Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

7.0473 fejl i start temperatur

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
Bjarne

7.0473 fejl i start temperatur

Indlæg af Bjarne » 25 aug 2014 13:02

Hej

Efter at ha opdateret til 473, starter fyret efter opnået temp stop, når den kommer ned på set punkt for kedeltemp (70gr.) uanset hvad jeg sætter diff under til.

Jeg har lavet factory reset og installeret nyeste version igen,- men den er lidt ligeglad,- har også haft stoppet den og slukket for strømmen i et par minutter,- men det hjælper ikke.

What to do?


paw
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 951
Tilmeldt: 18 sep 2009 20:26
Mit fyr: woody 16 kw V10
Areal: 80
Brændsel: Træ-piller
Fremviser gerne i postnummer: 9600
Givet likes: 21 gange
Modtaget likes: 10 gange

7.0473 fejl i start temperatur

Indlæg af paw » 25 aug 2014 14:59

Min kammis gør det samme, også når den fra temp opnået kommer under settemp i vvb starter den op. Det må være en fejl i opdateringen 10.473 som man ikke kan gøre noget ved, før den næste opdatering kommer og så håbe fejlen bliver rettet i den.

Ups så lige din er en v7 men åbenbart det samme problem i v10 versionen.

paw
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 951
Tilmeldt: 18 sep 2009 20:26
Mit fyr: woody 16 kw V10
Areal: 80
Brændsel: Træ-piller
Fremviser gerne i postnummer: 9600
Givet likes: 21 gange
Modtaget likes: 10 gange

7.0473 fejl i start temperatur

Indlæg af paw » 27 aug 2014 10:25

Bjarne skrev:Hej

Efter at ha opdateret til 473, starter fyret efter opnået temp stop, når den kommer ned på set punkt for kedeltemp (70gr.) uanset hvad jeg sætter diff under til.

Jeg har lavet factory reset og installeret nyeste version igen,- men den er lidt ligeglad,- har også haft stoppet den og slukket for strømmen i et par minutter,- men det hjælper ikke.

What to do?
Der er en ny opdatering hvor fejlen skulle være rettet http://www.nbe.dk/download/chip-versioner.html

Bjarne

7.0473 fejl i start temperatur

Indlæg af Bjarne » 27 aug 2014 19:01

jubiiii :) super,- er installeret,- og det ser rigtig godt ud,- med den nye menu struktur, godt arbejde :great: , men nu bliver jeg jo nødt til at tvinge fyret til at køre til temp stop for at teste...... naaaaar, venter bare til forholdene gør at den viser sit sande ansigt,- ingen grund til at brænde piller af unødigt icon_cheesygrin.gif

Bjarne

7.0473 fejl i start temperatur

Indlæg af Bjarne » 31 aug 2014 14:14

Nu har fyret hygget sig lidt i kortvarige perioder,- med den nye software, og alt kører perfekt, - kan kun sige at version. 7.0512 er godkendt herfra :great:

var bare det jeg ville sige hej ;-)


Besvar