Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

for mange piller i snegl ved brænder

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
malgoholm
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 27 dec 2010 10:11
Modtaget likes: 2 gange

for mange piller i snegl ved brænder

Indlæg af malgoholm » 12 feb 2012 00:39

Jeg har aldrig før haft problemer med for mange piller i snegl ved brænder :(

Men det har jeg nu, jeg har genjusteret efter 6 minutters mængden, tjekket lysføler reagerer på lys og er rengjort, søgt blandt andre indlæg her på siden. Er der noget jeg har overset?

Hvad er det der kan drille for mig her, nu har jeg brugt en laaaaang lørdag på at få det hele til at spille, hjælp :shock:

I al ydmyghed
Mikael


dannidines

for mange piller i snegl ved brænder

Indlæg af dannidines » 12 feb 2012 07:26

mener du nede i brænderen eller i toppen af fødesneglen?! undskyld jeg spørger, men havde svært ved at tolke om det var den eksterne fødesnegl som pakker til eller om brænderen blev fyldt :$

ekstern snegl: peger åbningen til flexrøret lige nedad, vinkler det kan den godt pakke til?!

intern snegl: har du kontrolleret om den overhovedet kører?!

malgoholm
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 27 dec 2010 10:11
Modtaget likes: 2 gange

for mange piller i snegl ved brænder

Indlæg af malgoholm » 12 feb 2012 23:09

Hej dannidines

jeg mener i intern snegl ved brænder, og den havde jeg lidt bøvl med at få til at dreje rundt, men da jeg havde tømt snegl for lidt af pillerne der tilstoppede sneglen og havde sørget for der var synlige flammer der lyste op i kammeret virkede den igen, det samme skete da jeg lyste ned på lysføleren med min lygte.

Men måske der har siddet en pille fast mellem snegl og "fodringshullet"??? Grunden til jeg tænker det er, at nu kører fyret igen, og der har intet været at bemærke endnu.

Mikael


Besvar