Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
-
- Stoker VI
- Indlæg: 227
- Tilmeldt: 25 jul 2011 07:35
- Mit fyr: Scotte blackstar 16kw + 60rør
- Areal: 120+120 kælder
- Brændsel: Piller (German Pellets)
- Fremviser gerne i postnummer: 4684
- Dagligt forbrug: 17kg(23,6kgfør30/12)
- Geografisk sted: Toksværd, Sydsjælland
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
Hej,
Jeg undrer mig.
November 2011 fik jeg installeret et scotte pillefyr.
Primo December 2011 bestilte jeg et Opstartsbesøg.
Det er nu 3 måneder siden.
NBE har ikke engang ringet for at beklage ventetiden.
De har ikke kontaktet mig.
Montøren har ikke kontaktet mig. Der er ingen beskedder på mine to telefonsvarer.
Der er ingentign.
Når man ringer derop, hvilket jeg efterhånden har gjort nogle gange, så tager de ikke telefonen.
Undskyld, NBE - men jeg synes ikke i kan være det bekendt.
Jeg undrer mig.
November 2011 fik jeg installeret et scotte pillefyr.
Primo December 2011 bestilte jeg et Opstartsbesøg.
Det er nu 3 måneder siden.
NBE har ikke engang ringet for at beklage ventetiden.
De har ikke kontaktet mig.
Montøren har ikke kontaktet mig. Der er ingen beskedder på mine to telefonsvarer.
Der er ingentign.
Når man ringer derop, hvilket jeg efterhånden har gjort nogle gange, så tager de ikke telefonen.
Undskyld, NBE - men jeg synes ikke i kan være det bekendt.
Mikael
- pille bruger
- Supporter
- Indlæg: 9830
- Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
- Mit fyr: RTB
- Areal: 160
- Brændsel: piller + 30 rør solfanger
- Dagligt forbrug: 10 kg.
- Årligt forbrug: 3400 kg.
- Geografisk sted: Svendborg
- Givet likes: 81 gange
- Modtaget likes: 275 gange
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
.
Last edited by 1 on pille bruger; edited 6 times in total
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
Hej Michael, - du skal rette henvendelse direkte til den leverandør du har købt fyret af, - det er ham/os der booker service til dig - og også ham/os der kan "rykke" på dine vegnemikael1960 » 06 Mar 2012, 13:27 skrev:Hej,
Jeg undrer mig.
November 2011 fik jeg installeret et scotte pillefyr.
Primo December 2011 bestilte jeg et Opstartsbesøg.
Det er nu 3 måneder siden.
NBE har ikke engang ringet for at beklage ventetiden.
De har ikke kontaktet mig.
Montøren har ikke kontaktet mig. Der er ingen beskedder på mine to telefonsvarer.
Der er ingentign.
Når man ringer derop, hvilket jeg efterhånden har gjort nogle gange, så tager de ikke telefonen.
Undskyld, NBE - men jeg synes ikke i kan være det bekendt.
Når du booker skal du oplyse.
Faktura nummer.
Fulde navn.
Add.
Postnummer.
By.
Mail add.
Mobil nummer.
Al booking af service foregår elektronisk fra os grossister til NBE så der ikke opstår "svipsere"
-
- Stoker III
- Indlæg: 69
- Tilmeldt: 06 nov 2011 20:51
- Mit fyr: Scotte 10kw
- Areal: 169
- Brændsel: træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 7490
- Dagligt forbrug: 15
- Årligt forbrug: 8
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
Jeg fik scotte i Oktober og havde opstartsbesøg tirsdag i sidste uge...
Så ventetiden var ca 4-5 mdr
Jeg sendte ansøgningsskemaet afsted i november og hørte først fra dem i Januar, da jeg selv ringende... Derefter gik der ca 2 mdr før de kom forbi
Så ventetiden var ca 4-5 mdr
Jeg sendte ansøgningsskemaet afsted i november og hørte først fra dem i Januar, da jeg selv ringende... Derefter gik der ca 2 mdr før de kom forbi
- Zarge
- Stoker XVIII
- Indlæg: 4410
- Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
- Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
- Areal: 2*132m2
- Brændsel: Piller
- Fremviser gerne i postnummer: 7500
- Dagligt forbrug: ?
- Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
- Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
- Givet likes: 68 gange
- Modtaget likes: 96 gange
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
Med andre ord... De reklamere med et opstarts besøg når du køber, og med lidt held kan du så få det, når du selv har indstillet anlægget, og lært det at kende... Jow jow...
