Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Slettet

Pillefyr, Stokerfyr eller noget helt andet?
Få hjælp til at finde det anlæg der passer netop til dine behov.
Forumregler
For at få den mest korrekte hjælp, anbefaler vi at du nøje beskriver dine behov og ønsker.
Så bliver det nemmere at hjælpe dig :)
Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Slettet

Indlæg af MortenW » 09 apr 2012 17:29

Begrundelse - tak :oops:
Grevens » 09 Apr 2012, 17:22 skrev:... sort snak og mørk tale fra start til slut ...

Tror det er en troll ...


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Slettet

Indlæg af Tom_AT » 09 apr 2012 17:31


Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Slettet

Indlæg af MortenW » 09 apr 2012 17:39

Skal love for man er kommet op mod en flok medløbere new5

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Slettet

Indlæg af Tom_AT » 09 apr 2012 17:44

Medløbere?

Jeg er ærlig talt komplet ligeglad med denne tråd. Synes bare det er ganske fin underholdning i mangel af bedre :-)

Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Slettet

Indlæg af pelle » 09 apr 2012 17:47

Tom_AT » 09 Apr 2012, 17:44 skrev:Medløbere?

Jeg er ærlig talt komplet ligeglad med denne tråd. Synes bare det er ganske fin underholdning i mangel af bedre :-)
Ja, jeg forstår heller ikke, hvad det her går ud på. :shock: Det er tidsrøveri. :)
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Slettet

Indlæg af Tom_AT » 09 apr 2012 17:48

pelle » 09 Apr 2012, 17:47 skrev: Ja, jeg forstår heller ikke, hvad det her går ud på. :shock:
Det er ligesom med kvinder Pelle. Det er ikke alt man skal forstå 8)

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Slettet

Indlæg af MortenW » 09 apr 2012 17:58

Så lad da være med og kommenter den medløber icon_cheesygrin.gif
Tom_AT » 09 Apr 2012, 17:44 skrev:Medløbere?

Jeg er ærlig talt komplet ligeglad med denne tråd. Synes bare det er ganske fin underholdning i mangel af bedre :-)

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Slettet

Indlæg af Oldgaard » 09 apr 2012 17:59

Godt nok havde jeg lovet mig ikke at kommentere i din tråd, men når du begynder at kalde folk for medløbere, så vil jeg give mit besyv med
MortenW » 09 Apr 2012, 16:57 skrev:Da flere nu er blevet nysgerrige, og gerne vil se det op rentelige indlæg. Kommer det her igen. :oops:

Total forvirret over Ekopower

Ekopower som er forhandler af Ekoheat, oplyser priser på deres hjemmeside. Men med småt, kan læses at de "Intet salg har til private" 8)

Med den gamle og støvet “Sovjet” holdning, er det lige før jeg vælger Ekoheat fra. Man oplyser ikke priser, i fuld offentlighed, hvis det kun gælder for “nogen”. I det her tilfælde VVS forhandlere.

Jeg kan da opfordre Ekopower til og få deres hjemmeside ændret. Så man tydeligt kan se de er en grossist virksomhed. - Og som ikke ønsker og handle med private.
Skriv det med stort på jeres forside, øverst.
Vi/jeg som kunde har jo ikke noget og gøre der, da i jo kun ønsker at henvende jer til VVS forhandlere.
Det er de ikke de eneste i verden der gør, jeg kan give dig mange eksempler på at div. grossister gør det. Personligt så ser jeg det kun som en god mulighed for at gennemskue prismarkedet og ikke ( for at sige det direkte ) bliver taget i røven af en leverandør som har skruet prisen gevaldigt op.

MortenW » 09 Apr 2012, 16:57 skrev:Da mange forhandlere bevæger sig rund her på forumet, her blandt Ekoheat’s VVS folk - og direktøren selv fra Ekopower. Syntes jeg i skal skilte med åbne kort. “Eksempelvis gør direktøren fra Dansk VVS-Center, det jo så ganske flot og tydeligt”.

Hvis du finder en grossist eller forhandler som IKKE følger de retningslinjer som er her i forummet ang. at de skal skrive hvis de er enten grossist eller leverandør, så indberet dem dog til Ulrik.
Jeg ved at det er en af de ting som han ikke tager let på, igen for at det skal være nemmere for os andre at gennemskue tingene.
MortenW » 09 Apr 2012, 16:57 skrev:Ekopower, hvad er formålet med og skilte med en prisliste i fuld offentlighed. Hvis ikke den er gælder, for os brugere her i forummet, - eller andre der surfer på nettet og søger priser?
“Det er sammenlignelig med, at en Tankstation, skilter ude ved vejen, at en liter benzin koster kr. 12.50,- og når du så komme ind til kassen koster den kr. 13.50,-”.

Opfordringen er, se og få styr på det!

Igen så læs dog hvad de skriver : vejledene pris !!! ergo så er det en ca. pris af hvad du kan forvente tingene koster = hvis du får en pris af en montør/sælger hvor prisen er himmelvidt fra den vejledende hos Eko, så har du jo den at slå dem oven i hoved med , igen et godt våben imod griske sælgere.

Til slut NEJ jeg har intet med Ekopower at gøre og får det aldrig ;) tilgængæld så er jeg bare en fornuftig forbruger som godt kan se det fornuftige i vejledende priser ;)
men uanset hvad så skal ret være ret, og alle behandles pænt istedet for den heksejagt du er igang med.
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Slettet

Indlæg af Tom_AT » 09 apr 2012 18:05

MortenW » 09 Apr 2012, 17:58 skrev:Så lad da være med og kommenter den medløber icon_cheesygrin.gif
Helt ærlig, hvad bilder du dig lige ind?

Synes sgu ærligt talt du er lidt af et fjols.

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Slettet

Indlæg af MortenW » 09 apr 2012 18:07

Det er fanme (undskyld jeg bander) det der min pointe. :cry:

Utroligt man skal ud på sådanne en omvej, før "endelig" en' har forstået, hvad min tråd gik ud på new13 new13
Oldgaard » 09 Apr 2012, 17:59 skrev:Godt nok havde jeg lovet mig ikke at kommentere i din tråd, men når du begynder at kalde folk for medløbere, så vil jeg give mit besyv med
Det er de ikke de eneste i verden der gør, jeg kan give dig mange eksempler på at div. grossister gør det. Personligt så ser jeg det kun som en god mulighed for at gennemskue prismarkedet og ikke ( for at sige det direkte ) bliver taget i røven af en leverandør som har skruet prisen gevaldigt op.


Hvis du finder en grossist eller forhandler som IKKE følger de retningslinjer som er her i forummet ang. at de skal skrive hvis de er enten grossist eller leverandør, så indberet dem dog til Ulrik.
Jeg ved at det er en af de ting som han ikke tager let på, igen for at det skal være nemmere for os andre at gennemskue tingene.

Igen så læs dog hvad de skriver : vejledene pris !!! ergo så er det en ca. pris af hvad du kan forvente tingene koster = hvis du får en pris af en montør/sælger hvor prisen er himmelvidt fra den vejledende hos Eko, så har du jo den at slå dem oven i hoved med , igen et godt våben imod griske sælgere.

Til slut NEJ jeg har intet med Ekopower at gøre og får det aldrig ;) tilgængæld så er jeg bare en fornuftig forbruger som godt kan se det fornuftige i vejledende priser ;)
men uanset hvad så skal ret være ret, og alle behandles pænt istedet for den heksejagt du er igang med.


Besvar