Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Træpiller fra Tyskland

Her kan alle forhandlere sælge deres produkter.
Det gælder både træpiller, stokerfyr osv.
Ligeledes er forhandlere og producenter velkommen til at informere os om nye produkter osv.
Forumregler
Her kan alle forhandlere skrive nyheder, sælge produkter osv.
Når emnet ikke længere er gældende, bedes I skrive det i emnet som en tilføjelse.
For andre brugere end forhandleren er det kun tilladt at spørge ind til produktet og/eller firmaet.
Alt andet vil blive betragte som spam og slettes uden varsel.
ODbyggecenter
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 10
Tilmeldt: 25 jul 2013 13:15

Træpiller fra Tyskland

Indlæg af ODbyggecenter » 27 jul 2013 11:00

ODbyggecenter skrev:det er palle pris, uanset om det kun er en palle eller 10, fragtning skal kunden selv ordne på grund af danske momsregler må vi ikke sæjge brænde inkl. fragt til Danmark. Dvs. alle priser er afhentning her ved vores lager, har du ikke mulighed for selv at hente, kan du kontakte en dansk vognmand, der ordner transporten for dig.
PGJ Transport - Engesvang Tlf.: + 45 4020 5421 Med truck
Vognmandpgj@mail.dk

HC. Ved MD Transport Tlf. +45 24950744 Med truck.
http://www.mdtransport.dk

Pl Spedition - Horsens Tlf.: + 45 7562 6055 (uden truck)
http://www.plsped.dk

Rene Spang Jørgensen - Give Tlf +45 2030 1818
http://www.20301818.dk

Karl Schmidt Christensen - Vojens Tlf +45 2028 7550.
ksc@contaflex.dk

Finn Rams Hirtshals Tlf. 9894 1676 (uden truck)
Otto-Duborg Byggecenter
Industrieweg 45
D-24955 Harrislee
Tel +49 461 1501230 Fax: +49 461 1501 231
E-Mail : info@odbyggecenter.de


pendec

Træpiller fra Tyskland

Indlæg af pendec » 27 jul 2013 11:24

ODbyggecenter skrev:Pendec : ja, det var min fejl, rigtig hedder det info@odbyggecenter.de
ahhh, det opklarer jo forvirringen :D

det er ikke sån med alle de tyske sites som ligger tæt på af hinanden og tilfældigvis navnemæssigt også :oops:

calle

Træpiller fra Tyskland

Indlæg af calle » 31 jul 2013 23:02

Er lidt nervøs for at bestille. Har ringet til HC. Han oplyste, at han aldrig havde hentet hos jer tidligere. Ham jeg plejer at bruge, ville ikke hente hos jer. Hvis jeg bestiller 3 paller hos jer, kan jeg så forvente, at det forløber gnidningsfrit med vognmanden. Det vil fx. sige, at han ikke skal holde og vente i længere tid på at få udleveret træpillerne.

Venlig hilsen

ODbyggecenter
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 10
Tilmeldt: 25 jul 2013 13:15

Træpiller fra Tyskland

Indlæg af ODbyggecenter » 01 aug 2013 12:38

calle skrev:Er lidt nervøs for at bestille. Har ringet til HC. Han oplyste, at han aldrig havde hentet hos jer tidligere. Ham jeg plejer at bruge, ville ikke hente hos jer. Hvis jeg bestiller 3 paller hos jer, kan jeg så forvente, at det forløber gnidningsfrit med vognmanden. Det vil fx. sige, at han ikke skal holde og vente i længere tid på at få udleveret træpillerne.

Venlig hilsen
Hej, tak for din interesse, for nærmere information benyt dig venligst af denne e_mail adresse fliese@odbyggecenter.de
Otto-Duborg Byggecenter
Industrieweg 45
D-24955 Harrislee
Tel +49 461 1501230 Fax: +49 461 1501 231
E-Mail : info@odbyggecenter.de

Brugeravatar
hensan
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 532
Tilmeldt: 27 nov 2011 21:24
Mit fyr: Fjernvarme, Tidl Woody pillefyr
Areal: 190m2 + 50m værksted
Brændsel: Fjernvarme
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Geografisk sted: Egebjerg (Horsens)
Givet likes: 6 gange
Modtaget likes: 10 gange

Træpiller fra Tyskland

Indlæg af hensan » 01 aug 2013 14:12

ODbyggecenter skrev:
Hej, tak for din interesse, for nærmere information benyt dig venligst af denne e_mail adresse fliese@odbyggecenter.de
Var det ikke muligt med et offentligt svar ?

Det spørgsmål som Calle stillede er som jeg ser det meget relevant for andre der overvejer at købe træpiller ved jer. Jeg selv står fx og kunne godt være intresseret men da derr tilsyneladende ikke er nogle der har beskrevet deres erfaringer med at købe ved jer er jeg lidt betænkeligt. En ting er at priserne er fornuftige en anden er om købet og forsendelsen også kan forventes at gå efter planen.

