Side 8 af 8

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 21:38
af levi
Vangsgaard » 11 Mar 2012, 19:14 skrev:
Levi, hvis det er lagt ud til alle forhandlere, hvorfor har de så stadig bestillingsformularen på deres side ?

Jeg benyttede mig af den, og får besøg d. 19. marts (nu ikke fordi jeg ikke ville have besøg fra dig, troede bare man skulle henvende sig direkte til NBE)
Screen Shot 2012-03-11 at 7.12.24 PM.png
http://www.nordjysk-bioenergi.dk/sos-/o ... esoeg.html
Ja det er et godt spørgsmål, - men et godt bud kunne være at den formular ligger i de brændere der er produceret før det blev lagt ud til grossisterne/forhandlere at varetage denne service :great:

Jeg skal nok undersøge det :great:

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 11 mar 2012 21:41
af levi
mikael1960 » 11 Mar 2012, 18:12 skrev:Hej igen... Jeg har ikke kunnet deltage i debatten nogle dage, så vil gerne lige starte med at sige til dig, søren oldenborg, tusind tak for dine imødekommende tilbud, og tak for at du beredvilligt tilbyder din assistance. Det er jeg rent faktisk MEGET glad for. :great:

Jeg var godt og grundig gal i skralden forleden, og frustreret over at tiden går uden at NBE informerer.
Når jeg har undladt at tage imod dit tilbud, så er det fordi jeg skylder smeden at kontakte ham. Det regner jeg med at gøre i næste uge.

Jeg har netop fået regningen fra ham - og uanset de mange oplevelser, så ser regningen indledningsvis ud til at være helt reel, og den stemmer med de oprindeligt givne overslag. Han skal også have ros for det han gør godt, og her beviser han at han er reel og han holder hvad han lover.
Så lidt :great:

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 12 mar 2012 00:11
af levi
dannidines » 11 Mar 2012, 07:25 skrev:
NBE er producenten af brænder/importøren af kedlen og vel at betragte som f.eks. sanistaal/brdr. dahl, altså en grossist der sælger ud til et forhandlerled/andre grossister. det er forhandler/installatør som har kundekontakten ved salg samt efterfølgende ved reklamation, service o.l. f.eks. dvcenter.dk. (om NBE ejer 40 % eller ej ændre ikke på produktet - forretning er forretning, og hvis der er fordel i at købe sig ind, jaa..)

nu skrev NBE, på scotte.dk, inden de lukkede privat handel, at grundet efterspørgsel, så kunne de ikke opretholde den service de ønsker at yde, hvorfor det blev lagt ud til forhandlere - altså et udtryk for ikke at gå på kompromis med kvaliteten i produktionen samt brugerens oplevelse ved servicen... nu vil den hurtige/irriterede bruger sige "der er ingen service" - så det fordi man ignorerer det faktum at man skal ringe til den smed/vvser/forhandler hvor produktet er købt!! og stinker servicen der, så er det smed/vvser/forhandler som har et problem, et problem som de holder øje med via nordjysk-bioenergi.dk - anmeld forhandler...!

hvem af jer ringer direkte til fabrikken når ens TV står af hvis det er købt hos expert?!


jeg kender Mikaels tilfælde og det satme uheldigt.. især fordi han var oplyst noget a la "der går 2 mdr. før er der ikke tid" (ikke ord ret) og ja når det så fejler, man har "solgt sin Co2" besparelse, brugt en formue på komplet sol/pille setup som har drillet indtil for nyelig, og ikke fået opstarts (service) besøg ja... tror sgu jeg havde sprunget en sikring også! men tror Levi er ved at få hjulpet det på plads, hvis jeg skimtelæser rigtigt!

NBE har rigtig længe været rigtig flinke og er det stadig. de har hjulpet, ringet, taget telefonen når den ringede.. ja, tror sgu nok de har haft travlt (deres eget firma, så motivationen har vel været der...) .. men med 25000+ fyr solgt, kommende slut med oliefyr, flere og flere generelt skifter til piller - som jeg ser det er deres tiltag et nødvendigt onde inden man rendes over ende... NBE ejer 40 %...., min frygt vil være hvis der en dag var nogen der ejede 40/60/80 % af NBE eller det blev solgt til anden side, for "vi har det godt " som det er nu


p.s. hvis der er tvivl om det, så er jeg glad & tilfreds:-D
Godt skrevet - og helt korrekt :great:

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 12 mar 2012 10:24
af famdue
Vi må da håbe på, at NBE ikke bliver solgt til en unavngiven grossist:-(

Hilsen

Carsten

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 12 mar 2012 21:43
af Ekopower
levi » 08 Mar 2012, 19:39 skrev: Mick der er nogle mystiske ting i din fremgangsmåde her på SP.

1 - Du er helt ny bruger, - og starter med at deltage i denne tråd - det er ikke en "normal start" på et nyt forum!

2 - Derudover er du aktiv i en tråd om Ekoheat, - som er dimitral modsætning til denne tråd ?

3 - Du ved som ny bruger hvordan ejerforholdene er i Dansk Vvs-center, - hvilket absolut ikke er normal viden!?

Det får mig som jeg selv betegner som værende "garvet" forumbruger til at vurdere at du lugter af tis, - vil du belyse punkterne ovenfor så jeg kan være sikker på du ikke er en prinsesse i forklædning ?
Kære Stokerpro bruger

Jeg skriver ikke på denne tråd, for at besvare dens enlige formål, men pga. af mit Ekoheat's indblandende i den.