Mvh Tonni Madsen
http://pillefyr.nordjysk-bioenergi.dk/dev/zarge.html
http://pillefyr.nordjysk-bioenergi.dk/dev/zarge.html
-
- Stoker XII
- Indlæg: 777
- Tilmeldt: 27 nov 2011 12:09
- Mit fyr: Atmos 32 og Scotte 16kw
- Areal: 166 + 100
- Brændsel: træ og piller
- Geografisk sted: Nordjylland
- Givet likes: 11 gange
- Modtaget likes: 15 gange
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
Da det for mange er det første pillefyr folk har haft, burde opstartbesøget da ligge umiddelbart efter fyret er sat til. Det er en ommer..!
-
- Stoker VI
- Indlæg: 206
- Tilmeldt: 04 mar 2012 19:44
- Mit fyr: scotte blackstar mini
- Areal: 120+80 kælder
- Brændsel: 8 mm træpiller
- Fremviser gerne i postnummer: 3100
- Geografisk sted: 3100 hornbæk
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
kan man ikke kalde det her en svipser bare en lille en
jeg har haft ekoheat DET VIRKER IKKE kører nu med black star mini og det spiller 100 %
- pille bruger
- Supporter
- Indlæg: 9830
- Tilmeldt: 14 nov 2008 17:57
- Mit fyr: RTB
- Areal: 160
- Brændsel: piller + 30 rør solfanger
- Dagligt forbrug: 10 kg.
- Årligt forbrug: 3400 kg.
- Geografisk sted: Svendborg
- Givet likes: 81 gange
- Modtaget likes: 275 gange
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
Fyret er fra fabrik indstillet til /sat op til, sæt strøm til og nyd varmen.Bjarne B. » 06 Mar 2012, 18:59 skrev:Da det for mange er det første pillefyr folk har haft, burde opstartbesøget da ligge umiddelbart efter fyret er sat til. Det er en ommer..!
Det kan finindstilles, ja og det er det opstart besøget er til for.
Det gør ikke noget at fyret så har kørt et par måneder eller mere.
Faktisk er det bedst at se på driften efter en måned eller mere.
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/
-
- Stoker VI
- Indlæg: 227
- Tilmeldt: 25 jul 2011 07:35
- Mit fyr: Scotte blackstar 16kw + 60rør
- Areal: 120+120 kælder
- Brændsel: Piller (German Pellets)
- Fremviser gerne i postnummer: 4684
- Dagligt forbrug: 17kg(23,6kgfør30/12)
- Geografisk sted: Toksværd, Sydsjælland
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
@michael. Det kan jeg sagtens forstå. Det er ikke det der gør mig vred og irriteret.
Jeg hører intet fra dem.
Jeg hører intet fra dem.
Jeg hører intet fra dem... og tiden går.
Nu får jeg at vide idag i denne tråd, at proceduren er ændret.
Men kun fordi JEG beklager mig over manglende service.
Sagt med andre ord.
Forestil dig at du køber ny bil, og forhandleren lader den stå på lager indtil du selv finder på at spørge til den ?
Hvis du bestiller en vare i en vilkårlig butik, så aftaler man en eller anden form for kommunikatikon.
Jeg er irriteret, jeg er skuffet.
Jeg skal gerne kontakte smeden - det er intet problem. Men kunne de da for fanden ikke have informeret os - gerne via dette forum med et kæmpe banner !
Jeg hører intet fra dem.
Jeg hører intet fra dem.
Jeg hører intet fra dem... og tiden går.
Nu får jeg at vide idag i denne tråd, at proceduren er ændret.
Men kun fordi JEG beklager mig over manglende service.
Sagt med andre ord.
Forestil dig at du køber ny bil, og forhandleren lader den stå på lager indtil du selv finder på at spørge til den ?
Hvis du bestiller en vare i en vilkårlig butik, så aftaler man en eller anden form for kommunikatikon.
Jeg er irriteret, jeg er skuffet.
Jeg skal gerne kontakte smeden - det er intet problem. Men kunne de da for fanden ikke have informeret os - gerne via dette forum med et kæmpe banner !
Mikael
-
- Stoker XII
- Indlæg: 777
- Tilmeldt: 27 nov 2011 12:09
- Mit fyr: Atmos 32 og Scotte 16kw
- Areal: 166 + 100
- Brændsel: træ og piller
- Geografisk sted: Nordjylland
- Givet likes: 11 gange
- Modtaget likes: 15 gange
OPSTARTSBESØG - NBE svarer ikke.
Det kan der nok være en vis rigtighed i, men den gode service ligger i at komme, når kunden ønsker det.pille bruger » 06 Mar 2012, 19:06 skrev: Fyret er fra fabrik indstillet til /sat op til, sæt strøm til og nyd varmen.
Det kan finindstilles, ja og det er det opstart besøget er til for.
Det gør ikke noget at fyret så har kørt et par måneder eller mere.
Faktisk er det bedst at se på driften efter en måned eller mere.