der er kun én ting som er værre end mandschauvinister og det er kællinger, der ikke gør som der bliver sagt ;)

http://www.citronik.dk
http://www.facebook.com/?ref=home#!/flummer

Brugeravatar
Thomas83
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 454
Tilmeldt: 13 jan 2011 13:06
Mit fyr: Pilevang Type PA Med Iltstyring
Areal: 220 kun gulvvarme
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Dagligt forbrug: 10 - 32kg
Årligt forbrug: 5,5ton
Geografisk sted: Slagelse

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af Thomas83 » 25 feb 2011 06:35

Jeg syntes det er en ok hjemmeside men jeg giver ret i at der mangler lidt flere billeder, så man kan se produktet for sig og så måske et vvs nr. eller er det bare mig der ik kan se skoven for bare træer??? :shock: men ellers super side og hamrende seriøse fagfolk der gerne deler ud af deres viden :great:
Online fyrdata: http://thomas83.stokerlog.dk
Sonnenkraft Solvarme 5stk Idmk paneler,Sks c3 styrring, 1500l akkumuleringstank i fyrrum
og 400l vvb i huset.
Solcelleanlæg: 6Kwh - 30stk Himin hg200 paneler og Sma Sunny Tripower 6000tl inverter 38° stik syd


Brugeravatar
Soren
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 239
Tilmeldt: 13 nov 2008 13:15
Mit fyr: Modifiseret Tasso A2 med ejet stoker
Areal: 250M2 ,140l vvb
Brændsel: Pt. træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7900
Geografisk sted: Mors
Modtaget likes: 1 gang

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af Soren » 25 feb 2011 06:52

flot hjemmeside
Søren
Likes frabedes

Royaldo
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 36
Tilmeldt: 25 okt 2010 22:19

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af Royaldo » 25 feb 2011 06:57

Jeg kunne godt tænke mig muligheden for at gemme sin indkøbskurv direkte på siden til senere således at man kan gå og fintænke lidt over om der var mere man manglede. På den måde får jeg gerne smidt lidt mere i kurven ;-) (eller man kan kalde det for en "ønskeliste" hvor indholdet kan flyttes direkte i indkøbskurven når man er klar)

Tommi Fisker

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af Tommi Fisker » 25 feb 2011 07:24

Fin siden Levi ;-)

SvendS
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 02 feb 2011 08:49

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af SvendS » 25 feb 2011 07:39

Hej. De gode folk som går ind på jeres hjemmeside sidder med fingrene på museknapperne og vil så gerne belønnes med muligheden for at klikke sig gennem en række sider og blive klogere. Her har i muligheden for at rykke jeres virksomhed helt tæt på kunden. Giv de besøgende indtryk af at de besøger den lokale smed eller VVSmand og ikke en blandt mange hjemmesider!! Hvordan? Jeg ville lagdele hjemmesiden i en række "blade" som ligger lige bag hindanden. Det øverste af siderne skal være synligt og man kan så "rulle" sig gennem bladene, eller hvis man kender jer klikke på det man skal bruge (f.eks. "Stokerfyr") Og lad så de første blade give et billed af jeres virksomhed. Et billede som svarer til det indtryk kunden får når de møder op hos jer. Selv om i ligger i den anden ende af landet har jeres kunder efter besøg på jeres hjemmeside et indtryk af at i er "tæt på" og at vi som kunder kender jeres biks. Mød kunden med mennesket i jeres biks. Eksempel! under "kontakt" viser i en kold tom hal. Kunden vil ikke tale med en hal..De vil tale med en enten kompetente medarbejder som ved hvad han taler om "billed af en vaks medarbejder" eller en sød kontordame "billede af en sød kontordame"
Held og lykke med salget. Personligt gad jeg godt vide hvem det er jeg skriver til. Jeg sidder med billedet af en mand som hænger over et frossent skilt. Faktisk måtte jeg lige tilbage til jeres hjemmeside for overhovedet at finde et billede af et menneske....
Held og lykke fremover
Svend.

Xmas
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 11
Tilmeldt: 16 jun 2007 16:41
Mit fyr: Scotte 10 kw, blackstar 1016
Areal: 140
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4760
Geografisk sted: Sydsjælland

Re: Hvad kan vi gøre bedre? Vind en pumpe!

Indlæg af Xmas » 25 feb 2011 07:44

Flot !
Mvh. Thomas Christiansen
Scotte 10 kw, blackstar 1016
Kompressorrens, Vvb priotering 3 vejs
V 10.041
http://www.stokercloud.dk/dev/thomasc.html


Låst