Hvis jeg kun var intresseret i prisen kunne jeg godt finde andre leverandører der tilbød til samme pris. Fx havde billigpiller.dk på et tidligere tidspunkt piller til fordelagtige priser men med de erfaringer jeg har med firmaet var det langt fra intressant at købe der. Det jeg ville kigge efter var et firma der kunne levere uden problemer og samtidig kunne levere til den rigtige pris.


ODbyggecenter
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 10
Tilmeldt: 25 jul 2013 13:15

Træpiller fra Tyskland

Indlæg af ODbyggecenter » 01 aug 2013 15:23

hensan skrev:
Var det ikke muligt med et offentligt svar ?

Det spørgsmål som Calle stillede er som jeg ser det meget relevant for andre der overvejer at købe træpiller ved jer. Jeg selv står fx og kunne godt være intresseret men da derr tilsyneladende ikke er nogle der har beskrevet deres erfaringer med at købe ved jer er jeg lidt betænkeligt. En ting er at priserne er fornuftige en anden er om købet og forsendelsen også kan forventes at gå efter planen.

Hvis jeg kun var intresseret i prisen kunne jeg godt finde andre leverandører der tilbød til samme pris. Fx havde billigpiller.dk på et tidligere tidspunkt piller til fordelagtige priser men med de erfaringer jeg har med firmaet var det langt fra intressant at købe der. Det jeg ville kigge efter var et firma der kunne levere uden problemer og samtidig kunne levere til den rigtige pris.
Vi Bruger Stoker pro kun for at give en først information, selve handelen skal foregå den officelle vej. vi er i øgeblikket i gang med at oprette en ny netbutik, da den gamle ikke virkede ordentlig, den vil gå online sidst på måneden. Og det man har at tale om med en kunde, er jo ikke til det offentlige
Otto-Duborg Byggecenter
Industrieweg 45
D-24955 Harrislee
Tel +49 461 1501230 Fax: +49 461 1501 231
E-Mail : info@odbyggecenter.de

Brugeravatar
hensan
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 532
Tilmeldt: 27 nov 2011 21:24
Mit fyr: Fjernvarme, Tidl Woody pillefyr
Areal: 190m2 + 50m værksted
Brændsel: Fjernvarme
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Geografisk sted: Egebjerg (Horsens)
Givet likes: 6 gange
Modtaget likes: 10 gange

Træpiller fra Tyskland

Indlæg af hensan » 01 aug 2013 15:36

Jeg er som sådan naturligvis enige om at du ikke skal forhandle med en kunde i offenligheden men et spørgsmål fra en potentiel kunde om det er muligt at få afhentet træpiller af en transportør er vel en relevant oplysning som også andre potentiele kunder har interresse i ?

ODbyggecenter
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 10
Tilmeldt: 25 jul 2013 13:15

Træpiller fra Tyskland

Indlæg af ODbyggecenter » 01 aug 2013 16:48

hensan skrev:Jeg er som sådan naturligvis enige om at du ikke skal forhandle med en kunde i offenligheden men et spørgsmål fra en potentiel kunde om det er muligt at få afhentet træpiller af en transportør er vel en relevant oplysning som også andre potentiele kunder har interresse i ?
det har du naturligvis ret i., for god ordens skyld kan jeg da meddele at vi i øgeblikket har ca 15 hele træk german pellets hjemme
samt 10 træk eco pellets, og der er flere på vej, da vi lige øger vores lagerplads med ca 180 pallepladser. Så vi venter en god spændende Saison med rigtig travlt. I henhold til transporten, kan man selv vælge hvem man vil give opgaven, adresserne er i hvertfald vognmænd der hovedsagelig beskæftiger sig med pillekørsel over grænsen.
Otto-Duborg Byggecenter
Industrieweg 45
D-24955 Harrislee
Tel +49 461 1501230 Fax: +49 461 1501 231
E-Mail : info@odbyggecenter.de

Brugeravatar
Brian B
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 23 dec 2006 09:12
Mit fyr: Alcon 3A Pellx P21
Areal: 150
Brændsel: RW
Årligt forbrug: 8 ton
Geografisk sted: Aabybro

Træpiller fra Tyskland

Indlæg af Brian B » 02 aug 2013 11:09

Hej
Jeg har hørt fra fragtshoppens chauffører at de ikk er glade for nogen grænse pillepusher fordi de kan holde i timer og vente på læs hvor imod pillemadsen læsser dem næsten med det samme så det er nok det din vognmand gerne vil vide
Mvh Brian
26 stk himin HG-250S og kostal piko 7.0
Nu med renseblæs på pellx

jopa

Træpiller fra Tyskland

Indlæg af jopa » 02 aug 2013 11:23

Brian B skrev:Hej
Jeg har hørt fra fragtshoppens chauffører at de ikk er glade for nogen grænse pillepusher fordi de kan holde i timer og vente på læs hvor imod pillemadsen læsser dem næsten med det samme så det er nok det din vognmand gerne vil vide
Pillemadsen er i øvrigt nabo til Otto-Duborg Byggecenter.


Besvar