Findes der en ny bedre herd?

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
11
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: Findes der en ny bedre herd?

Indlæg af HR LUCCA »

bobzinen skrev:Bliver altså helt forpustet når jeg læser alle de forskellige indstillinger og kontrol punkter der skal ´til for at futte træpiller af i en Scotte icon_cheesygrin.gif
No hard feelings boys
Det er bare det man kalder nørderi :wink: sådan en dag med regn hvor det ikke er vejr til og være ude , er der nogle der lejer med fyr , andre ser indlæg på Storker Pro Forum under Scoote selv om de ikke har et selv icon_cheesygrin.gif
Til dem der bliver forpustet , sæt jer forsigtigt tilbage i sofaen så i ikke også får sved på panden icon_cheesygrin.gif

Brugeravatar
bobzinen
Stoker VII
Stoker VII
11
Indlæg: 278
Tilmeldt: 25 sep 2012 21:09
Mit fyr: Pellux 100 m iltstyring
Areal: 205 kvm + 30 kvm r
Brændsel: Piller 6 mm
Fremviser gerne i postnummer: 6310
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 6310 Broager Downtown Sønderjylland
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Findes der en ny bedre herd?

Indlæg af bobzinen »

HR LUCCA skrev:Det er bare det man kalder nørderi :wink: sådan en dag med regn hvor det ikke er vejr til og være ude , er der nogle der lejer med fyr , andre ser indlæg på Storker Pro Forum under Scoote selv om de ikke har et selv icon_cheesygrin.gif
Til dem der bliver forpustet , sæt jer forsigtigt tilbage i sofaen så i ikke også får sved på panden icon_cheesygrin.gif
Jo jo ... her taler vi så om en TIDLIGERE ejer af Scotte ... såååe lidt relation har man stadig ... dog savner jeg IKKE nørderiet (selvom det er regnvejr) icon_cheesygrin.gif
To forgive the Terrorists is up to God
But to send them to him is up to me
Vladimir Putin
Besvar