Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Vind et komplet Pillefyr

Deltag i Stoker Pro Forums konkurrencer
Præmierne er store
Låst
vyff13
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 26
Tilmeldt: 23 mar 2009 01:00
Geografisk sted: sønderjyllan

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af vyff13 » 14 mar 2010 00:38

Hej ja ja det kan da få nogen op af sofaen og blive sur .Tænk at der fantes piller mod egoisme
Johannes Christian Vyff

Forhandler af træ og flis.
http://www.123hjemmeside.dk/wwwjvtrae-pilleflisdk


Allan_B
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 340
Tilmeldt: 27 dec 2009 19:43
Mit fyr: Benekov MGM 15
Areal: 167 hus +80 garage
Brændsel: 6mm DLG
Fremviser gerne i postnummer: 8620
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ca 8000kg
Geografisk sted: midtjylland Silkeborg

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af Allan_B » 14 mar 2010 01:55

jeg tror sku også jeg vil brokke mig lidt!!
Jeg er enormt træt af sne og frost!
Og min traktor vil ikke starte!!! øv øv...
Hilsen Allan Borum
Fyr "Benekov MGM 15" NBE varcuum pille transport anlæg.
Solceller 9,75kw mod vest.
39stk Yingli solar black panda 250W
1 stk SMA sunny tripower 6000TL inverter

fritidsbonden
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 23
Tilmeldt: 26 feb 2010 20:20

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af fritidsbonden » 14 mar 2010 07:36

frølårsraketten » 13 Mar 2010, 21:11 skrev: Hvorfor føler du dig mindre værd som forummedlem? Det eneste der adskiller dig fra så mange andre, er at du ikke kan deltage i en konkurrence.

Dette trådemne er sandelig noget der kan få fingrene ud på folk...

Ja hvorfor mon nogen af os føler os mindre værd som medlemmer, hvis du ha læst hele tråden så syntes jeg det fremgår meget tydeligt i flere af vores indlæg.
Og folkene bag dette forum deler tillsydenladen vores opfattelse, ellers gjorde de vel ikke forskel på medlemmerne herinde.

Og må sige jeg undres over at teamet end ikke gider tag sig tid til at svare på de spørsmål der stilles vedr. måden de bla. difinere aktive medlemmer herinde, dette kan måske skyldes at man ikke selv var helt klar over at de allerede havde difineret aktiv medlem i deres statistik ?

Hov glemte vist lige at skrive at jeg jo er træmand og fyre med brænde så det er ikke fordi jeg har interesse i præmien at jeg regere på dette.

Bøving

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af Bøving » 14 mar 2010 09:03

Hej allesammen (både jer der brokker jer og jer der brokker jer over de der brokker sig!!)

Jeg har været medlem siden ons 21 feb, 2007 21:31 og var mest aktiv i de første år. Om det er fordi der efterhånden kun sjældent er noget galt med min Bioheat 149, eller om det er fordi jeg ikke interresserer mig for alt det andet "snik-snak" der er i de forskellige tråde, ved jeg ikke, men her på det sidste har der ikke været noget der har haft min interresse, ej heller noget hvor jeg har kunne komme med et brugbart indput...

Jeg har vist ikke været logget på siden januar, meeeennn jeg tjekker alligevel forummet et par gange i ugen, for at se om der er noget af interresse, eller om nogen har brug for min hjælp. Jeg logger bare ikke på, hvis jeg ikke har noget at sige!!!

Men nu ER jeg logget på, for nu HAR jeg godtnok noget at sige!

Personligt har jeg ikke noget at bruge premien til (som sagt kører "Bioline" bare derudaf uden problemer), så hvad skal jeg med et nyt fyr?

Men er det DET det handler om, nej vel??

Jeg opfattede faktisk dette forum som et fint sted, at udveksle informationer og spørgsmål/svar om vores varmeinstallationer mm. Det er i hvertilfælde det jeg har brugt det til...

