Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Nyt Blackstar

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
levi

Re: Nyt Blackstar

Indlæg af levi » 06 mar 2011 22:06

Dencker » 06 Mar 2011, 22:04 skrev:Det er fordi jeg har lige købt en Blackstar small hos DV center(uden rabat, hulk) og jeg har en Scotte 24 på hånden men er kommet i tvivl om den kan sættes ind i hullet på den lille kedel
hilsen Lars
Jo den er jo på tilbud, - så rabat har du da fået :great:

Hvor stort er dit hus ?

Du skal huske at en 24 kw brænder er den samme som en 16 kw brænder, - så du kan jo bare drosle den ned, - så den passer...

Men det kommer naturligvis an på hvor stort dit hus er...

16 kw kan opvarme ca. 260 m2


Dencker
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 25
Tilmeldt: 05 sep 2010 20:11

Re: Nyt Blackstar

Indlæg af Dencker » 06 mar 2011 22:12

jaja, jeg har da fået den lidt billigere................det ville være rart med de sidste procenter osse. Jeg har 106m2 hus med fuld kælder og rigtig godt isoleret så jeg regner med at den lille er stor nok
Lars

levi

Re: Nyt Blackstar

Indlæg af levi » 06 mar 2011 22:19

Dencker » 06 Mar 2011, 22:12 skrev:jaja, jeg har da fået den lidt billigere................det ville være rart med de sidste procenter osse. Jeg har 106m2 hus med fuld kælder og rigtig godt isoleret så jeg regner med at den lille er stor nok
Lars
Jamen så er det jo bare at drosle din brænder ned, - det gør du på blæserparametrene.

Kedlen er den helt rigtige til dit hus, - men du kunne godt have nøjes med en mindre brænder :great:

Du kan evt. læse om indregulering her www.mhes.dk

Dencker
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 25
Tilmeldt: 05 sep 2010 20:11

Re: Nyt Blackstar

Indlæg af Dencker » 06 mar 2011 22:27

Grunden til at brænderen er en 24kw er ren nærighed, jeg har en brugt på hånden, kedlen er ikke kommet endnu, din flinke kollega Martin fortalte i Fredags at der er omkring 14dgs leveringstid, så det er bare at vente...................
Lars

levi

Re: Nyt Blackstar

Indlæg af levi » 06 mar 2011 22:39

Dencker » 06 Mar 2011, 22:27 skrev:Grunden til at brænderen er en 24kw er ren nærighed, jeg har en brugt på hånden, kedlen er ikke kommet endnu, din flinke kollega Martin fortalte i Fredags at der er omkring 14dgs leveringstid, så det er bare at vente...................
Lars
Så længe går der ikke, - lagret blev fyldt op igen i Fredags :great:


Dencker
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 25
Tilmeldt: 05 sep 2010 20:11

Re: Nyt Blackstar

Indlæg af Dencker » 07 mar 2011 21:52

Så vil jeg se frem til en ny kedel i løbet af ugen, jeg skulle egentlig osse have haft en trækstabilisator, hmmm
Lars


Besvar