Stokerkontrol

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
Brugeravatar
kabam
Stoker IV
Stoker IV
16
Indlæg: 137
Tilmeldt: 11 apr 2008 13:36
Mit fyr: Scotte/Dor 16 kw
Areal: 129
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: 15-20.Kg
Årligt forbrug: vides ikke endnu
Geografisk sted: Ringsted - Ørslev
Kontakt:

Stokerkontrol

Indlæg af kabam »

Jeg fik stokerkontrol med til mit fyr, problemet er at det cd-drev på den pc jeg skal bruge det på ikke virker så jeg kan ikke installere det, og heller ikke se hvilken vers. det er.
chippen der sidder i min styring er en 4,09. Kan jeg bare downloade den nyeste vers. eller skal det være den der passer til chippen ??
Mvh.
Brian
ikke længere kunde hos fjernvarme mafiaen
Online fyrdata:

tn
Stoker IV
Stoker IV
17
Indlæg: 135
Tilmeldt: 20 jan 2007 14:25
Mit fyr: bio-comfort på tasso-us kedel
Areal: 200
Brændsel: piller
Dagligt forbrug: 17-25
Årligt forbrug: 5000
Geografisk sted: sydfyn
Kontakt:

Re: Stokerkontrol

Indlæg af tn »

kabam skrev:Jeg fik stokerkontrol med til mit fyr, problemet er at det cd-drev på den pc jeg skal bruge det på ikke virker så jeg kan ikke installere det, og heller ikke se hvilken vers. det er.
chippen der sidder i min styring er en 4,09. Kan jeg bare downloade den nyeste vers. eller skal det være den der passer til chippen ??
Ja, bare download den nyeste kan også køre på ældre versioner
Hilsen TN
omline fyrdata http://pillefyr.tknweb.dk
Brugeravatar
kabam
Stoker IV
Stoker IV
16
Indlæg: 137
Tilmeldt: 11 apr 2008 13:36
Mit fyr: Scotte/Dor 16 kw
Areal: 129
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: 15-20.Kg
Årligt forbrug: vides ikke endnu
Geografisk sted: Ringsted - Ørslev
Kontakt:

Re: Stokerkontrol

Indlæg af kabam »

Den nyeste vers. er downloadet og installeret :D Dejligt der var noget der virkede første gang.
Jeg blev dog lige nød til at tænde fyret så stokerkontrol kunne få forbindelse, og det ser ud til at fungere. Så jeg tror godt jeg ved hvor jeg skal opholde mig de næste dage icon_cheesygrin.gif det ender vel med man får en ny hobby :lol:
Mvh.
Brian
ikke længere kunde hos fjernvarme mafiaen
Online fyrdata:
Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
16
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 21 nov 2007 10:21
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 98 gange
Blevet takket: 46 gange

Re: Stokerkontrol

Indlæg af thoken »

kabam skrev:Den nyeste vers. er downloadet og installeret :D Dejligt der var noget der virkede første gang.
Jeg blev dog lige nød til at tænde fyret så stokerkontrol kunne få forbindelse, og det ser ud til at fungere. Så jeg tror godt jeg ved hvor jeg skal opholde mig de næste dage icon_cheesygrin.gif det ender vel med man får en ny hobby :lol:

Ha ha. Ja det ender da med en ny hobby, sådan er det blevet for mange( mig selv incl.)
Mon der er ligeså mange der bruger så meget tid på fjernvarme eller oliefyr :wink:

Biobrændsel er sjovt og spændende, og der er masser af udfordringer i optimering og tilbehør.

mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.
http://stokercloud.dk/dev/thoken.html

Besvar