MEEENNNN, nu kan jeg jo se, at formålet med dette forum mere er, at være med i mere eller mindre ligegyldige diskusioner om hvorvidt uret skal stilles frem eller tilbage ved vintertid, eller om det kan betale sig at køre på vinterdæk, eller hvor man kan købe en energibesparende fladskærm, eller hvem der billigt kan lave rust i 4 bildøre, eller hvilken Plastmaskærm man skal købe, eller... - ja man kan jo blive ved, ikke??? icon_cheesygrin.gif

Vi er ikke mange herinde der har en Bioheat 149, så vi har faktisk ikke meget at snakke om og diskutere (prøv evt. at søg på indlæg ang. Bioheat 149.. der er sikkert ikke mange, men jeg er nok aktiv i de fleste, ikke?). Jeg aner ikke noget om halm-, flis- og kornfyring, så hvorfor deltage i debatten om det?? Jeg ved dog at "thy" havde ret da han skrev, at en Bioheat helt sikkert ikke er bygget til at fyre med flis, men havde jeg skrevet/besvaret tråden med et "ja, du har helt ret, thy", havde det stadig kun givet et inlæg, da næstsidste tråd om Bioheat 149 var i april 2009!!!

Så konklusionen er at jeg ikke er "aktiv" - selvom jeg altid er frisk med er svar/bemærkning, hvis jeg kan hjælpe andre...

Er det så retfærdigt, at jeg ikke kan deltage i konkurrencen? - Jeg ved det ikke, men jeg ved, at jeg har en dårlig smag i munden lige nu...

(og så skulle i lige gnide salt i såret ved, at skrive om konkurrencen i nyhedsmailen, hva??)

God søndag, ønskes i alle af en lidt skuffet "Bøving" (56 indlæg)

holm1968
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 25 okt 2009 15:11

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af holm1968 » 14 mar 2010 09:26

Jeg har ingen planer om at deltage i ovennævnte konkurrence, da jeg har et velfungerende anlæg, kan dog ikke lade være med at blande mig på andres vegne..

Kan vist kun være enig med de fleste der syns det lugter lidt...det er unfair for mange "b-medlemmer"...
en konkurrence plejer at være for medlemmer...uden forbehold.


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af Ulrik » 14 mar 2010 14:12

Bøving skrev:jeg har en dårlig smag i munden lige nu...
Bøving skrev:(og så skulle i lige gnide salt i såret ved,
Bøving skrev:God søndag, ønskes i alle af en lidt skuffet "Bøving" (56 indlæg)
Hold kæft du må have sovet dårligt icon_cheesygrin.gif

Nu synes jeg vi har hørt på nok brok!
Alligevel vil jeg også selv benytte mig af lejligheden til at brokke mig lidt, jeg kan jo heller ikke selv deltage i konkurrencen og da jeg ubetinget er den person der har brugt mest tid på Stoker Pro så er det sq ikke rimeligt!

Nej, jeg synes ærlig talt at det er klamt når misundelsens grimme ansigt titter frem i mange af vores brugeres indlæg.
Se det i øjnene, vil man nyde må man sq også yde.
Det er lidt ligesom at hvis du vil hæve en løncheck så er du sq også nødt til at arbejde.

Vi har ændret på den måde vi deler tingene ud på.
Den eneste grund til at vi laver en konkurrence for denne sponsor er, at gaven var så stor.
Ellers ville vi såmænd bare dele den ud til de brugere der yder mest herinde, nøjagtigt som vi gør med alle de andre sponsorgaver vi får ind.
Sponsorgaverne er nemlig søgt på det grundlag, at kunne belønne vores mest aktive brugere.

Så ja, der er altså en hel del andre gaver i ikke har mulighed for at få fingre i.
Det håber jeg da ikke kommer til at ødelægge resten af jeres søndag? Altså det faktum at vi har mulighed for at give noget til de brugere der yder mest herinde :)

Og så iøvrigt en stor tak til de brugere der er med til at gøre forumet aktivt samt held og lykke med konkurrencen.

God Weekend

Og så låses der. Vi gider sq ikke høre mere brok fra en flok misundelige *biiiip*
MvH Ulrik©

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: Vind et komplet Pillefyr

Indlæg af Ulrik » 15 mar 2010 06:55

Så er konkurrencen for 1. uge startet: Vind et komplet pillefyr 1
God fornøjelse, må den bedste mand/kvinde vinde :great:
MvH Ulrik©


Låst