Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Biomax 16 vs Scotte

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Brugeravatar
Lau
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 794
Tilmeldt: 16 sep 2007 16:39
Mit fyr: MGM Junior
Areal: 135 rimelig iso.
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6621
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Vejen (",)
Givet likes: 23 gange
Modtaget likes: 14 gange

Biomax 16 vs Scotte

Indlæg af Lau » 30 jun 2011 19:41

Ulrik » 30 Jun 2011, 16:54 skrev:Michael, Hedestoker er kontaktet vedr. rabatordning for længe siden.
Det ønsker han ikke da han som udgangspunkt IKKE ønsker at give rabat.
Hvad hans mening om SP ordningen generelt er, kan han jo selv få lov til at skrive.

Så som det ser ud nu, er der kun en rabat ordning med http://www.dvcenter.dk
Det er muligt at nogen påstår at kunne matche den, men hvad er et match af en original egentlig værd?
Når jeg ringer rundt og forhører mig om priser, så er jeg da ligeglad om at nogen kan matche den. Hvis jeg skal skifte, så skal jeg da have den billigere.



:great: HØRT! Vi er vel alle en lille smule købmænd :oops:


levi

Biomax 16 vs Scotte

Indlæg af levi » 30 jun 2011 20:17

For lige at gøre et par ting helt klart :)

Samarbejdet med SP er et samhandelsprojekt, - hvor SP`s brugere ved samlet ordre kan opnå bonus/rabat.

Rabat er ikke noget der bare gives, - det gives ved en vis ordre størrelse/mængde.

Samhandelsaftalen er ikke lavet for at spille os grossister ud imod hinanden overhovedet, - hvis det viser sig på sigt at dette bliver et problem, - så vil aftalen blive afbrudt.

Derfor kan jeg kun opfordre folk til at se denne aftale som et tilbud de kan bruge eller lade være med at bruge, - det er IKKE meningen at man først får en pris hos os, - og så efterfølgende presser de andre leverandører.

Vi snakker naturligvis sammen i denne branche, - og hvis det er en tendens der udvikler sig, - så er det ikke besværet værd at sponsere eller give SP`s brugere bonus/Rabat.

Man skal ikke ødelægge gode initiativ`s, - den aftale vi har med SP er ret unik, - men ikke så unik at den ikke kan ophøre hvis den bliver misbrugt overfor andre leverandører!

Handl og støt dem i foretrækker at handle med, - det er mit bedste råd, - Allan Hedestoker er absolut også en god mand at handle med!

Hvis denne aftale bliver brugt som et pressevåben overfor andre leverandører, - så stopper aftalen bare igen!

Slutteligt vil jeg understrege at vi hos Dansk Vvs-center A/S er meget glade for samarbejdet med SP, - og dets brugere, - men igen, - denne aftale er ikke kommet i hus for at skabe splid/Ballade, - den er kommet i hus for JERES skyld og efter Ulrik`s initiativ!

Fortsat god dag :great:

Brugeravatar
frølårsraketten
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 286
Tilmeldt: 31 dec 2009 04:08
Mit fyr: Aduro H1
Areal: 109 m²
Brændsel: piller fra Helenemøllen
Fremviser gerne i postnummer: 5600
Geografisk sted: Sydfyn
Kontakt:

Biomax 16 vs Scotte

Indlæg af frølårsraketten » 30 jun 2011 20:37

Indlæg trukket tilbage, da det kunne opfattes som et spliddannende indslag...


:roll:
Med venlig hilsen Pierre
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aduro H1


Besvar