Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Blackstar plus Erfaringer

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
1939Coachbuilt
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 05 okt 2017 09:26

Blackstar plus Erfaringer

Indlæg af 1939Coachbuilt » 09 okt 2017 17:02

Hej

Jeg havde egentlig, ved at google og ringet til Hedestoker og læse rundt omkring, fundet frem til at vi skulle udskifte vores gamle Pillefyr ud med et Blackstar plus

men forelægger det formin smed, som så kontakter et par Pillefyrs kyndige i omgangskredsen og de var ikke særlige positive, den ene havde besluttet ikke at sætte det op for kunder, da der var mange reklamationer og selv måtte afholde arbejdsløn hver gang der var problemer, Den anden var en leverandør, som selv havde et og ligeledes synes der var problemer med det

Jeg fik desværre ikke at vide hvad problemerne var

Jeg er stadig opsat på at få det på grund af pris og hvad jeg ellers læser mig frem til

Nogen herinde der har probler med det eller er virkelig glade

Alle indput er meget velkomne

Pm mig også gerne hvis man ikke vil slå det offentligt op


Brugeravatar
MHES
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 88
Tilmeldt: 17 jan 2007 21:36
Mit fyr: RTB 10 kW
Areal: 250 m2
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4180
Årligt forbrug: 5,5 ton
Geografisk sted: Sorø
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Re: Blackstar plus Erfaringer

Indlæg af MHES » 09 okt 2017 17:13

Tja, med mere end 50.000 solgte anlæg vil det være sandsynligt at finde nogle stykker der er utilfredse :)
Jeg kender en mekaniker der mener at Mercedes er en "lortebil", selv om de fleste vel nok vil betegne den som en kvalitetsbil :)
Jeg tror dog at du vil finde at langt størstedelen af dem der har købt et NBE anlæg er ganske tilfredse :)

At en forhandler selv må afholde omkostningerne når der er problemer er meget almindeligt, sålænge problemet ikke er en direkte produktreklamation.
Det skyldes helt simpelt at hvis produktet i sig selv ikke fejler, ja så må det jo være installationen eller opsætningen der er problemet, og her er det forhandlerens evner der er på spil :)
Den merpris forhandleren tager for produktet skal jo bl.a. dække hans omkostninger til uddannelse og træning af eget personale, samt de omkostninger der er til support.
Hvis ikke merprisen skulle dække disse ting, er der vel reelt ikke nogen grund til at der er en merpris :)

Hilsen
Michael
1939Coachbuilt skrev:Hej

Jeg havde egentlig, ved at google og ringet til Hedestoker og læse rundt omkring, fundet frem til at vi skulle udskifte vores gamle Pillefyr ud med et Blackstar plus

men forelægger det formin smed, som så kontakter et par Pillefyrs kyndige i omgangskredsen og de var ikke særlige positive, den ene havde besluttet ikke at sætte det op for kunder, da der var mange reklamationer og selv måtte afholde arbejdsløn hver gang der var problemer, Den anden var en leverandør, som selv havde et og ligeledes synes der var problemer med det

Jeg fik desværre ikke at vide hvad problemerne var

Jeg er stadig opsat på at få det på grund af pris og hvad jeg ellers læser mig frem til

Nogen herinde der har probler med det eller er virkelig glade

Alle indput er meget velkomne

Pm mig også gerne hvis man ikke vil slå det offentligt op
Senest rettet af MHES 09 okt 2017 17:18, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Blackstar plus Erfaringer

Indlæg af Lintz » 09 okt 2017 17:14

1939Coachbuilt skrev:Hej. Pm mig også gerne hvis man ikke vil slå det offentligt op
Stokerpro er en viden-database hvor alle gerne skulle have glæde af de oplysninger der kommer frem.

Der er ikke noget galt i at være utilfreds med et produkt eller en forhandler. Ej heller hvis man er tilfreds.

Kan man begrunde sin mening ud fra fakta og i et sprog der er lødig og prober ser vi ingen grund til at folk skal holde sig tilbage.

Sker alt dette i Private beskeder er der kun en begrænset gruppe der får glæde af det.

- Og hermed velkommen til, og håber at du får svar på dine spørgsmål.

P.S. Har ingen erfaringer med Blackstar +, men har haft Scotte i godt 5 år nu - også fra NBE og kan kun sige at jeg er tilfreds med både NBE og produktet.


Lintz / Redaktør
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar