Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Silo til Blackstar BS1016

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
thomas larsen
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 607
Tilmeldt: 25 feb 2012 09:25
Mit fyr: bio 18 pannex styrring
Areal: 204
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6600
Geografisk sted: vejen/brørup
Modtaget likes: 5 gange

Silo til Blackstar BS1016

Indlæg af thomas larsen » 07 mar 2021 19:30

Jeg har fået købt en Blackstar BS1016 og vil gerne have en silo til den, den jeg fik med er den en rød en som står ved siden af den. og vil gerne have den som er monteret på siden af pillefyret, jeg har indtil nu kun fundet en der indeholder ca 150 kg, fås de ikke større? kan en silo fra bs+ modificeres til at passe? min brænder er at typen som sidder ind i siden, og ikke i fronten..


Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Givet likes: 14 gange
Modtaget likes: 47 gange

Re: Silo til Blackstar BS1016

Indlæg af HR LUCCA » 09 mar 2021 18:29

thomas larsen skrev:
07 mar 2021 19:30
Jeg har fået købt en Blackstar BS1016 og vil gerne have en silo til den, den jeg fik med er den en rød en som står ved siden af den. og vil gerne have den som er monteret på siden af pillefyret, jeg har indtil nu kun fundet en der indeholder ca 150 kg, fås de ikke større? kan en silo fra bs+ modificeres til at passe? min brænder er at typen som sidder ind i siden, og ikke i fronten..
Lad vær med at købe en sammenbygget , den alm er langt bedre , den samme byggede dosere dårligere og har tendens til af knække sneglen da den vrider i sneglen fordi den står så tæt på , det er også lagt svære at kommer til brænderen så vidt jeg husker .

Besvar