stokerkontrol

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Re: stokerkontrol

Indlæg af Oldgaard »

Rene`larsen » 25 Feb 2011, 17:22 skrev:tråd slut. Stor tak til scotte kim som brugte sin aften på at jeg kunne få stokerkontrol :great:
Dejligt at se folk gider hjælpe hinanden :great: :great: , men er det i bund og grund ikke også derfor vi er her icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

Levi : er du i gave humør :lol: :lol:
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

levi

Re: stokerkontrol

Indlæg af levi »

Oldgaard » 25 Feb 2011, 17:57 skrev: Dejligt at se folk gider hjælpe hinanden :great: :great: , men er det i bund og grund ikke også derfor vi er her icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

Levi : er du i gave humør :lol: :lol:
hehe, - Renè har lige bestilt nye chips igår - det var derfor jeg skrev, - jeg ved den ene er til Kim :great:
Brugeravatar
Scotte Kim
Stoker VIII
Stoker VIII
15
Indlæg: 312
Tilmeldt: 03 jun 2008 13:35
Mit fyr: Scotte 10kw + Black star kedel styr 6,25
Areal: 145 bolig +60 garage
Brændsel: Træpiller 8 mm
Årligt forbrug: 3,5 tons
Geografisk sted: Lyndby (vest for Roskilde)

Re: stokerkontrol

Indlæg af Scotte Kim »

levi » 25 Feb 2011, 17:29 skrev:Så må vi hellere finde en ny chip til scotte kim hurtigst muligt :)
Selv tak :great:

Det lyder jo godt med lidt nyt legetøj til scotten icon_cheesygrin.gif

PS - Rene du har fået aktiveret klassisk visning på web. Tryk som på vedhæftede billede for at komme tilbage til den normale visning. :wink.gif
Vedhæftede filer
klassisk.JPG
Frank_Rasmussen
Stoker XV
Stoker XV
15
Indlæg: 1488
Tilmeldt: 07 feb 2009 16:36
Mit fyr: Woody rød-sort kedel (Version 6.61)
Areal: 140
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4652
Årligt forbrug: Ukendt, nok 5 tons
Geografisk sted: Stevns (Nej, det er ikke på Møn)

Re: stokerkontrol

Indlæg af Frank_Rasmussen »

Så lidt tilfældigt, at der er kommet en ny vejledning til Bluetooth trådløs forbindelse på http://nordjysk-bioenergi.dana9.dk/file ... dapter.pdf
Brugeravatar
Scotte Kim
Stoker VIII
Stoker VIII
15
Indlæg: 312
Tilmeldt: 03 jun 2008 13:35
Mit fyr: Scotte 10kw + Black star kedel styr 6,25
Areal: 145 bolig +60 garage
Brændsel: Træpiller 8 mm
Årligt forbrug: 3,5 tons
Geografisk sted: Lyndby (vest for Roskilde)

Re: stokerkontrol

Indlæg af Scotte Kim »

Frank_Rasmussen » 26 Feb 2011, 09:11 skrev:Så lidt tilfældigt, at der er kommet en ny vejledning til Bluetooth trådløs forbindelse på http://nordjysk-bioenergi.dana9.dk/file ... dapter.pdf
ny og ny....

Den brugte jeg nu også i oktober eller november da jeg installerede mine icon_cheesygrin.gif

Udemærket vejledning men den er skrevet til "pc nørden" i stilen den er lavet på....

Det var også den jeg brugte hos Rene.

Det mest problematiske er nok USB omformeren. Der havde jeg et lucky punch da den "bare" virkede i XP via selvinstallerende driver. Medfølgende driver sagde at den ikke var kompatibel.

PS - Rene dine kurver cykler noget op og ned? Er det iltstyringen der går grasat?
se vedhæftede
Vedhæftede filer
rene.JPG

Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
17
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

Re: stokerkontrol

Indlæg af Rene`larsen »

nej det er ikke iltstyringen der er gået grasat var først løbet tør for piller,og så har det været store pille dag så det er først efter kl ca 20 man kan regne med
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer
levi

Re: stokerkontrol

Indlæg af levi »

Rene`larsen » 28 Feb 2011, 22:14 skrev:nej det er ikke iltstyringen der er gået grasat var først løbet tør for piller,og så har det været store pille dag så det er først efter kl ca 20 man kan regne med
Det begynder at ligne noget Renè :)

Besvar