Det er helt korret, at Mick har haft et Ekoheat 900 anlæg opsat og som han ikke har mere. Jeg har valgt at købe anlægget retur, da der var en produktionsfejl på den og da Mick var blevet nervøs for at have Ekoheat, så blev vi i fællesskab enige om, at jeg tog anlægget retur.
Jeg vil også gerne for god ordens skyld, gøre opmærksomt på, at denne fejl ER rettet på alle mine anlæg, så den ikke forkommer igen.

Kære Søren
Jeg kan godt forstå, at du bliver irreteret på Mick, når han begynder at skrive om hvem der er med i dit firma, da det ikke har noget med denne tråd at gøre. Jeg syntes faktisk du går langt for at hjælpe brugerne af NBE´s produkter. Flot service :great:
Men skal vi så ikke også blive enige om, at du passer din forrretning/produkter og jeg passer mine! Jeg er helt frisk på lidt drilleri imellem, men lad venligst være med at skrive misvisende og forkerte oplysninger omkring mit firma og produkter.

Tak til Ulrik, for at føre denne tråd tilbage på sporet.

Med venlig hilsen

Ekopower
Dan Elkjær

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 12 mar 2012 22:16
af Grevens
... det jeg skriver nu burde jeg sikkert ikke skrive ...

- Kære Dan ... her er Verden ifølge Grevens:

Søren "kender ubevidst" Mick n fra et andet fora, ( samme navn, samme by, samme m2) hvor Mick n, har talt godt og pænt om hans kommende Ekoheat 900 ...

Pludselig dukker Mick n, op på dette fora ... nu som Scotte/woody ejer ... -den garvede "debatør" Søren lugter at der er muler i posen ... -derfor udæsker han Mick n til at tone rent flag ...

Mick n, på den anden side har ikke "lyst" til at tale dårligt om Ekoheat, han har trods alt fået en fair behandling, og derfor toner han ikke "rent flag" direkte her i tråden, - men de to "Alpha-hanner" taler sammen i telefon, ( den nåede jeg så ikke lige at aflytte ) ... - og sammen finder de ud af, at der faktisk er rent mel i posen ...

Se - alt dette ved vi andre brugere ikke noget om ... og derfor er vi naturligvis nysgerrige ... MEJET nysgerrige ...
Vi er nu blevet klogere ... og tak for det Dan Elkjær ...

- Søren er ( i dette tilfælde ) en go´ dreng, der i mine øjne ikke har talt dårligt om Ekoheat produkter ... - men talt alvorligt om Mick n´s, opførsel på dette fora ... - og det er så den ged der er blevet barberet ...


Håber ikke at jeg med denne utidige indblanding er kommet i "bad standing" ... hverken i Gørlev eller Middelfart ...

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 13 mar 2012 10:32
af lamborg
Hej Dan.
Verden iflg Lamborg .For at blive i grevens spor
Fin service at du både informere om sagen på denne tråd men også at du yder en flot service. Men det er man vel også nødt til hvis man vil overleve som forretning. Men sagen er jo at i alle forum kan en ulv gemme sig bag et brugernavn og svine andre til efter for godt befindende. Men jeg har nu meget svært ved at læse nogen steder i denne tråd at Søren taler dårligt om dine produkter og denne tråd omhandler NBE`s ting så det er vel helt naturligt at han pludselig undre sig når en som udgiver sig som ekoheat ejer fra hans eget forum pludselig skriver nogen ting som ikke lige er hvermands viden.
Desuden bliver der i en anden tråd på dette forum,( og jeg er kold et vist sted om nogen bliver sure,) brugt en retorik som er lidt sådan ,tja man kan vel kalde den usaglig.
Citat : " En scotte har jo 8-12 fejl som næppe kan kaldes børnesygdomme. " Men vedkommene vel ikke svare på hvad det er for fejl . Og når du når 20-25000 anlæg stillet op ja så er der sikkert også nogle som har problemer.
Citat : " Jeg har hjulpet en kammerat med at udskifte hans 4 år gamle woody og det er meget billigere i piller så det er hurtigt tjent ind." Halooooooo manden sælger Ekoheat anlæg og udnyttelses % er næsten ens på de to anlæg så det kan vist ikke betegnes som andet end et lidt klodset forsøg på at sælge noget.
Så at Søren reagere som han gør og bliver mistænksom om nogen har urent trav er helt forståeligt..
MVH
Claus
PS Dan . Hvad er der med den orange farve :-) Har den en sjov historie så fortæl den i en ny tråd..

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 13 mar 2012 12:36
af Perschultz
Verden ifølge Per:

En Scotte er fuldstændig ubrugelig


..til at tørre katte i. Det kan ingenlunde anbefales.

OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.

: 13 mar 2012 14:04
af Perschultz
Til gengæld...

Kan Scotten varme mit hus på 180m2 op, og fortsætter de gode takter, så har jeg erstattet 2000 liter olie til 23.716Kr med en udgift på ialt 8.940 Kr. Dette er fortroligt info.

Min kone vil have pænt mange ide´er til hvad man kan bruge de sparede 14.776 kr til...

Måske lidt "Off topic", men masser af snak om justering, opstartsbesøg etc, - blegner lidt ved de mere kontante facts og resultatet af investering i en Scotte jeg lige fik regnet mig frem til. :)

Hawaii - here I come :)