Side 1 af 1

garanti

: 17 feb 2016 09:57
af Solveig
Vi fik sat Pellux 200 fra Vølund i gang 21. oktober 2015. :?
Der blev i januar problemer ville ikke tage piller, kontaktede VVS, der havde installeret.
Fik besked på at tilslutte sneglen direkte i stikkontakt og tvinge den til at tage piller, afmontere slange til fyret og køre i en spand til den blev fuld, således gjort. Under fejning af fyrrum fandt vi ud af at nu blev der smidt piller på gulvet. Fejede op. Dagen efter tjekkede der var kommet nye, Andre piller på gulvet. Kontaktede VVS da det ikke kunne være rigtig.
Han kom og tømte sneglen for savsmuld og sneglen faldt på plads. Det var i februar.
Vi har nu modtaget regning :cry: rigtigt? eller forkert?

Fortsat god dag.
Solveig

Re: garanti

: 17 feb 2016 10:08
af xkfc
Som jeg læser det er der jo ikke nogen defekt på fyret, så umiddelbart vil jeg mene "Rigtigt"

Om det så får jeg til at anbefale smeden til andre.. næppe. Det kommer jo an på om det ellers er fint arbejde, og hvordan handlen er aftalt.

Personligt jagter jeg ikke den billigste pris, jeg vil vide hvilke håndværker jeg har med at gøre. Da vi flyttede til nyt område for mange år siden var det første vi snakkede med naboer og ungernes skolekammeraters forældre om, hvilke håndværkere de brugte, og hvem de ikke brugte.. det har kun givet godt arbejde, måske har jeg spildt lidt penge, men jeg kunne jo også have tilraget mig en masse ærgelser..

Re: garanti

: 17 feb 2016 10:29
af newpas
Det havde jo været nemt for ham første gang at fortælle at han mistænkte smuld i snegl! Så kunne I selv have kontrolleret om dette var/er tilfældet! Vær opmærksom på at det kan komme igen. Kan du bore 5-6 5mm huller i underside nederst på snegl og stille en bakke/spand under til opfangning af savsmuld?

Re: garanti

: 23 feb 2016 08:55
af Solveig
:) Har i dag modtaget kreditnota. :) :) :great:
Solveig
Fortsat god dag.