Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Nyt solcellefirma

Her kan alle forhandlere sælge deres produkter.
Det gælder både træpiller, stokerfyr osv.
Ligeledes er forhandlere og producenter velkommen til at informere os om nye produkter osv.
Forumregler
Her kan alle forhandlere skrive nyheder, sælge produkter osv.
Når emnet ikke længere er gældende, bedes I skrive det i emnet som en tilføjelse.
For andre brugere end forhandleren er det kun tilladt at spørge ind til produktet og/eller firmaet.
Alt andet vil blive betragte som spam og slettes uden varsel.
hudle
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 662
Tilmeldt: 17 feb 2009 21:28
Mit fyr: Scotte 20 KW+ 45 rør solvarme
Areal: 320
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6950
Dagligt forbrug: ???
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: Vestjylland
Modtaget likes: 2 gange

Nyt solcellefirma

Indlæg af hudle » 04 jan 2012 19:50

Halløj gutter/gutinder

Jeg ville bare lige sige, at nu fik jeg sgu min hjemmeside med solcelleanlæg op at køre...

Håber i gider kigge forbi.. så kan i jo altid komme med en kommentar om siden.. jeg har selv lavet den uden den største form for teknisk snilde synes jeg selv jeg er sluppet ok fra det...

www.solenergivest.dk
Ejer af www.Klostermultiservice.dk - Salg af minilæssere samt fliserensning og algebehandling. Rodfræsning Klarer vi også :-)


Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3382
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 200 gange
Modtaget likes: 238 gange

Nyt solcellefirma

Indlæg af BWJ » 04 jan 2012 20:02

Du har 2 faktuelle fejl på din side.

1. Endvidere er vores solceller udviklet med 3 dioder, således, at falder der skygge på et panel, så er det kun 1/3 af selve panelet der bliver sat ud af drift, -hvis skyggen er en flagstang på skrå, lukker hele panelet ned.
2. Fronius har en virkningsgrad på 96%, hvilket er markedets højeste totale virkningsgrad, da den som den eneste inverter har indbygget en transformer, - bla. Danfoss har transformere i næsten alle.

Ellers ok skruet sammen :)

Mvh :great:
Last edited by 2 on BWJ; edited 4 times in total
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

levi

Nyt solcellefirma

Indlæg af levi » 04 jan 2012 20:03

hudle » 04 Jan 2012, 19:50 skrev:Halløj gutter/gutinder

Jeg ville bare lige sige, at nu fik jeg sgu min hjemmeside med solcelleanlæg op at køre...

Håber i gider kigge forbi.. så kan i jo altid komme med en kommentar om siden.. jeg har selv lavet den uden den største form for teknisk snilde synes jeg selv jeg er sluppet ok fra det...

http://www.solenergivest.dk
Det ser lovende ud, - et par billeder gør det naturligvis bedre :great:

Du har en "Træls" tastefejl i din menu "Afskrvining" - Afskrivning er nok det rette ord :great:

hudle
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 662
Tilmeldt: 17 feb 2009 21:28
Mit fyr: Scotte 20 KW+ 45 rør solvarme
Areal: 320
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6950
Dagligt forbrug: ???
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: Vestjylland
Modtaget likes: 2 gange

Nyt solcellefirma

Indlæg af hudle » 04 jan 2012 22:32

Tak for det Søren... ja der havde alligevel sneget sneget sig en fejl ind.. den bliver rettet omgående... ja jeg har også skrevet at billeder tilgår.. skal bare lige have fundet nogle passende fotos...

De øvrige dele er rettet.. den med panelet var en fejl 40 da jeg havde fået slettet en sætning.. ups.. :oops: den er nu indsat..

Inverterdelen er også rettet til..

Så nu kan du godt købe Søren ;-)
Ejer af www.Klostermultiservice.dk - Salg af minilæssere samt fliserensning og algebehandling. Rodfræsning Klarer vi også :-)

Bjarke J
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 189
Tilmeldt: 29 sep 2011 00:09
Mit fyr: Scotte 10kW
Areal: 172 m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 8544
Årligt forbrug: 4 ton (i teorien!)
Geografisk sted: Mørke

Nyt solcellefirma

Indlæg af Bjarke J » 04 jan 2012 23:39

Lidt (forhåbentlig) konstruktiv kritik:
Jeg ved ikke om det hænger sammen med mit ringe farvesyn, men jeg sidder med en lettere epileptisk følelse efter alle de farver. Det er selvfølgelig et spørgsmål om æstetik og personlige preferencer, men i mine øjne er få farver altså bedre :).

Layoutmæssigt er siden til gengæld rigtig udemærket. God information og priseksempler direkte på forsiden, og en kort menu med underpunkter. Dog synes jeg du skal overveje at lave tekstfeltet lidt smallere. Det bliver meget bredt på en 16:9 skærm.


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Nyt solcellefirma

Indlæg af Tom_AT » 04 jan 2012 23:50

Bjarke J » 04 Jan 2012, 23:39 skrev:Lidt (forhåbentlig) konstruktiv kritik:
Jeg ved ikke om det hænger sammen med mit ringe farvesyn, men jeg sidder med en lettere epileptisk følelse efter alle de farver. Det er selvfølgelig et spørgsmål om æstetik og personlige preferencer, men i mine øjne er få farver altså bedre :).

