Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

finansiering af pillefyr

Pillefyr, Stokerfyr eller noget helt andet?
Få hjælp til at finde det anlæg der passer netop til dine behov.
Forumregler
For at få den mest korrekte hjælp, anbefaler vi at du nøje beskriver dine behov og ønsker.
Så bliver det nemmere at hjælpe dig :)
calle

finansiering af pillefyr

Indlæg af calle » 15 feb 2012 16:21

Havmand » 15 Feb 2012, 16:14 skrev:At få over 300,- kr i timen for at sidde i en have stol, med en kold pils i den ene hånd, mens der i den anden er en pisk til at motivere konen :lol:
Hej Bo.

Nu kan jeg ikke lige huske, om det var dig, der manglede arbejde, MEN hvis du kan tilbyde noget vellykket coaching i hustrudressur, så tror jeg godt du kan supplere de 300 dask i timen med en klækkelig skilling 8)

Iøvrigt tak for din hilsen :D

Venlig hilsen


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

finansiering af pillefyr

Indlæg af Lintz » 15 feb 2012 18:46

carstenklim » 15 Feb 2012, 09:14 skrev:Hej

Jeg har tænkt mig at skifte mit gamle vigas ud med et pillefyr, men det er jo ikke helt billigt, så jeg ville lige høre om der er nogen herinde, der ved om det er muligt at købe et pillefyr på over evt. 12/24 mdr. rentefri finansiering ?

Vh. Carsten
Du skriver at det ikke er helt billigt - hvad har du kigget på, for man kan sagtens få fyr for under 30 k - det er selvfølgelig også mange penge hvis man ikke har dem. :(

Prøv evt. at udfylde din profil med lidt data om huset så kan det være der kommer nogle bud ind på fornuftige fyr.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
Havmand
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 17 mar 2010 21:08
Mit fyr: Atmos DC25 samt Scotte v.10 comfort 10KW
Areal: 190
Brændsel: Blandet træ og piller
Fremviser gerne i postnummer: 4700
Dagligt forbrug: 30 kg
Geografisk sted: Næstved, Sydsjælland
Modtaget likes: 2 gange

finansiering af pillefyr

Indlæg af Havmand » 16 feb 2012 12:56

Lintz » 15 Feb 2012, 18:46 skrev: Du skriver at det ikke er helt billigt - hvad har du kigget på, for man kan sagtens få fyr for under 30 k - det er selvfølgelig også mange penge hvis man ikke har dem. :(

Prøv evt. at udfylde din profil med lidt data om huset så kan det være der kommer nogle bud ind på fornuftige fyr.
Ingen penge har vi mange af... og mange penge har vi ingen af :cry: :cry: :cry:
Bo Sarup-Havmand
Mit interface
Min Stokerlog


Besvar