Q-pro Keramisk eltænder - Unboxing & test [dannidines]

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
calle

Re: Q-pro Keramisk eltænder - Unboxing & test [dannidines]

Indlæg af calle »

Det fedeste ved den keramiske testfætter er, at den virker - hver gang :great:

Venlig hilsen

calle

Re: Q-pro Keramisk eltænder - Unboxing & test [dannidines]

Indlæg af calle »

calle skrev: 14 apr 2013 19:29 Så blev Scotten renset og den nye keramiske eltænder monteret. Man skal være omhyggelig med at få den helt frem til herden. Tror det er kraven på den, der griber fat i en kant, så man tror, at den er helt fremme. Løft lidt op i ledningen. Så kan den skubbes helt frem, så den bliver synlig.

Ilddåben forløb naturligvis helt uproblematisk. Jeg kan desværre ikke komme ind på detaljer her, da der jo er tale om forskning på aller højeste plan. Netop derfor er jeg blevet udvalgt. Håber i har respekt for dette :roll:

Venlig hilsen :)
En lille update af fars test af keramisk eltænder.

Testfætteren virker stadig upåklageligt. Der har stadig ikke været en eneste fejloptænding 8) Den har altid været indstillet til 100 procent effekt.

Venlig hilsen Calle icon_cheesygrin.gif
Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
11
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: Q-pro Keramisk eltænder - Unboxing & test [dannidines]

Indlæg af HR LUCCA »

Jeg har lavet lidt test på min keramiske eltænden og fundet ud af den tænder næsten lige så hurtig ved en effekt på 50 % , om den så holder længst ved 50 eller 100 % ydelse ?
Så tror jeg også at ved hvorfor min første ikke holdt så længe , den tåler ikke og rasle rundt i brænderen når man forsøger og få en træpille ud af blæseren :|
Den jeg har nu har kun haft 1800 starter , så tror der er mange år i den i nu icon_cheesygrin.gif
calle

Re: Q-pro Keramisk eltænder - Unboxing & test [dannidines]

Indlæg af calle »

Så gik den ikke længere. Igår aftes havde jeg min første fejloptænding i årevis - 7 år. Jeg testede lige, om min elskede keramiske tænder overhovedet varmede, og det gjorde den - av for h...... :shock: men åbenbart ikke nok, til at sparke gang i skidtet. Havde naturligvis min gode gamle TB Mini cigartænder liggede. På med den, og straks sprang Scottedyret igang icon_cheesygrin.gif

Jeg har naturligvis ikke smidt keramiktænderen ud. Måske kan den renoveres Drogar-Dolar(LBG).gif

Venlig hilsen Calle :amen:
Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
11
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: Q-pro Keramisk eltænder - Unboxing & test [dannidines]

Indlæg af HR LUCCA »

calle skrev: 28 mar 2020 16:04 Så gik den ikke længere. Igår aftes havde jeg min første fejloptænding i årevis - 7 år. Jeg testede lige, om min elskede keramiske tænder overhovedet varmede, og det gjorde den - av for h...... :shock: men åbenbart ikke nok, til at sparke gang i skidtet. Havde naturligvis min gode gamle TB Mini cigartænder liggede. På med den, og straks sprang Scottedyret igang icon_cheesygrin.gif

Jeg har naturligvis ikke smidt keramiktænderen ud. Måske kan den renoveres Drogar-Dolar(LBG).gif

Venlig hilsen Calle :amen:
Ved du hvor mange optændinger den har haft?

calle

Re: Q-pro Keramisk eltænder - Unboxing & test [dannidines]

Indlæg af calle »

HR LUCCA skrev: 28 mar 2020 18:15 Ved du hvor mange optændinger den har haft?
Desværre. Min chip er blevet dement, selv om der er mange gode år tilbage i Scottedyret. Synes faktisk det er lidt ringe, at jeg ikke kan købe en 4.99 chip nogen steder.

Venlig hilsen Calle

Besvar