Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Vind et komplet Pillefyr

Deltag i Stoker Pro Forums konkurrencer
Præmierne er store
Låst
fritidsbonden
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 23
Tilmeldt: 26 feb 2010 20:20

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af fritidsbonden » 13 mar 2010 15:11

stokernut » 13 Mar 2010, 14:50 skrev:He, he i lyder alle som om i regner med at vinde (hvis i altså havde opfyldt betingelserne). Selv om jeg opfylder betingelserne (tror jeg....har ikke checket), så regner jeg da TOTAL NOT med at vinde. Og hvis jeg gør, vil jeg stå med et fyr jeg ikke har en dyt at bruge til (ok det kan vel sælges).

Any way hvis ADMIN skulle sidde og sortere alle fra, som ikke har skrevet 10 indlæg etc. ville vi nok til at skulle betale for at være på dette forum.

Stop nu tuderiet og glæd jer til næste gang det sker, for så har i sikkert nået at skrive 10 indlæg etc.

Jamen så er det vist frem med tegnedrengen :P , for det er vel det han skal nu man SKAL ha skrevet 10 indlæg for at kunne deltage, det havde nok været nemmer at bruge den statistik som admin selv har formuleret, hvor defineringen af et aktiv medlem er en som har været logget på inden for de sidste 30 dage, men igen den statistik er måske kun til brug når der skal trækkes reklamer og sponsor til.

Mvh

Fritidsbonden


toppe
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 25
Tilmeldt: 27 nov 2008 10:23
Givet likes: 2 gange

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af toppe » 13 mar 2010 16:04

Hvor er det morsomt at se, at lige så snart der komer penge ind over, så forvandler folk sig til gribbe.
Det er jo som ved en arv, hvor familien splittes pga. penge. Denne konkurrence har da formået at splitte forum.
Jeg kan ikke komme i betragtning, er medlem siden 2008, men har kun 7 indlæg. Til gengæld kan jeg godt unde dem, som har besvaret mine spørgsmål at vinde, for de har været givende, hvor jeg har bare har taget imod (gode råd.)
Så pøjpøj med det, I superaktive, I fortjener det.

stokernut
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 497
Tilmeldt: 18 dec 2008 20:09
Mit fyr: 16 kw Scotte
Areal: 200
Brændsel: piller
Dagligt forbrug: ca. 30 kg
Årligt forbrug: ca. 5 tons

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af stokernut » 13 mar 2010 16:31

Jeg henter lige popcorn og cola, det er er total underholdende icon_cheesygrin.gif

Og hvis jeg vinder (guderne forbyde det) vil jeg skrive indlæg op og indlæg ned, hvor jeg håner alle dem, der ikke kunne deltage

Gnæk, gnæk
16Kw Scotte med 6.35 styring

Brugeravatar
frølårsraketten
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 286
Tilmeldt: 31 dec 2009 04:08
Mit fyr: Aduro H1
Areal: 109 m²
Brændsel: piller fra Helenemøllen
Fremviser gerne i postnummer: 5600
Geografisk sted: Sydfyn
Kontakt:

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af frølårsraketten » 13 mar 2010 21:11

ulvsig » 12 Mar 2010, 23:37 skrev:... og at det gør mig mindre værd som forum-medlem gør mig da lidt skuffet...ja, grænsende til ked af det -
Hvorfor føler du dig mindre værd som forummedlem? Det eneste der adskiller dig fra så mange andre, er at du ikke kan deltage i en konkurrence.

Dette trådemne er sandelig noget der kan få fingrene ud på folk...
Med venlig hilsen Pierre
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aduro H1

Tommi Fisker

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af Tommi Fisker » 13 mar 2010 21:16

Vil da se om jeg ikke kan når 10 indlæg selv om jeg ikke er så aktiv mere ;-)

Dette skyldes tidsnød Sygdom tempo sat ned kald det hvad i vil :-)


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af Ulrik » 13 mar 2010 21:19

Hi hi, og folk gider sq ikke engang at læse emnet ordentligt :)
Tommi, de 10 indlæg skulle allerede have været skrevet ;) Ellers risikerer vi jo bare at folk spammer.


Iøvrigt dejligt at høre at de fleste af jer tager godt imod initiativet. :great:
MvH Ulrik©

Tommi Fisker

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af Tommi Fisker » 13 mar 2010 21:36

som altid for sent :oops: :oops:


HUSK DETTE ER BARE PJAT icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

Der kan i bare se en der har været medlem i 3 år 2 mdr. +++ kan heller ikke deltage :oops: :oops:

Men har ikke haft noget at skrive :roll: :cry: :cry: :cry:

Brugeravatar
gel
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 171
Tilmeldt: 20 feb 2010 11:12
Mit fyr: Passat
Areal: 250
Brændsel: træ & olie
Modtaget likes: 1 gang

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af gel » 13 mar 2010 21:45

så er det godt du fil lejlighed til det nu ;-)

ulvsig
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 26
Tilmeldt: 19 jul 2008 22:12
Mit fyr: Green Heat faldstoker + Dor 20 kedel
Areal: 178 + fyrrummet
Brændsel: træpiller og olie
Dagligt forbrug: 37
Årligt forbrug: 5,5 ton på 5 mdr.
Geografisk sted: Lendum

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af ulvsig » 13 mar 2010 22:06

frølårsraketten> Hvis du kigger på mine indlæg, vil du se, at jeg har et næsten nyt fyr, som fungerer udemærket. Så det er ikke fordi jeg ikke kan vinde konkurrencen, men mere princippet og kravene til konkurrencen, jeg ikke bryder mig om.
Jeg skal nok komme med lidt om forbrug og en nærmere præsentation af min Green Heat, når vintersæsonen er ovre. Har kun haft fyret i et års tid. :)

Men indtil dato - og det seneste 8-9 mdr., har jeg ikke haft brug for, at skrive herinde - men jeg har dog læst. Og har man som jeg ikke for meget gør-det-selv-VVS-viden, så har man jo ikke så meget at komme med. Men det gør mig jo ikke til medlem, der er mindre værd end et medlem, der skriver flere hundrede...ja, tusinde indlæg. Jeg er herinde - og kigger på diverse reklamer ergo er jeg en aktiv bruger.

Kig på mine tidligere indlæg i denne diskussion, her har jeg vist skrevet, hvilke krav, jeg ville have stillet, hvis det havde været mig, der havde opstillet kravene til konkurrencen.

Men herligt at der er lidt debat om det...

Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Givet likes: 12 gange
Modtaget likes: 9 gange

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af mejeristen » 13 mar 2010 23:40

ja ulvsig nu er du jo nået op på hele 16 indlæg :great:
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)


Låst