Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Guld – pillen

Her kan alle forhandlere sælge deres produkter.
Det gælder både træpiller, stokerfyr osv.
Ligeledes er forhandlere og producenter velkommen til at informere os om nye produkter osv.
Forumregler
Her kan alle forhandlere skrive nyheder, sælge produkter osv.
Når emnet ikke længere er gældende, bedes I skrive det i emnet som en tilføjelse.
For andre brugere end forhandleren er det kun tilladt at spørge ind til produktet og/eller firmaet.
Alt andet vil blive betragte som spam og slettes uden varsel.
import-eu
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 11
Tilmeldt: 08 nov 2008 15:18

Re: Guld – pillen

Indlæg af import-eu » 11 nov 2008 14:25

tak for linket til SKAT,
som der står kan der kun sælges for 280.000 kr. til 18% VAT, derefter skal der beregnes Dansk moms med 25% altså en merpris på 5,93 % som dog stadig vil være billiger.


Fiahgt
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 121
Tilmeldt: 26 aug 2008 11:37
Mit fyr: Reka HKRST 10
Areal: 146
Brændsel: Helst det er er gratis
Fremviser gerne i postnummer: 9240
Årligt forbrug: Ukendt
Geografisk sted: Nibe

Re: Guld – pillen

Indlæg af Fiahgt » 11 jan 2009 13:38

Ja og når du så oven i det hele skal betale nogen andre for at læsse af i danmark og køre det hjem til dig selv ser jeg hurtigt at alt besparelsen ryger i fragt for et produkt man ikke har samme rettigheder på som man har i danmark. Men det er jo nok bare mig der er lidt skeptisk. For vi har nogen gange fået et træk leveret i et frysehus, hos en bekendt og den lille besparelse der er på det kan efterhånden heller ikke svare sig mere.

Brugeravatar
Bop
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 okt 2008 19:08
Mit fyr: Woody kedel 24 kw chip 611
Areal: 296
Brændsel: Faurkilde træpiller
Årligt forbrug: kommer an på vejret
Geografisk sted: NV Sjælland

Re: Guld – pillen

Indlæg af Bop » 11 jan 2009 20:32

Hej kan ikke se fidusen i det i taler om her ved at jeg selv kan opnå rabat ved svenske piller som ligger på 1700 incl moms Hvis jeg køber større kavntum og det er eksempelvis 8 tons.
Hvori ligger så lige fidus med selv at hente dem hjem i større mængder levere dem til en fragtcentral & så skal have dem fragtet videre.
Den ide er vidst ikke særlig gennemtænkt gør opmærksom på at bare hos statoil tank selv koster piller 1700 incl moms her i nærheden & i Jylland har jeg hørt det så er 1850 af en eller anden grund.
Fra flere olieselskaber kan man da ved køb over 3 tons få dem leveret til billig penge.
I må undskylde men jeg kan slet ikke se nogen ide i det der her bliver foreslået.

Køber man af lokalt firma eller olieselskab så er der da altid en form for garanti på produkt hvor er den lige hvis i henter dem selv & så til for høj pris.


Prisen er alt for høj det vil aldrig gå med mindre man finder Guldpiller som har dobbelt brændværdi icon_cheesygrin.gif bare min mening

Brugeravatar
Soren
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 239
Tilmeldt: 13 nov 2008 13:15
Mit fyr: Modifiseret Tasso A2 med ejet stoker
Areal: 250M2 ,140l vvb
Brændsel: Pt. træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7900
Geografisk sted: Mors
Modtaget likes: 1 gang

Re: Guld – pillen

Indlæg af Soren » 11 jan 2009 20:57

Netto prisen for 960 kg i16kg sække incl. palle er ca. 700,- + moms
så er det op til den enkeltes købmands egenskaber
Søren
Likes frabedes


Besvar