Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Her kan alle forhandlere sælge deres produkter.
Det gælder både træpiller, stokerfyr osv.
Ligeledes er forhandlere og producenter velkommen til at informere os om nye produkter osv.
Forumregler
Her kan alle forhandlere skrive nyheder, sælge produkter osv.
Når emnet ikke længere er gældende, bedes I skrive det i emnet som en tilføjelse.
For andre brugere end forhandleren er det kun tilladt at spørge ind til produktet og/eller firmaet.
Alt andet vil blive betragte som spam og slettes uden varsel.
sevilya
Stoker II
Stoker II
14
Indlæg: 33
Tilmeldt: 09 dec 2009 20:09

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af sevilya »

send mig dit tlf nr eller en pb det har noget at gøre med hvor du bor om det kan leveres med elhund osv osv

Hilsen Sevil
Sevil Frederiksen
Adm. direktør
www.energihuset.de

lund-s
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 4
Tilmeldt: 10 maj 2012 14:54

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af lund-s »

Hvordan kan I som et tysk firma leverer i Danmark med tysk moms med Jeres omsætning på over 5 mill. kr. Jeg mener omsætningen skal være under 280.000 kr. for at det er lovligt. Har man størrer omsætning, skal varerne pålægges dansk moms, hvis man leverer. Bare en lille detalje, som SKAT i Danmark måske var interesseret i.
sevilya
Stoker II
Stoker II
14
Indlæg: 33
Tilmeldt: 09 dec 2009 20:09

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af sevilya »

Hej prøv lige at se vores hjemmeside........ der står at du skal bestille transport ved vognmand, den side af handlen må jeg ikke have med at gøre, Men jeg må gerne henvise til en vognmand jeg må også gerne have med-ejerskab af fragtfirmaet ( det har jeg altså ikke ) som jeg henviser til.

ha en god dag, Venlig Hilsen Sevilya energihuset.de
Sevil Frederiksen
Adm. direktør
www.energihuset.de
lund-s
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 4
Tilmeldt: 10 maj 2012 14:54

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af lund-s »

Hej
Jeg har ikke set på Jeres hjemmeside, kun annoncen her på siten. Der står "leveret" alle steder....

Har træpillerne været Tyskland ? 28,8 tons på et læs. Er det ikke kun tilladt at køre med 24 ton i Tyskland
Brugeravatar
Flyball
Stoker XII
Stoker XII
14
Indlæg: 694
Tilmeldt: 11 aug 2009 19:00
Mit fyr: Panasonic luft/vand VP
Areal: 325 m2 + 70 m2
Brændsel: El
Fremviser gerne i postnummer: 4690
Dagligt forbrug: ???
Årligt forbrug: ???
Geografisk sted: Midtsjælland
Blevet takket: 25 gange

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af Flyball »

lund-s » 10 May 2012, 16:10 skrev:Hej
Jeg har ikke set på Jeres hjemmeside, kun annoncen her på siten. Der står "leveret" alle steder....

Har træpillerne været Tyskland ? 28,8 tons på et læs. Er det ikke kun tilladt at køre med 24 ton i Tyskland
Helt præcist, hvad er dit formål her på forum ?


:great:
Everybody wants to go to heaven, but nobody wants to die !

Tidligere fyr: BAXI 1,5-350. Med IS og TS
Tidligere årsforbrug af træpiller (8mm): 8,5 tons

levi

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af levi »

Flyball » 10 May 2012, 16:14 skrev: Helt præcist, hvad er dit formål her på forum ?


:great:
Han er garanteret forhandler af træpiller i DK, - og er sur over den pris denne tyske leverandør kommer med icon_cheesygrin.gif
Brugeravatar
Flyball
Stoker XII
Stoker XII
14
Indlæg: 694
Tilmeldt: 11 aug 2009 19:00
Mit fyr: Panasonic luft/vand VP
Areal: 325 m2 + 70 m2
Brændsel: El
Fremviser gerne i postnummer: 4690
Dagligt forbrug: ???
Årligt forbrug: ???
Geografisk sted: Midtsjælland
Blevet takket: 25 gange

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af Flyball »

levi » 10 May 2012, 16:15 skrev: Han er garanteret forhandler af træpiller i DK, - og er sur over den pris denne tyske leverandør kommer med icon_cheesygrin.gif
Også min tanke, bare sygt at han ikke vil melde ud fra starten af :)


:great:
Everybody wants to go to heaven, but nobody wants to die !

Tidligere fyr: BAXI 1,5-350. Med IS og TS
Tidligere årsforbrug af træpiller (8mm): 8,5 tons
timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
13
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Blevet takket: 3 gange

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af timkenneth »

hehe. læs nu forhelved. overlæs er overdrevet. har tit kørt stabil 10 tons overlæs. så kørere mercedesen bedst.

ups. offtopic.

fortsat godt tilbud. og jeg er pt i gang med at samle naboer til et helt læs :great:
sevilya
Stoker II
Stoker II
14
Indlæg: 33
Tilmeldt: 09 dec 2009 20:09

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af sevilya »

Hallo . Hvem her på forum kan ikke tåle at vi kan sælge piller herfra med 7 % moms. Prøv dog lige at se vores adresse og vores hjemme side. Der står helt tydeligt hvem vi er og hvad vi laver. Er egentlig lidt overrasket over den negative tone . vil jo egentlig bare sælge mine varer ligesom mange andre, men det må man måske ikke hvis man giver et godt tilbud, vi ville aldrig angribe Dansk Vvs Center fordi de sælger nogle kedler billigt..
Piller bliver kørt herfra Handewitt
Sevil Frederiksen
Adm. direktør
www.energihuset.de
lund-s
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 4
Tilmeldt: 10 maj 2012 14:54

Svenske Træpiller Super Tilbud 1600 kr/to

Indlæg af lund-s »

Er ansat i et tysk træpillefirma. Vi har billigere piller, så det er ikke misundelse. Den fokus der er på grænsehandlen her og nu, bliver ikke mindre, hvis der samtidig laves "svindel og humbug" Jeg siger ikke energihuset svindler, men de har nogle forkerte formuleringer i deres annoncer. Ca 20 % overvægt på fragten i Tyskland, men lovlig i Danmark, det rejser nogle spørgsmål, som andre end jeg vil være interesseret i. Vi prøver at holde vores sti ren, for at undgå opmærksomhed fra SKAT i Danmark og nye urimelige fortolkninger af skattelovene. DERFOR !

Besvar