Layoutmæssigt er siden til gengæld rigtig udemærket. God information og priseksempler direkte på forsiden, og en kort menu med underpunkter. Dog synes jeg du skal overveje at lave tekstfeltet lidt smallere. Det bliver meget bredt på en 16:9 skærm.
Jeps, enig :-)
Alt for mange farver. En hvid baggrund, og så en mere enkel side vil gøre det hele langt lettere at læse.

Krydolph
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 83
Tilmeldt: 17 dec 2011 04:08
Mit fyr: Scotte 16 kWh
Areal: 215
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 6650
Geografisk sted: Lindknud, 6650 Brørup, Jylland, Danmark
Modtaget likes: 2 gange

Nyt solcellefirma

Indlæg af Krydolph » 05 jan 2012 01:20

Nu er jeg godt nok meget egativ, jeg håber du vil tilgive mig, da det ikke er for at være ond :)

Der er da på mange måder en meget fin hjemmeside, det er blandt det bedre af amatør sider, men når det er sagt er det en amatør side. Du er nystartet firma(?) og har måske ikke så mange penge. Men personligt har jeg det sådan, og især hvis det handler om mange penge som et solcelleanlæg trodsalt er, så ville jeg foretrække at det så noget mere prof ud.

Din hjemmeside er dit ansigt ud til dine kunder, og åbner du en butik sørger du jo også for at den ser ordentlig ud! Der skal sikkert nok være nogen der køber ved dig, men tror også mange vil springe over! Personligt ville jeg kun købe fra sådan en butik hvis jeg fik den anbefalet, og helst fra flere sider.

Jeg ved du kan få en fuldt fungernde butik for ca 10K! Men jeg kan godt forstå hvis det er en stor post i starten, men jeg ville ihvertfald sætte det på en "to do" list som noget af det første hvis du forhåbentlig får vind i sejlne!

Brugeravatar
klinten
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 998
Tilmeldt: 19 apr 2011 23:52
Mit fyr: Scotte 10 kW
Areal: 160
Brændsel: 8 mm
Fremviser gerne i postnummer: 3320
Årligt forbrug: ca. 5-6 ton
Geografisk sted: 3320, Skævinge, nordsjælland
Modtaget likes: 1 gang

Nyt solcellefirma

Indlæg af klinten » 05 jan 2012 07:06

Krydolph » 05 Jan 2012, 01:20 skrev:Nu er jeg godt nok meget egativ, jeg håber du vil tilgive mig, da det ikke er for at være ond :)

Der er da på mange måder en meget fin hjemmeside, det er blandt det bedre af amatør sider, men når det er sagt er det en amatør side. Du er nystartet firma(?) og har måske ikke så mange penge. Men personligt har jeg det sådan, og især hvis det handler om mange penge som et solcelleanlæg trodsalt er, så ville jeg foretrække at det så noget mere prof ud.

Din hjemmeside er dit ansigt ud til dine kunder, og åbner du en butik sørger du jo også for at den ser ordentlig ud! Der skal sikkert nok være nogen der køber ved dig, men tror også mange vil springe over! Personligt ville jeg kun købe fra sådan en butik hvis jeg fik den anbefalet, og helst fra flere sider.

Jeg ved du kan få en fuldt fungernde butik for ca 10K! Men jeg kan godt forstå hvis det er en stor post i starten, men jeg ville ihvertfald sætte det på en "to do" list som noget af det første hvis du forhåbentlig får vind i sejlne!
Jeg syntes du har ret. Siden bærer præg af at være lavet af en amatør, måske er det farverne? Bestemt heller ikke ment ondt på nogen måde. I øvrigt :great: for dit arbejde, jo flere der sælger, jo billigere får vi forbrugere det forhåbenligt. Held og lykke.
Mvh. Simon Klint

Tag ikke livet for seriøst, du kommer ikke levende ud af det alligevel.
Min Fyr:
http://stokercloud.dk/dev/klinten.html

timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Modtaget likes: 3 gange

Nyt solcellefirma

Indlæg af timkenneth » 05 jan 2012 08:21

der er rigtig mange småproducenter af hjemmesider der meget hurtigt vil kunne bikse noget væsenligt mere præsentabelt sammen for dig Gleen. Der er jo ikke voldsom meget indhold på siden, så en der kan sine koder vil jeg sige 2 dage så har du en "pænere" side, og få en fast pris. Ellers godt gået af en amatør, hehe.

held og lykke med det. bor ikke langt væk og vil meget gerne have en snak om sol til el engang i nær fremtid

hudle
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 662
Tilmeldt: 17 feb 2009 21:28
Mit fyr: Scotte 20 KW+ 45 rør solvarme
Areal: 320
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6950
Dagligt forbrug: ???
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: Vestjylland
Modtaget likes: 2 gange

Nyt solcellefirma

Indlæg af hudle » 05 jan 2012 09:30

Det er super med jeres meninger herinde... Det er opstart og jeg har prøvet efter bedste evne at få det op at køre.. Måske er det farverne eller noget andet som i skriver, men jeg håber stadig på, at folk tager indholdet og ser på samt , hvad det er for et kvalitetsprodukt jeg sælger.. Jeg er nødt til at have en side at henvise til og gik derfor selv i gang.. og ja det kunne måske se mere prof ud, men det gør den nu ikke. :-) Jeg tager det ikke som negativt, kun konstruktivt..
Ejer af www.Klostermultiservice.dk - Salg af minilæssere samt fliserensning og algebehandling. Rodfræsning Klarer vi også :-)


Besvar