Det kan den jo ikke oplyse før varen er i kurven og koden indtastes.
Ellers skulle man jo opgive priserne med alle rabatkoder og det er jo ikke en god ide.
Der står jo også i første indlæg at:
Rabataftalen gælder for alle Dansk VVS Centers varer. Dog undtaget tilbuds- og kampagnevarer.
Det djejer sig omen GRUNDFOS ALPHA2 PUMPE 25/60-180MM der tilsyneladende er på tilbud. Andre steder kan den pt. fås til under 1400 kr. ( vil ikke reklamere her )
Det der forvirrer er at man blot får beskeden "Partnerkoden "stokerpro" er ikke gyldig." Når man som jeg ikke ved bedre tror man derfor at ordningen ikke er gældende længere.
Det var precis samme problem jeg havde dengang jeg kikke på pilleovn til de gamle... Fandt også frem til at det varfor di varen ikke var inkluderet, men det er "lidt" misvisende med "ikke gyldig"... ;-)
Set fra en brugers synspunkt, bør en rabatkoden altid virkede. På backend side bør rabatten beregnes sådan at de vare som er på tilbud giver 0,- i rabat og de vare som ikke er på tilbud giver x,- i rabat. På den måde kan man kombinere rabat vare med ikke rabat vare hvis man ønsker dette og fjern forvirringen. Sys denne løsning kunne være mega sej at have.
Alternativt til dette er at lavet et manuelt tilbuds system hvor dansk vvs tilbyder et tilbud i X antal dag også kan man købe det hvis man har lyst eller ej. Det kræver en del mere arbejde fra Virksomhedes side og kan potentielt miss nogle "hurtig" kunder fordi det tager tid og mandskab at håndtere dette. Kommer helt an på hvad den ønsket speed to market er for virksomheden.
Set fra en brugers synspunkt, bør en rabatkoden altid virkede. På backend side bør rabatten beregnes sådan at de vare som er på tilbud giver 0,- i rabat og de vare som ikke er på tilbud giver x,- i rabat. På den måde kan man kombinere rabat vare med ikke rabat vare hvis man ønsker dette og fjern forvirringen. Sys denne løsning kunne være mega sej at have.
Alternativt til dette er at lavet et manuelt tilbuds system hvor dansk vvs tilbyder et tilbud i X antal dag også kan man købe det hvis man har lyst eller ej. Det kræver en del mere arbejde fra Virksomhedes side og kan potentielt miss nogle "hurtig" kunder fordi det tager tid og mandskab at håndtere dette. Kommer helt an på hvad den ønsket speed to market er for virksomheden.
Blot et "IT nørdet" indspark herfra.
Sådan virker det også.
Men hvis man KUN vælger 1 vare, som er på tilbud, - så vil siden melde at partnerkoden er ugyldig, - vælger man flere varer (Medmindre de alle sammen er på tilbud) - så vil koden blive accepteret - deraf "Mængde pro aftale"